Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Maart roert zijn staart"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja dat wel.. maar duurt vast niet de hele maand maartquote:
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
nee dan gaan ze weer zeuren dat het te droog isquote:Op maandag 2 maart 2026 18:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja dat wel.. maar duurt vast niet de hele maand maartEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Tel er dan nog maar een hoop opquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
waarom dan?quote:
ben je niet lief voor je moeder?Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Gaan ze sowieso wel doen in de zomer maandenquote:Op maandag 2 maart 2026 18:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee dan gaan ze weer zeuren dat het te droog is
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
quote:Op maandag 2 maart 2026 18:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom dan?
ben je niet lief voor je moeder?
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
hier staat het water nog steeds hoogquote:Op maandag 2 maart 2026 18:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gaan ze sowieso wel doen in de zomer maanden
dus duurt wel ff voor dit weg isEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
nee ik bedoel zij lust bijna niet veel bij frankfurter eet zij zonder haut andere wurst eet zij nietquote:Op maandag 2 maart 2026 18:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom dan?
ben je niet lief voor je moeder?![]()
Op veel landerijen ligt ook nog best veel water nogquote:Op maandag 2 maart 2026 18:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier staat het water nog steeds hoog
dus duurt wel ff voor dit weg is"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
owwwquote:Op maandag 2 maart 2026 18:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik bedoel zij lust bijna niet veel bij frankfurter eet zij zonder haut andere wurst eet zij niet
maar je kunt toch wel wat maken voor haar wat ze wel lustEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Is hard gegaan he die stijgingquote:Op maandag 2 maart 2026 18:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus duurt wel ff voor dit weg isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:![]()
![]()
vind het altijd wel een prachtig gezichtEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ja is het ook, kijk altijd vol verbazingquote:Op maandag 2 maart 2026 18:44 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
vind het altijd wel een prachtig gezicht
De ene week reden we over de brug was het laag water een week later hoogWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
je gaat niet van dat obe hmmquote:Op maandag 2 maart 2026 18:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
owww
maar je kunt toch wel wat maken voor haar wat ze wel lust![]()
van verhoogde watertoevoer van rivieren uit Zwitserland en Duitsland?quote:Op maandag 2 maart 2026 18:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus duurt wel ff voor dit weg isUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
vaak welquote:Op maandag 2 maart 2026 18:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
van verhoogde watertoevoer van rivieren uit Zwitserland en Duitsland?
nu weet ik het nietEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Waterhoogte bij Lobith is al aan het af nemen. Ik zag de Rijn al dalenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
en met zulk prachtig weer is het eigenlijk nog mooier
of als het vriest
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Smelt water van de Alphenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey muisquote:Op maandag 2 maart 2026 18:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Waterhoogte bij Lobith is al aan het af nemen. Ik zag de Rijn al dalen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
maar toen het water hoog werdquote:
viel er veel sneeuw
maar was er nog weinig smeltwater
dat moeten we allemaal nog krijgenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dit is wat ik gehoord heb, verder weet ik het ook nietquote:Op maandag 2 maart 2026 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar toen het water hoog werd
viel er veel sneeuw
maar was er nog weinig smeltwater
dat moeten we allemaal nog krijgenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Volgens mij was dit hoge water veroorzaakt door veel regenvalTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
als de sneeuw gaat smelten in Zwitserlandquote:Op maandag 2 maart 2026 18:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit is wat ik gehoord heb, verder weet ik het ook niet
dan krijgen we echt hoog water
aangezien er echt veel is gevallenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op maandag 2 maart 2026 18:56 schreef StevenHyde het volgende:
Heerlijk 2 uurtjes doorgebracht met mijn neefje. Wat word ik toch blij van dat mannetje
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Het is zo'n leuk ventje. Zo op de arm lekker overal buiten naar toe gegaan. Met dit weer ook nog eens erbij. Deed me goedquote:![]()
![]()
Fijn Stevenquote:Op maandag 2 maart 2026 18:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Het is zo'n leuk ventje. Zo op de arm lekker overal buiten naar toe gegaan. Met dit weer ook nog eens erbij. Deed me goed
beetje energie opdoen![]()
mentaal en fysiekEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Zo is datquote:Op maandag 2 maart 2026 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Fijn Steven
beetje energie opdoen![]()
mentaal en fysiekNu zo maar weer iedereen naar de gadver knallen in call of duty
![]()
![]()
jaquote:Op maandag 2 maart 2026 18:58 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zo is datNu zo maar weer iedereen naar de gadver knallen in call of duty
daar moet je van houden ja
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik wil ookquote:Op maandag 2 maart 2026 18:58 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zo is datNu zo maar weer iedereen naar de gadver knallen in call of duty
![]()
![]()
Kniven danquote:Op maandag 2 maart 2026 19:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mag hoor. Als je mij maar niet dood schiet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
![]()
![]()
Bij de slimste mens hoorde ik dat aniko een hiphop liefhebber is. Zie haar al hoofdschuddend sticks luisteren![]()
![]()
dat is toch ook al eeuwen geleden dat ze wat bijzonders deed op tvquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik vind opsporing verzocht presenteren getuigen van ballenquote:Op maandag 2 maart 2026 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is toch ook al eeuwen geleden dat ze wat bijzonders deed op tv![]()
ik kijk dat nooitquote:Op maandag 2 maart 2026 19:36 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik vind opsporing verzocht presenteren getuigen van ballenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
we zijn gelukkig geen engelandquote:Op maandag 2 maart 2026 19:38 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Engelse equivalent van het programma daar is eens de presentatrice omgebracht
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
iets meer dan een uur geleden alquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
ben je nu nog buiten geweest?Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Vraag me af hoe slim het was nog zo laat koffie te drinken maar ga het wel zien. Ben meer koffie gaan drinken sinds ik ben gestopt met roken...quote:![]()
wow gestopt met rokenquote:Op maandag 2 maart 2026 19:47 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Vraag me af hoe slim het was nog zo laat koffie te drinken maar ga het wel zien. Ben meer koffie gaan drinken sinds ik ben gestopt met roken...
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
duitse tv was vanochtend apfeldoorn mord 1989 de murder en duitsequote:Op maandag 2 maart 2026 19:38 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Engelse equivalent van het programma daar is eens de presentatrice omgebracht![]()
Ja, eind januari gestopt en sinds dien geen sigaret meer aangeraaktquote:![]()
Wel 11 kilo aangekomen maar dat kan ik wel gebruiken![]()
![]()
Ik heb geen idee wat dat kan zijn. Moordzaak in Apeldoorn in 1989.quote:Op maandag 2 maart 2026 19:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
duitse tv was vanochtend apfeldoorn mord 1989 de murder en duitseIt was a dark and stormy night.![]()
wat goed van jequote:Op maandag 2 maart 2026 19:50 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ja, eind januari gestopt en sinds dien geen sigaret meer aangeraakt![]()
Wel 11 kilo aangekomen maar dat kan ik wel gebruiken![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
stucke bolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
hoe voel je je verder dan?quote:
want dit is best wel een dingetje![]()
![]()
je stopt gewoon even met rokenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Jup, that is the bitch that is waiting after smoking. Eetlust en andere cravings komen keer 450 terug.quote:Op maandag 2 maart 2026 19:50 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ja, eind januari gestopt en sinds dien geen sigaret meer aangeraakt![]()
Wel 11 kilo aangekomen maar dat kan ik wel gebruiken
Maar stay strong!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
kannnnniinnnnncheeennnnnnnnnnnnnnquote:Op maandag 2 maart 2026 20:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jup, that is the bitch that is waiting after smoking. Eetlust en andere cravings komen keer 450 terug.
Maar stay strong!Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Die moordzaak in apeldoorn ken ik niet marioquote:Op maandag 2 maart 2026 19:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
duitse tv was vanochtend apfeldoorn mord 1989 de murder en duitse![]()
kookniequote:Op maandag 2 maart 2026 20:21 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Die moordzaak in apeldoorn ken ik niet marioEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Grijze Botjes Mobieltjes..... uh ik bedoel Mevrouwtjesquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Voel me prima verder. Ik was ook echt klaar met het roken en heb op een dag besloten geen sigaret meer op te steken en dat is gelukt. Sinds dien geen moment gehad dat ik trek had in een sigaret.quote:Op maandag 2 maart 2026 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe voel je je verder dan?
want dit is best wel een dingetje![]()
![]()
je stopt gewoon even met roken![]()
echt goed van jequote:Op maandag 2 maart 2026 20:22 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Voel me prima verder. Ik was ook echt klaar met het roken en heb op een dag besloten geen sigaret meer op te steken en dat is gelukt. Sinds dien geen moment gehad dat ik trek had in een sigaret.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dan heb je wel het punt bereikt dat je echt helemaal klaar bent met roken!quote:Op maandag 2 maart 2026 20:22 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Voel me prima verder. Ik was ook echt klaar met het roken en heb op een dag besloten geen sigaret meer op te steken en dat is gelukt. Sinds dien geen moment gehad dat ik trek had in een sigaret.
Lekker bezig
Gelukkig kan ik het prima hebben, vriendin is ook blij dat ik er wat extra kilo's bij hebquote:Op maandag 2 maart 2026 20:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jup, that is the bitch that is waiting after smoking. Eetlust en andere cravings komen keer 450 terug.
Maar stay strong!![]()
![]()
Ik heb 11 jaar gerookt als je de complete periode als gesloten meetelt, maar wel met stop maanden ertussen in.
Toen ik met muis ging samen wonen was de afspraak om thuis niet te roken. Toen ben ik enkel nog op werk gaan roken, maar na een aantal weken ging ik steeds eerder naar werk en kwam ik later thuis om nog effe sigaretje extra te kunnen roken. Daar was ik zo klaar mee dat ik er ook maar helemaal mee gekapt ben.
Half jaar daarna tijdens uitgaan nog eens een peukje aangeboden gekregen, maar na 1 trekje ben ik zo over mijn nek gegaan dat ik daarna geen meer heb aangeraakt en dat is inmiddels alweer bijna 8 jaar geleden.
Als je er echt klaar mee bent, dan ben je er ook echt klaar mee.
Dus Wrapped, ben trots op je!
Was er inderdaad helemaal klaar mee, met name de gore stank waar ik me steeds maar weer voor schaamde als ik met mensen afsprak en bij ze in de buurt kwam. Ook niet bepaald opwindend ofzo... En had altijd last van koude handen en ook dat is inmiddels stukken beter, sta er toch wel versteld van hoe snel dat gaat. Reuk en smaak net zo.quote:Op maandag 2 maart 2026 20:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan heb je wel het punt bereikt dat je echt helemaal klaar bent met roken!
Lekker bezig
Dus ja, heel veel voordelen waar ik heel blij mee ben.![]()
Ik was in het begin wel beetje bang dat ik het op bepaalde momenten zou gaan missen. Tijdens wandelingen bijv. als we even pauze nemen. Maar nee, ik mis het totaal niet. En waar ik anders een peuk zou roken (nu het bijv. mooi weer is) ga ik nu naar buiten in het zonlicht staan en ervan genieten, eventueel met een lekkere appel of banaan erbij.quote:Op maandag 2 maart 2026 20:27 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb 11 jaar gerookt als je de complete periode als gesloten meetelt, maar wel met stop maanden ertussen in.
Toen ik met muis ging samen wonen was de afspraak om thuis niet te roken. Toen ben ik enkel nog op werk gaan roken, maar na een aantal weken ging ik steeds eerder naar werk en kwam ik later thuis om nog effe sigaretje extra te kunnen roken. Daar was ik zo klaar mee dat ik er ook maar helemaal mee gekapt ben.
Half jaar daarna tijdens uitgaan nog eens een peukje aangeboden gekregen, maar na 1 trekje ben ik zo over mijn nek gegaan dat ik daarna geen meer heb aangeraakt en dat is inmiddels alweer bijna 8 jaar geleden.
Als je er echt klaar mee bent, dan ben je er ook echt klaar mee.
Dus Wrapped, ben trots op je!![]()
Ook niet dat je nu ineens enorm trek krijgt in bijvoorbeeld drop?quote:Op maandag 2 maart 2026 20:40 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik was in het begin wel beetje bang dat ik het op bepaalde momenten zou gaan missen. Tijdens wandelingen bijv. als we even pauze nemen. Maar nee, ik mis het totaal niet. En waar ik anders een peuk zou roken (nu het bijv. mooi weer is) ga ik nu naar buiten in het zonlicht staan en ervan genieten, eventueel met een lekkere appel of banaan erbij.It was a dark and stormy night.![]()
Koekjes met namequote:Op maandag 2 maart 2026 20:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook niet dat je nu ineens enorm trek krijgt in bijvoorbeeld drop?![]()
Maar ook gewoon eten zoals brood. Roken onderdrukte het hongergevoel nogal en dat is nu weg dus eet ik veel meer over de dag.![]()
En meer trek in koffie ook dus .... Zelfs 's avonds laat nog.quote:Op maandag 2 maart 2026 20:48 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Koekjes met name![]()
Maar ook gewoon eten zoals brood. Roken onderdrukte het hongergevoel nogal en dat is nu weg dus eet ik veel meer over de dag.It was a dark and stormy night.![]()
Ik ga naar bed, was helaas erg vroeg op vanmorgen en heb alweer lange dag achter de rug. Trusten alvast![]()
![]()
Uhuquote:Op maandag 2 maart 2026 20:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En meer trek in koffie ook dus .... Zelfs 's avonds laat nog.![]()
![]()
Welterustenquote:Op maandag 2 maart 2026 20:49 schreef Wrapster het volgende:
Ik ga naar bed, was helaas erg vroeg op vanmorgen en heb alweer lange dag achter de rug. Trusten alvast
It was a dark and stormy night.![]()
Goed bezig lees ikquote:Op maandag 2 maart 2026 20:49 schreef Wrapster het volgende:
Ik ga naar bed, was helaas erg vroeg op vanmorgen en heb alweer lange dag achter de rug. Trusten alvast![]()
![]()
![]()
![]()
Maiiillllll syyyyyyyyyyy
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-03-2026 21:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Blub
DoeiWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
MoeWerewolf
Yepquote:Werewolf
quote:Op maandag 2 maart 2026 14:36 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
iig niet ook hier
HIER GAAT HET OVER HOUT EN ALLEEN MAAR OVER HOUT![]()
![]()
als je krom hout wilquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
ja das best een mooie tijdquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
jaaaaquote:![]()
(dat wordt slecht slapen )Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
ja jeetje, ff in de droger anders?quote:Op maandag 2 maart 2026 21:58 schreef Vino_Tinto het volgende:
Net nog even wasje gedraaid en opgehangen.
Ik hoop morgen droog![]()
oei oeiquote:Op maandag 2 maart 2026 21:59 schreef greysbones het volgende:
verdorie ik zie nu pas die TT
@:Moeraskat![]()
![]()
Jeetje wat laatquote:Op maandag 2 maart 2026 21:59 schreef greysbones het volgende:
verdorie ik zie nu pas die TT
@:Moeraskat![]()
ik let soms helemaal niet opquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Iddquote:Werewolf
BolkieWerewolf
wie wordt er een weerwolf vanavond?Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
ik las straks haal ik mario opquote:Op maandag 2 maart 2026 21:51 schreef greysbones het volgende:
gelukkig
straks haal ik @:mario390 nog inUw ADH vitamine Worst
dan moet ik ook nog eten koken voor Marioquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
in ruil voor wat zagen?quote:Op maandag 2 maart 2026 22:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan moet ik ook nog eten koken voor MarioUw ADH vitamine Worst
zijn je afstandbedieningen goed verzekerd?quote:Op maandag 2 maart 2026 22:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan moet ik ook nog eten koken voor Mario![]()
zou Mario dat kunnen ?quote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
die kan ik verstoppenquote:Op maandag 2 maart 2026 22:11 schreef maily het volgende:
[..]
zijn je afstandbedieningen goed verzekerd?
en een muis heb ik niet
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
net zo 1 als @gebrokenglasquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
heb je ze uitgenodigd GG?Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
wat doet u hierquote:
op dit onmogelijke tijdstipEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ja ik ben idd meestal wel in bed rond dit tijdstip!quote:Op maandag 2 maart 2026 22:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat doet u hier
op dit onmogelijke tijdstip
Ben wat aan het gamen en Youtuben, maar raakte ff verveeld met beide dingen.![]()
quote:Op maandag 2 maart 2026 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ben idd meestal wel in bed rond dit tijdstip!
Ben wat aan het gamen en Youtuben, maar raakte ff verveeld met beide dingen.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op maandag 2 maart 2026 22:33 schreef maily het volgende:
[..]
morgen is het dinsdag.
en het andere antwoord is "blauw".![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
dat is beetje bij beetje topquote:Op maandag 2 maart 2026 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, gaat beetje bij beetje wel steeds beter!![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op maandag 2 maart 2026 22:33 schreef maily het volgende:
[..]
morgen is het dinsdag.
en het andere antwoord is "blauw".![]()
![]()
dat is toch van die seriequote:
numbers?Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op maandag 2 maart 2026 22:37 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT was vandaag weer super blij en aanhankelijk!
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Politie spreekt Odido tegen: ook wachtwoorden buitgemaakt bij hack
Verdorie.
Je kunt het allemaal terug vindenquote:Op maandag 2 maart 2026 22:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Verdorie.
Wat er gehackt isEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Odido zegt zelf dat er geen usernames en wachtwoorden zijn buitgemaakt. Politie zegt nu van wel.quote:Op maandag 2 maart 2026 22:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt het allemaal terug vinden
Wat er gehackt isIt was a dark and stormy night.![]()
Oef, jij zit daar ook bij?quote:Op maandag 2 maart 2026 22:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Verdorie.
En ik dacht dat het allang vast stond dat er wachtwoorden buit waren gemaakt?
BSN nummers van zakelijke klanten ook, en zelfs persoonlijke aantekeningen als: "Klant zat duidelijk dronken met de helpdesk te bellen en was zeer boos" enzo.![]()
Ik heb gecheckt, ik zit er ook bij ja. 2x zelfs, want 2 mobiele nummers.quote:Op maandag 2 maart 2026 22:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Oef, jij zit daar ook bij?
En ik dacht dat het allang vast stond dat er wachtwoorden buit waren gemaakt?
BSN nummers van zakelijke klanten ook, en zelfs persoonlijke aantekeningen als: "Klant zat duidelijk dronken met de helpdesk te bellen en was zeer boos" enzo.It was a dark and stormy night.![]()
o jee ....quote:Op maandag 2 maart 2026 22:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb gecheckt, ik zit er ook bij ja. 2x zelfs, want 2 mobiele nummers.![]()
quote:Op maandag 2 maart 2026 22:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb gecheckt, ik zit er ook bij ja. 2x zelfs, want 2 mobiele nummers.Fucking hell....
![]()
De eerste pogingen zijn al gedaan. Mensen worden zogenaamd opgebeld door de klantenservice van Odido "omdat u in aanmerking komt voor schadevergoeding."
Ik hoop niet dat mensen daar intrappen.It was a dark and stormy night.![]()
Nu heeft Odido wel 2FA en dat staat aan. Maar goed. Even wachtwoorden resetten daar.It was a dark and stormy night.![]()
https://haveibeenpwned.com/quote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik ben een aantal maanden meerdere keren gebeld door mijn internetprovider. Het was echt een nummer van hen, maar mijn telefoon gaf al in het rood aan dat het mogelijk om spam ging, en het feit dat het precies na sluitingstijd was, vond ik ook al wel verdacht. (Daardoor kon ik dus die dag niet terugbellen om te verifiëren of het echt was natuurlijk.)quote:Op maandag 2 maart 2026 22:54 schreef gebrokenglas het volgende:
De eerste pogingen zijn al gedaan. Mensen worden zogenaamd opgebeld door de klantenservice van Odido "omdat u in aanmerking komt voor schadevergoeding."
Ik hoop niet dat mensen daar intrappen.![]()
Ja, ik heb deze gedaan: https://datagelekt.nl/odido/quote:
Er is trouwens een apart draadje van, ACT-F in NWS / Cybercriminelen lekken gestolen data Odido #4It was a dark and stormy night.![]()
Ik hoef niet eens te checken, ik weet sowieso al dat ik gepwned ben; telefoonnummer, e-mailadres, bankrekeningnummer; allerlei dingen proberen ze te gebruiken, maar gelukkig tot nu toe met weinig / geen resultaat.quote:
Af en toe krijg ik een berichtje van één of andere cryptocurrency-site van dat ik mijn account moet verifiëren; er werden dus wel account aangemaakt met mijn mailadres, tot ik mijn wachtwoord weer wijzigde.![]()
Heb jij ook Odido? Of was het eerder al met iets. Je hoeft niet te vertellen hoe en wat hoor.quote:Op maandag 2 maart 2026 22:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hoef niet eens te checken, ik weet sowieso al dat ik gepwned ben; telefoonnummer, e-mailadres, bankrekeningnummer; allerlei dingen proberen ze te gebruiken, maar gelukkig tot nu toe met weinig / geen resultaat.
Af en toe krijg ik een berichtje van één of andere cryptocurrency-site van dat ik mijn account moet verifiëren; er werden dus wel account aangemaakt met mijn mailadres, tot ik mijn wachtwoord weer wijzigde.It was a dark and stormy night.![]()
Hier nog niksquote:Op maandag 2 maart 2026 22:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hoef niet eens te checken, ik weet sowieso al dat ik gepwned ben; telefoonnummer, e-mailadres, bankrekeningnummer; allerlei dingen proberen ze te gebruiken, maar gelukkig tot nu toe met weinig / geen resultaat.
Af en toe krijg ik een berichtje van één of andere cryptocurrency-site van dat ik mijn account moet verifiëren; er werden dus wel account aangemaakt met mijn mailadres, tot ik mijn wachtwoord weer wijzigde.
Ff afkloppenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Nee ik zit nog bij een kabelboer, en het speelt sowieso al een tijdje.quote:Op maandag 2 maart 2026 23:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb jij ook Odido? Of was het eerder al met iets. Je hoeft niet te vertellen hoe en wat hoor.
Komt doordat een aantal websites gehackt waren waar ik accounts had. (Webshops vooral.)![]()
Ja ach, de laatste tijd gaat het wel beter.
Ik krijg nog wel van die standaard spamberichtjes binnen met onzinberichten waarbij ik op een linkje moet klikken.![]()
Ach jaquote:Op maandag 2 maart 2026 23:08 schreef ToT het volgende:
Ik krijg nog wel van die standaard spamberichtjes binnen met onzinberichten waarbij ik op een linkje moet klikken.
Ik krijg ook zo af een toe een sms van de belastingdienst
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Of Nigeriaanse prinsen met miljoenen teveelquote:Op maandag 2 maart 2026 23:08 schreef ToT het volgende:
Ik krijg nog wel van die standaard spamberichtjes binnen met onzinberichten waarbij ik op een linkje moet klikken.
Ow die heb ik al heel lang niet meer gehad.quote:Op maandag 2 maart 2026 23:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ach ja
Ik krijg ook zo af een toe een sms van de belastingdienst
De telefoontjes zijn overigens gestopt nadat ik een paar keer had opgenomen met: "NEE he! Niet WEER een scammer!"![]()
![]()
Die heb ik al een jaar of 30 niet meer gezien!quote:Op maandag 2 maart 2026 23:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of Nigeriaanse prinsen met miljoenen teveelEen kameraad van me toen trapte er nog in ook!
Ik moest lullen als Brugman om te voorkomen dat hij zijn bankrekening niet open stelde voor studboy2000@yahoo.com
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 maart 2026 23:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Die heb ik al een jaar of 30 niet meer gezien!Een kameraad van me toen trapte er nog in ook!
Ik moest lullen als Brugman om te voorkomen dat hij zijn bankrekening niet open stelde voor studboy2000@yahoo.com
Was alleen volgens mij een prins uit Zimbabwe, niet Nigeria voor zover ik me kan herinneren.quote:
"Goedendag, ik ben de kroonprins van Zimbabwe. Zoals u weet is mijn land bekend om zijn diamanten. Mijn vader en ik zijn tijdens de revolutie het land uit gevlucht met een koffer vol diamanten ter waarde van 100 miljoen dollar. We verblijven nu in Amsterdam en willen de diamanten hier op de Amsterdamse diamantenbeurs verkopen, maar dat kan alleen via een Nederlandse bankrekening, wat we niet hebben.
Als u ons uw bankrekening beschikbaar stelt hiervoor, krijgt u 10% van de opbrengsten van de diamanten."![]()
Klinkt als easy moneyquote:Op maandag 2 maart 2026 23:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Was alleen volgens mij een prins uit Zimbabwe, niet Nigeria voor zover ik me kan herinneren.
"Goedendag, ik ben de kroonprins van Zimbabwe. Zoals u weet is mijn land bekend om zijn diamanten. Mijn vader en ik zijn tijdens de revolutie het land uit gevlucht met een koffer vol diamanten ter waarde van 100 miljoen dollar. We verblijven nu in Amsterdam en willen de diamanten hier op de Amsterdamse diamantenbeurs verkopen, maar dat kan alleen via een Nederlandse bankrekening, wat we niet hebben.
Als u ons uw bankrekening beschikbaar stelt hiervoor, krijgt u 10% van de opbrengsten van de diamanten."
Echt wel; een onbekende toegang geven tot je bankrekening, en zo in 1 klap 10 miljoen verdienen!quote:Sounds like a dream come true!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: