Dan doneer ik weer. Weet ik veel. Ik probeer te helpen.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:45 schreef Ama het volgende:
Leuk dat mensen massaal doneren maar volgende maand dan? En de andere maanden die nog komen.
Nee sorry, het leven is voor mij ook duur genoeg.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan doneer ik weer. Weet ik veel. Ik probeer te helpen.
Help mee! Doneer.
Het kan wel niet meer van deze tijd zijn, maar ik kom hier nog altijd graag. En velen met mij.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:59 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Jullie doneren al jaren
0 vooruitgang, soms moet je gewoon accepteren dat iets niet meer van deze tijd is
Zo zie je maar weer dat dit algemene waar(hed)en zijn. Op bepaalde vlakken zijn we het vaak oneens maar dit is gewoon een basisvereiste die persoonlijkheid of ideologie overstijgt.quote:Op maandag 2 maart 2026 12:26 schreef Isdatzo het volgende:
Voordat ik geld bijdraag (structureel of eenmalig) wil ik:
- zien dat er een concreet plan is waar ik heil in zie,
- dat er een einde komt aan de polarisatie en stemmingmakerij op de FP, en dat er iets gedaan wordt aan de sfeer op het forum.
Prima, ga ik nog meer herhalingen kijken.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:59 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Jullie doneren al jaren
0 vooruitgang, soms moet je gewoon accepteren dat iets niet meer van deze tijd is
Als dat laatste voor een jaar mag komt er vandaag nog 100 euro hun kant opquote:Op maandag 2 maart 2026 12:35 schreef Marsenal het volgende:
Ik bem bereid een stevige donatie te doen zolang er geen concrete plannen kenbaar gemaakt worden, dat vind ik gewoon bij fok passen.
Voor mij part steekt Danny alles in z'n zak, voor mij part investeert hij alles in z'n lokale videotheek, boeit me niet, het is maar geld, en fok! is eigenlijk het enige waar ik op het internet nog om geef.
Ik wil wel graag bepalen waar mikey mag posten, dat is het enige.
Dat het niet meer van deze tijd is maakt Fok! juist verfrissend.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:59 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Jullie doneren al jaren
quote:Op maandag 2 maart 2026 12:33 schreef Starflyer het volgende:
Ik heb al een abo en verder heb ik nog wel een server over, die ik niet meer gebruik omdat die teveel herrie maakt.
Het mijne ook. Maar ik ben best bereid een maandelijkse bijdrage te leveren aan iets waar ik dankbaar gebruik van maak. Natuurlijk kan ik niet in iedereens portomonnee kijken, maar 2 tientjes per maand voor FOK! zou ik best op willen hoesten.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee sorry, het leven is voor mij ook duur genoeg.
Ik heb mijn bijdrage voor nu geleverd met dit topic.quote:Op maandag 2 maart 2026 13:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het mijne ook. Maar ik ben best bereid een maandelijkse bijdrage te leveren aan iets waar ik dankbaar gebruik van maak. Natuurlijk kan ik niet in iedereens portomonnee kijken, maar 2 tientjes per maand voor FOK! zou ik best op willen hoesten.
Als je 100 figuren als mij vindt, dan heb je al standaard 2 ruggen per maand tot je beschikking. @:vosss is er ook één van, dus nu zijn er nog maar 98 nodig
Mijn bijdrage is:quote:Op maandag 2 maart 2026 11:44 schreef vosss het volgende:
TS begint, dus ik ga nu even een kleine donatie doen en mijn abonnement verlengen.
Graag geen discussie in dit topic, die is er in de vele andere topics al voldoende.
Stouterd!quote:Op maandag 2 maart 2026 14:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
Heb het lekker via bankoverschrijving gedaan (zag heel de optie Ideal niet staan) dus nu zien jullie niet dat ik heb gedoneerd.
Misschien zeg ik wel dat ik het heb gedaan zonder dat ik het heb gedaan AAAHAHAHA
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |