abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 maart 2026 @ 11:36:31 #1
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_220237529
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_220237776
Allemaal gefeliciteerd met B zijn 6-7 verjaardag 🎂
pi_220237868
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 10:13 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik ben er langs gefietst, vertik het om 10 euro te betalen.
Laat ik het zo zeggen; er stonden nog geen 3 fietsen of een volle parkeerplaats.
Het was onderin een zaaltje dus ik kon niet zomaar even binnenlopen
Er was natuurlijk net daarvoor een touringcar gestopt en die was net weg om de 2e lading te halen 😉
pi_220237884
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2026 11:57 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Er was natuurlijk net daarvoor een touringcar gestopt en die was net weg om de 2e lading te halen 😉
😂
pi_220237976
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 11:49 schreef Huisopdehoek het volgende:
Je hebt je felicitatie toch ook wel onder Judith dr post gezet???
Vond dat vrij dwingend overkomen.
pi_220238025
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 10:03 schreef Weerikier het volgende:

[..]

Wat is die ex poly toch sneu. Van Michelle die zich jankend laat filmen op het verjaardags feestje van haar dochtertje (how can i make this about me) tot JvP en Koen die toch maar al te graag laten zien hoe heerlijk gewoon ze zijn gebleven en hoe gelukkig ze met elkaar zijn. Het enige wat ik kan denken is die arme kinderen... het zullen je ouders zijn hey.. En alles is voor iedereen nog even na te bekijken op de insta accounts van alledrie, van fotos van mama en papa bovenop een vrouw tot YouTube filmpjes waarop mama verteld dat ze iedere dag sex wil met papa en die andere vrouw. Ze moeten zich alledrie schamen vind ik.
Hahaha vreselijk toch! Ik snap ook niet dat ze hier niet beter over nadenken. Ik ben zelf een flapuit en denk regelmatig achteraf "dat had ik niet of anders moeten zeggen" maar ja, dan zijn de woorden m'n mond al uit. Maar zij filmen iets, editten het nog en dan is er schijnbaar dus nooit een moment in dat proces dat ze denken "misschien niet zo handig om dit online te zetten want privé/kinderachtig/compleet debiel".

Niet alles hoeft voorgekauwd of niet-authenthiek te zijn maar als ik 100.000+ volgers zou hebben en m'n levensonderhoud (+spaarpotje voor later) afhankelijk is van mijn online aanwezigheid dan zou ik mezelf toch iets meer als een bedrijf gaan zien. Wat dat betreft denk ik dat Iris Z. dat beter aanpakt. MCW en zij gaven in een Q&A gisteren aan dat Iris veel vaker laat knippen in de podcast. En sowieso, met haar speldenprikken naar MCW probeert ze duidelijk juice los te krijgen. Iris weet namelijk heel goed dat dat scoort (omdat heel veel mensen daar nieuwsgierig naar zijn). Ben benieuwd of MCW daarover al eens op haar strepen is gaan staan of dat ze daarvoor te veel naar Iris opkijkt (en de podcast ziet als een vriendinnenbijkletsuurtje ipv een business model).
pi_220238137
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 12:09 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ik ook. Ze schooit naar engagement ofzo
pi_220238227
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 10:17 schreef Henrike het volgende:

[..]
Hihi😉the middle of nowhere, het is een prachtige omgeving , heel veel toeristen in het mooie de Lutte/Oldenzaal.
En echt prachtig hotel
Haha dit inderdaad. Het ligt heel centraal in Twente tov Oldenzaal, Hengelo, Enschede etc. Dus prima voor velen wbt afstand.
Het ligt ook in mijn achtertuin. Henrike waar woon jij? 🤔😅
Maar nee ben er maar niet naartoe gegaan 😉
pi_220238232
Vorig jaar liep AM ook al te mopperen over die takken op de oprit. Dat grof vuil niet gekomen was/ze niet mee hadden genomen/niet alles hadden meegenomen.

Hier zou het ook blijven liggen: je dient het bij elkaar gebonden aan te bieden. Je kunt toch niet verwachten dat de ophaaldienst keer op keer gaat bukken om losse takjes op te rapen en weg te gooien?
Het lijkt me een kleine moeite om het bij elkaar te binden. Er moet tussen alle spullen in de garage vast wel een bolletje touw liggen. En anders koop je die in de supermarkt/action/weet ik veel wat.
Zelfs de HEMA zal het hebben.
pi_220238656
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 12:36 schreef Huisopdehoek het volgende:
Vorig jaar liep AM ook al te mopperen over die takken op de oprit. Dat grof vuil niet gekomen was/ze niet mee hadden genomen/niet alles hadden meegenomen.

Hier zou het ook blijven liggen: je dient het bij elkaar gebonden aan te bieden. Je kunt toch niet verwachten dat de ophaaldienst keer op keer gaat bukken om losse takjes op te rapen en weg te gooien?
Het lijkt me een kleine moeite om het bij elkaar te binden. Er moet tussen alle spullen in de garage vast wel een bolletje touw liggen. En anders koop je die in de supermarkt/action/weet ik veel wat.
Zelfs de HEMA zal het hebben.
Of je knipt die takken gewoon in stukken in je container als je klaar bent met snoeien, of je maakt een paar bossen en brengt het zelf even weg. Maar nu kan ze nog tot donderdag klagen over de zooi. Ach het is er toch al een zooi op die oprit.
pi_220238767
Vind huis van sanne mooi worden!
pi_220238776
Ik vind het huis van Sanneke echt leuk worden! Toch enorm opgeschoten
pi_220238792
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 11:49 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wel onder het bericht want anders ontploft haar inbox met al die duizenden reacties.
pi_220238842
Dion heeft hard gewerkt! Die rozige kleur op de muur is mooi, dat oranje en geel vind ik heftig
pi_220238894
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 12:00 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
😂
Laat ik het zo zeggen, ik liep er net langs met de hond, het was er nu drukker dan gisteren
pi_220239009
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 12:09 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
En gister al dat hij nog niet echt jarig was dus je hoefde niet te feliciteren nog
Pffff
pi_220239087
Een paar kritische vragen bij hvk maar verder alleen maar lof.
Sorry maar ik vind het echt schandalig dat er niemand voor die kinderen heeft gezorgd.
Wat als ze in het ziekenhuis komt te liggen.
Zeer onverantwoord een hele week chips patat ed
pi_220239128
Bijzonder bij HvK dat de kids weten hoe de airfryer/frituurpan werkt, maar niet hoe ze een boterham kunnen smeren.

En dan heeft zij 1,5 week op bed gelegen dat ze ook totaal niet heeft doorgehad dat ze alleen maar koek en chips en frituur eten?
pi_220239129
Mooi die roze kleur en vloer bij sanne!
pi_220239159
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 12:36 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Haha dit inderdaad. Het ligt heel centraal in Twente tov Oldenzaal, Hengelo, Enschede etc. Dus prima voor velen wbt afstand.
Het ligt ook in mijn achtertuin. Henrike waar woon jij? 🤔😅
Maar nee ben er maar niet naartoe gegaan 😉
Ik kom uit Enter 🤪
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220239184
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 09:01 schreef Maretakje het volgende:
Ik volg MCW en JVP NIET, alleen wat ik hier lees.
Ik zou daar niet teveel op baseren. 😉 Het zijn allemaal interpretaties en aannames van ons.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220239229
Lijkt erop dat de mensen rondom Sanneke aardig doorgewerkt hebben waardoor er enigzins gang in komt. Hoop dat het haar wat energie geeft om zelf nu ook door te pakken met opruimen en inpakken. Het ziet er netjes uit, het roze vind ik dan weer niet mooi. Gelukkig heeft iedereen een eigen smaak.
pi_220239290
Wel top dat ze Sanne bankzitwerk hebben gegeven en dat filmpje hebben laten editen.

En zonder gekheid; ik vind het leuk, die kleuren op de muren! Niet mijn keus, maar past wel bij ze denk ik
pi_220239294
Ze praat alsof ze gister volop heeft meegeholpen maar het is enorm opgeschoten zeg.
Leuk geworden, vooral dat behang bij Mijan. Verder iets te kleurrijk allemaal maar ieder zijn smaak gelukkig. Ze gaan de 14e wel halen zo te zien
pi_220239339
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 14:13 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ik kom uit Enter 🤪
Leuk dorp!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')