Er was natuurlijk net daarvoor een touringcar gestopt en die was net weg om de 2e lading te halen 😉quote:Op maandag 2 maart 2026 10:13 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik ben er langs gefietst, vertik het om 10 euro te betalen.
Laat ik het zo zeggen; er stonden nog geen 3 fietsen of een volle parkeerplaats.
Het was onderin een zaaltje dus ik kon niet zomaar even binnenlopen
😂quote:Op maandag 2 maart 2026 11:57 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Er was natuurlijk net daarvoor een touringcar gestopt en die was net weg om de 2e lading te halen 😉
Je hebt je felicitatie toch ook wel onder Judith dr post gezet???quote:Op maandag 2 maart 2026 11:49 schreef Huisopdehoek het volgende:
Allemaal gefeliciteerd met B zijn 6-7 verjaardag 🎂
Hahaha vreselijk toch! Ik snap ook niet dat ze hier niet beter over nadenken. Ik ben zelf een flapuit en denk regelmatig achteraf "dat had ik niet of anders moeten zeggen" maar ja, dan zijn de woorden m'n mond al uit. Maar zij filmen iets, editten het nog en dan is er schijnbaar dus nooit een moment in dat proces dat ze denken "misschien niet zo handig om dit online te zetten want privé/kinderachtig/compleet debiel".quote:Op maandag 2 maart 2026 10:03 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Wat is die ex poly toch sneu. Van Michelle die zich jankend laat filmen op het verjaardags feestje van haar dochtertje (how can i make this about me) tot JvP en Koen die toch maar al te graag laten zien hoe heerlijk gewoon ze zijn gebleven en hoe gelukkig ze met elkaar zijn. Het enige wat ik kan denken is die arme kinderen... het zullen je ouders zijn hey.. En alles is voor iedereen nog even na te bekijken op de insta accounts van alledrie, van fotos van mama en papa bovenop een vrouw tot YouTube filmpjes waarop mama verteld dat ze iedere dag sex wil met papa en die andere vrouw. Ze moeten zich alledrie schamen vind ik.
Ik ook. Ze schooit naar engagement ofzoquote:Op maandag 2 maart 2026 12:09 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Je hebt je felicitatie toch ook wel onder Judith dr post gezet???
Vond dat vrij dwingend overkomen.
Haha dit inderdaad. Het ligt heel centraal in Twente tov Oldenzaal, Hengelo, Enschede etc. Dus prima voor velen wbt afstand.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:17 schreef Henrike het volgende:
[..]
Hihi😉the middle of nowhere, het is een prachtige omgeving , heel veel toeristen in het mooie de Lutte/Oldenzaal.
En echt prachtig hotel
Of je knipt die takken gewoon in stukken in je container als je klaar bent met snoeien, of je maakt een paar bossen en brengt het zelf even weg. Maar nu kan ze nog tot donderdag klagen over de zooi. Ach het is er toch al een zooi op die oprit.quote:Op maandag 2 maart 2026 12:36 schreef Huisopdehoek het volgende:
Vorig jaar liep AM ook al te mopperen over die takken op de oprit. Dat grof vuil niet gekomen was/ze niet mee hadden genomen/niet alles hadden meegenomen.
Hier zou het ook blijven liggen: je dient het bij elkaar gebonden aan te bieden. Je kunt toch niet verwachten dat de ophaaldienst keer op keer gaat bukken om losse takjes op te rapen en weg te gooien?
Het lijkt me een kleine moeite om het bij elkaar te binden. Er moet tussen alle spullen in de garage vast wel een bolletje touw liggen. En anders koop je die in de supermarkt/action/weet ik veel wat.
Zelfs de HEMA zal het hebben.
Wel onder het bericht want anders ontploft haar inbox met al die duizenden reacties.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:49 schreef Huisopdehoek het volgende:
Allemaal gefeliciteerd met B zijn 6-7 verjaardag 🎂
En gister al dat hij nog niet echt jarig was dus je hoefde niet te feliciteren nogquote:Op maandag 2 maart 2026 12:09 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Je hebt je felicitatie toch ook wel onder Judith dr post gezet???
Vond dat vrij dwingend overkomen.
Ik kom uit Enter 🤪quote:Op maandag 2 maart 2026 12:36 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Haha dit inderdaad. Het ligt heel centraal in Twente tov Oldenzaal, Hengelo, Enschede etc. Dus prima voor velen wbt afstand.
Het ligt ook in mijn achtertuin. Henrike waar woon jij? 🤔😅
Maar nee ben er maar niet naartoe gegaan 😉
Ik zou daar niet teveel op baseren. 😉 Het zijn allemaal interpretaties en aannames van ons.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:01 schreef Maretakje het volgende:
Ik volg MCW en JVP NIET, alleen wat ik hier lees.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |