Hmm.quote:Op maandag 2 maart 2026 12:47 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Kennelijk houden veel mensen van westerse leugens en gelooft men graag wat men wilt horen.
Bij de vorige aanval op nucleaire installaties in Iran in juni 2025 hoorden we de oorloghitsers schreeuwen dat ze 10 jaar terug in de tijd gebombardeerd waren. Mensen met een wat genuanceerder beeld over de uitvoering werden als landverraders afgeschilderd. En nu nog geen jaar later moeten we opeens geloven dat de genuanceerde zogenaamde landverraders toch gelijk hadden..
'Nepnieuws', met andere woorden 'perspectieven die mij niet bevallen'.quote:Op maandag 2 maart 2026 12:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zoals die plaatser hier al tijden meer nepnieuws dan echt nieuws kan blijven plaatsen alles voor de views van fok dat er minder users overblijven door de herhalende leugenaars een podium te blijven geven vinden de beleidsmakers hier nog steeds vreemd ...
Dat zou wat zijn zegquote:Op maandag 2 maart 2026 12:56 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[ x ]
[ x ]
Nog even afwachten wat hiervan waar is. Het zorgt in ieder geval wel voor een hoop "Netanyahu is dead" tweets op X.
Vind je dat 'perspectieven die mij niet bevallen' ook geuit moeten mogen worden?quote:Op maandag 2 maart 2026 12:56 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
'Nepnieuws', met andere woorden 'perspectieven die mij niet bevallen'.
Echt alleen maar vage bronnen die dat melden.quote:Op maandag 2 maart 2026 12:56 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[ x ]
[ x ]
Nog even afwachten wat hiervan waar is. Het zorgt in ieder geval wel voor een hoop "Netanyahu is dead" tweets op X.
Op z'n minst begrepen hoge vertegenwoordigers van onze cultuur tenminste dat je zulke feestjes gewoon moet houden als je nog leeft. Op het eiland van Epstein.quote:
Het probleem is vooral dat er geen vervolgplan lijkt te zijn. De bevolking oproepen om het regime omver te werpen en de leiding over te nemen is op papier heel mooi, maar eindigt waarschijnlijk in een uitzichtloze burgeroorlog, waar wij in Europa dan weer de gevolgen van op ons bord krijgen.quote:Op maandag 2 maart 2026 12:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik snap ook de argumenten wel waarom de VS niets had moeten doen. Maar ik snap ook wel waarom ze wel opgetreden hebben en ik kan er hoe dan ook geen traan om laten dat die klootzakken nu op hun falie krijgen.
En die runnen nu de VS.quote:Op maandag 2 maart 2026 13:00 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Op z'n minst begrepen hoge vertegenwoordigers van onze cultuur tenminste dat je zulke feestjes gewoon moet houden als je nog leeft. Op het eiland van Epstein.
Niet echt, meer iets van : 'perspectieven waarvan 97% van de users weten dat het niet waar is en die zuchtend constateren dat ze tegen beter weten in toch (!) gepost worden door die andere 3%...'quote:Op maandag 2 maart 2026 12:56 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
'Nepnieuws', met andere woorden 'perspectieven die mij niet bevallen'.
Bijzonder dat je nu ter verdediging van de Islamitische cultuur komt. Ik vraag mij altijd af bij Westerlingen die het Westen zo hekelen en daarom zich geroepen voelen ter verdediging te moeten komen van niet-Westerse culturen, waarom men dan niet het Westen verlaat en zich daarbuiten gaat vestigen ...quote:Op maandag 2 maart 2026 13:00 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Op z'n minst begrepen hoge vertegenwoordigers van onze cultuur tenminste dat je zulke feestjes gewoon moet houden als je nog leeft. Op het eiland van Epstein.
Ursula pakt er maar een dweiltje bij.quote:
Tja de meeste onze van nucleaire inspecteurs hebben we door het opzeggen van de nucleaire deal met iran door Trump, iran uit laten trappen.quote:Op maandag 2 maart 2026 12:55 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm.
En vertel eens, hoe zit het dan wél met kernwapens en Iran?
Ik kom niet ter verdediging van de Islamitische cultuur. Hoe kom je daar in vredesnaam bij?quote:Op maandag 2 maart 2026 13:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Bijzonder dat je nu ter verdediging van de Islamitische cultuur komt. Ik vraag mij altijd af bij Westerlingen die het Westen zo hekelen en daarom zich geroepen voelen ter verdediging te moeten komen van niet-Westerse culturen, waarom men dan niet het Westen verlaat en zich daarbuiten gaat vestigen ...
Sommige mensen willen echt heel erg graag alle onzin geloven die ze voorgehouden wordt. Daar helpt geen rationeel argument tegenquote:Op maandag 2 maart 2026 12:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Punt is vooral dat er geen sprake was van een acuut gevaar. Deze dreiging wordt ons al tientallen jaren voorgespiegeld, nog voordat jij überhaupt was geboren.
Een jaar geleden zei Tulsi Gabbard (als DNI) dat Iran geen dreiging vormde, dat kernwapens buiten bereik lagen van het regime. In juni zei Trump dat de nucleaire dreiging onschadelijk was gemaakt.
Dat je het regime wilt uitschakelen, daar valt best iets voor te zeggen. Maar beledig onze intelligentie niet met dat gelul over kernwapens.
Wacht even, dus ook in de hemel moeten vrouwen hoofddoeken dragen? Wat een vreemde hemel hebben ze daar.quote:
Ja, die mensen heten "gelovigen"quote:Op maandag 2 maart 2026 13:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Sommige mensen willen echt heel erg graag alle onzin geloven die ze voorgehouden wordt. Daar helpt geen rationeel argument tegen
Haha, mochten ze dromen.quote:Op maandag 2 maart 2026 12:56 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[ x ]
[ x ]
Kortom, jij weet het ook niet precies. Prima natuurlijk, maar dan heeft het weinig zin om andermans perspectief als 'Westerse leugens' te gaan wegzetten. Rare manier ook trouwens als je zelf nota bene Westers bent.quote:Op maandag 2 maart 2026 13:04 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Tja de meeste onze van nucleaire inspecteurs hebben we door het opzeggen van de nucleaire deal met iran door Trump, iran uit laten trappen.
Dus in dat opzicht weten we niets zeker meer
Wat we wel weten is dat we met verfieerbare tegenstrijdigheden zitten tussen de uitspraken van het resultaat van de bombardementen in juni 2025 en de huidige zogenaamde uitspraken over de opnieuw ernstige nucleaire dreiging, waardoor of het een of het ander een groot leugen uit de monden van de VS en Israël is geweest.
Omdat op een post die kritiek heeft op aspecten van de Islamitische cultuur, je over het Westen begint. Daarmee insinueer je dat het Westen niet veel beter is. Op zijn minst is dit een valse bothsidesism dan wel een whataboutism.quote:Op maandag 2 maart 2026 13:05 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik kom niet ter verdediging van de Islamitische cultuur. Hoe kom je daar in vredesnaam bij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |