Voorkomen dat een kitten buiten een drukke straat oprende. Ik hoop maar dat het goed met haar gaat!quote:Op zondag 1 maart 2026 20:23 schreef kwiwi het volgende:
Rustaaaagh Socios, was nog aan het typen![]()
Heb jij ook al een goede daad verricht vandaag?
We tellen het als goede daadquote:Op zondag 1 maart 2026 20:30 schreef Mikeytt het volgende:
Bankstel voor beppe van Rotterdam naar Sneek gereden, maar is dat een goede daad of gewoon normaal gedrag?
Uit angst voor wat er gebeurt als ik dit afkeur, zullen we het ook maar als goede daad bestempelen dan..quote:
Ik moet nog een nieuw vogelhuisje, wel een voederstation geplaatst met pinda's enzo.quote:Op maandag 2 maart 2026 17:54 schreef kwiwi het volgende:
Vandaag vogelhuisjes weer in de tuin gehangen, zodat ze veel keuze aan broedplaatsen hebben straks.
Ik heb ook een donatie gedaan.quote:Op maandag 2 maart 2026 18:10 schreef vosss het volgende:
GC / Doneer en houd FOK! online
Dit is mijn goede daad van vandaag. Plus gedoneerd en een abonnement genomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jouw tuin lijkt op die van mij zo te horenquote:Op maandag 2 maart 2026 18:09 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik moet nog een nieuw vogelhuisje, wel een voederstation geplaatst met pinda's enzo.
En bloemzaden gezaaid voor de bijen en vlinders.![]()
En ook een beetje voor mezelf
Schiet op!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:25 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb nog niks gedaan vandaagMaar heb gelukkig nog 5.5u
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |