Heeee, ik was laatst nog op fb naar je op zoek en niet gevondenquote:Op zondag 1 maart 2026 09:10 schreef PdeHoog het volgende:
En hoe gaat het hier met iedereen?
Ik moest vanmorgen aan de goede oude FOK!-tijden denken en aan jullie. Dus daarom kwam ik even kijken. Om vervolgens te lezen dat die goede oude tijden misschien wel ten einde komen 🤪
Hier nog steeds gelukkig getrouwd en zoEn een stiefzoon die veel te snel aan het groeien is en steeds meer droge humor krijgt 🤪
Wij zijn het kliekje. P is opgewarmdquote:
Ik ben ergens in 2023 of 2024 een keer gehacked op FB en toen is mijn account verwijderd. Nooit een poging gedaan om het weer terug te krijgen 🤣quote:Op zondag 1 maart 2026 10:49 schreef Blues het volgende:
[..]
Heeee, ik was laatst nog op fb naar je op zoek en niet gevonden
Fijn te lezen dat het je goed gaat.
FOK! is niet zomaar deaud heur
quote:
Kliekjes zijn de bomquote:Op zondag 1 maart 2026 11:09 schreef sigme het volgende:
Wij zijn het kliekje. P is opgewarmd
Of een kliekje is een culinair verantwoord, zou ook kunnen.
Waarom is dat?quote:Op zondag 1 maart 2026 11:47 schreef Blues het volgende:
[..]
Kliekjes zijn de bom
He, doe ik het toch weer, een likeje.
We moeten posten! Reacties geven! Niet meer liken
Gaat dat echt doen mensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verder eennaar P! ik denk nog vaak aan je als ikweer eens een van je keuken gerijen gebruik ( ongeveer dagelijks dus
)
oh en aan het zoeken naar een late check-out hotel, maar dat lijkt niet echt meer een optie te zijn..Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Okquote:Op zondag 1 maart 2026 11:36 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben ergens in 2023 of 2024 een keer gehacked op FB en toen is mijn account verwijderd. Nooit een poging gedaan om het weer terug te krijgen 🤣
Ook instagram verwijderd een paar maanden geleden.
Leven in de brouwerij op FoK!quote:
Om meer leven in de FOK! brouwerij te houden/brengen zodat het actiever is en het meer opvalt zodat je meer users trekt ? Zoiets legde Danny uit.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2026 11:56 schreef AnneX het volgende:
Musical was overdonderend vol muzikaal, zang en dansgeweld.
Een filosofisch onderwerp. Origineel Nederlands (talig).![]()
M’n.X speelt zijn filmpjes af van het jubileumconcert.
GOEDZOquote:Op zondag 1 maart 2026 11:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Heee die P!
Wij moeten wat typen van Blues, dus bij deze
Niets gevonden. Er is wel een lp met de muziek gemaakt.quote:
Wij gaan ook naar een eiland. Naar Terschelling. Met de boot.quote:Op zondag 1 maart 2026 12:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat klinkt vrolijk AnneX!
Hebben jullie al vakantieplannen?
Wij gaan (als iedereen een beetje blijft leven enzo) 7 april naar Tenerife
quote:Op zondag 1 maart 2026 11:54 schreef Barreltje het volgende:
ughNog steeds?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verder eennaar P! ik denk nog vaak aan je als ikweer eens een van je keuken gerijen gebruik ( ongeveer dagelijks dus
)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Ik betrapte me erop dat ik mijn tijd ermee aan het verdoen wasquote:
Niet om hier de hele dag mee te kletsen 🤣🤣 Ik heb erg leuk werk met veel uitdaging en gezellige collega’s. Dat houdt me voldoende bezigquote:Op zondag 1 maart 2026 11:56 schreef AnneX het volgende:
[..]
Leven in de brouwerij op FoK!![]()
Ja P. Heb je weer tijd voor de Cul chat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |