Ook Lund.quote:Op zondag 1 maart 2026 16:29 schreef Peterselieman het volgende:
Philipsen en Brennan zijn er iig wel
Nee.quote:Op zondag 1 maart 2026 16:32 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ik ben iets later, maar zit Groenewegen nog vooraan?
Bittner zit er ook bij.quote:Op zondag 1 maart 2026 16:35 schreef wimderon het volgende:
Lund, Meeus, Philipsen, Brennan, Govekar, Canal, De Schuyteneer, Trentin, Lamperti, Kopecky, Oliveira, Hofstetter, Askey. Zoeits?
Volgens mij ook nog Crabbe en Bittnerquote:Op zondag 1 maart 2026 16:35 schreef wimderon het volgende:
Lund, Meeus, Philipsen, Brennan, Govekar, Canal, De Schuyteneer, Trentin, Lamperti, Kopecky, Oliveira, Hofstetter, Askey. Zoeits?
Ben niet volgens mij.quote:Op zondag 1 maart 2026 16:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij ook nog Crabbe en Bittner
Crabbe zit er niet. Zijn Deman, Geeraerts en Hesters voor Flanders Baloise.quote:Op zondag 1 maart 2026 16:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij ook nog Crabbe en Bittner
Volgens mij zit Crabbe net iets achter het midden.quote:Op zondag 1 maart 2026 16:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ben niet volgens mij.
Mozzato wel nog, in het wiel van Trentin.
Dat is goed nieuwsquote:Op zondag 1 maart 2026 16:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ben niet volgens mij.
Mozzato wel nog, in het wiel van Trentin.
Architectureluurs.quote:
Daar heeft ie nu spijt vanquote:Op zondag 1 maart 2026 16:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bittner zit al 15 kilometer in het wiel van Philipsen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |