abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220222854
Wilders is een natte tosti. Als je op hem stemt dan steun je datgene waar je tegen claimt te zijn. Einde dienstbericht.
pi_220223042
Ik ben geen Wilders fan maar die Markuszower vind ik helemaal een dubieus figuur, ik geloof dit verhaal niet zo
pi_220223196
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:41 schreef Jippie het volgende:

[..]
Maar onderschat niet de impact van bedreigingen. Ik denk dat het wegblijven van een debat vanwege dreiging een persoonlijke keuze is, die anderen niet voor hem kunnen maken.
Ja maar dat is dus aantoonbaar onjuist, heb je het artikel wel gelezen?

Wilders wilde eerst , DAGEN EERDER, niet naar een debat en pas later, DAGEN LATER, met het zoeken naar een smoes kwam het bericht van een Belgische terreurgroep.

Zijn keuze was al: ik wil niet. Hij had alleen nog geen argument naar het publiek toen.

[ Bericht 1% gewijzigd door kalinhos op 28-02-2026 20:36:42 ]
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_220223202
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 20:14 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ben geen Wilders fan maar die Markuszower vind ik helemaal een dubieus figuur, ik geloof dit verhaal niet zo
Denk je dat als die apps gefabriceerd zijn en voorgelegd aan Wilders dat Wilders dat niet zou benoemen?

Ook vanwege het grote aantal getuigen en mensen uit de fractie aan het woord heb ik 0 redenen te twijfelen aan dit verhaal.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_220223206
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 16:58 schreef Jippie het volgende:

[..]
Zie DM

Dat doet gewoon wat met een mens, en helemaal als ze je kinderen erbij betrekken. Dus ik snap het als iemand uit emotie door actuele bedreigingen beslissingen neemt, die niet logisch lijken voor een ander.
Wilders heeft niet eens kinderen
pi_220223211
Als je dit leest en nu nogsteeds niet inziet dat Wilders het gebruikte als een smoesje dan ben je echt delulu
pi_220223268
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:28 schreef KvanG het volgende:

[..]
Die zoekt legitimiteit voor zijn afsplitsing. Vraag is echter of het Gidi lukt om kiezers te trekken of dat mensen nog teleurgestelder raken in de politiek er nog verder afhaken.
Gidi, dat klinkt als een direct Mossad lid.
Vakman pur sang
pi_220223502
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 20:14 schreef Cupfighter het volgende:
Ik geloof het wel, Wilders had de wind niet in de rug en er viel niets te winnen, dus geen trek in.

Verder prima allemaal, zo'n TV debat niet bijwonen is niet het einde van de wereld. Je kunt gewoon zeggen er geen zin in te hebben en wegblijven.

Maar als er binnen de partij al over "het verzinnen van een list" wordt verzocht als in dat het blijkbaar iets gewoons is binnen de muren, dan zegt dat wel wat over de kwaliteit van zowel de PVV als lijst Markuszower.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 21:03:51 #59
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220223506
Los van wat je van Wilders vindt, komt Markuszower hier ook niet echt lekker uit...

Er zijn twee mensen die uit Whatsappberichten kan citeren en dat zijn de zender en de ontvanger. Blijkt dus dat Markuszower naast een landverrader, hij mocht niet voor niks koste wat het kost geen minister zijn volgens de AIVD, ook een matennaaier.

Hier vallen ze allebei keihard door de mand.
Laffe huichelaar
pi_220223568
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 21:03 schreef timmmmm het volgende:
Los van wat je van Wilders vindt, komt Markuszower hier ook niet echt lekker uit...

Er zijn twee mensen die uit Whatsappberichten kan citeren en dat zijn de zender en de ontvanger. Blijkt dus dat Markuszower naast een landverrader, hij mocht niet voor niks koste wat het kost geen minister zijn volgens de AIVD, ook een matennaaier.

Hier vallen ze allebei keihard door de mand.
Hij komt er in het artikel ook gewoon openlijk voor uit dat hij Wilders probeert te naaien. En ook dat het puur uit rancune is. Wat dat betreft doet Markuszower het wel met open vizier _O-
pi_220224076
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 21:09 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Hij komt er in het artikel ook gewoon openlijk voor uit dat hij Wilders probeert te naaien. En ook dat het puur uit rancune is. Wat dat betreft doet Markuszower het wel met open vizier _O-
Siert hem aan de ene kant ook wel dat hij daar gewoon eerlijk over is. Wat de PVV met het laatste kabinet heeft gedaan heeft ze ook wel aardig wat geloofwaardigheid gekost. Zo'n Fleur Agema kon ook al niet meer terug naar de kamer en roeptoeteren over de zorg na haar eigen optreden.

Wilders die van de week ook alweer lekker op de nieuwe asielmaatregelen stond te haten die bijna allemaal door Faber waren opgesteld en afdroop toen daar op werd gewezen. _O-

Zullen toch zelf ook weinig andere keus hebben dan hard op de PVV inhakken om nog iets aan geloofwaardigheid te behouden. Of de manier waarop nou erg verstandig is..
  zaterdag 28 februari 2026 @ 23:05:51 #62
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_220224741
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 20:38 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Gidi, dat klinkt als een direct Mossad lid.
Broertje van Cidi idd
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
  zaterdag 28 februari 2026 @ 23:18:44 #63
24329 KNAK
ff w88,......
pi_220224864
Wilders wordt door jan alleman gezien als de beste debater die er in dat theater rondloopt. Dat en met 20jaar ervaring, en hoe hij verder ondanks zijn beveiliging door het leven moet,..

Mogelijk niets meer dan onzin van een zetelrover die als Jette omvalt, wat snel gaat gebeuren, weer terug naar ....waar dan ook kan gaan.. Geen hond die op die knakker stemt
Mai pben rai~!
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 1 maart 2026 @ 00:19:26 #64
485843 crew  Jippie
pi_220225402
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 20:29 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Ja maar dat is dus aantoonbaar onjuist, heb je het artikel wel gelezen?

Wilders wilde eerst , DAGEN EERDER, niet naar een debat en pas later, DAGEN LATER, met het zoeken naar een smoes kwam het bericht van een Belgische terreurgroep.

Zijn keuze was al: ik wil niet. Hij had alleen nog geen argument naar het publiek toen.
Ja ik ontken ook nergens dat dat onjuist is, geef alleen aan dat ik zijn sentiment na de dreiging vanuit België begrijp.

En van het uit de school klappen van Markuszower vind ik ook wat, maar dat vond ik al van hem voordat hij uit de PVV stapte.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 1 maart 2026 @ 00:21:30 #65
485843 crew  Jippie
pi_220225412
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 20:31 schreef Epistaxiophobia het volgende:

[..]
Wilders heeft niet eens kinderen
Klopt, ik refereerde dan ook naar iemand anders die met dreiging te maken heeft gehad. Hij heeft wel een vrouw en twee poezen, dus er is wel iets van een gezin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')