Ja maar dat is dus aantoonbaar onjuist, heb je het artikel wel gelezen?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 12:41 schreef Jippie het volgende:
[..]
Maar onderschat niet de impact van bedreigingen. Ik denk dat het wegblijven van een debat vanwege dreiging een persoonlijke keuze is, die anderen niet voor hem kunnen maken.
Denk je dat als die apps gefabriceerd zijn en voorgelegd aan Wilders dat Wilders dat niet zou benoemen?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:14 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ben geen Wilders fan maar die Markuszower vind ik helemaal een dubieus figuur, ik geloof dit verhaal niet zo
Wilders heeft niet eens kinderenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:58 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zie DM
Dat doet gewoon wat met een mens, en helemaal als ze je kinderen erbij betrekken. Dus ik snap het als iemand uit emotie door actuele bedreigingen beslissingen neemt, die niet logisch lijken voor een ander.
Gidi, dat klinkt als een direct Mossad lid.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 12:28 schreef KvanG het volgende:
[..]
Die zoekt legitimiteit voor zijn afsplitsing. Vraag is echter of het Gidi lukt om kiezers te trekken of dat mensen nog teleurgestelder raken in de politiek er nog verder afhaken.
Ik geloof het wel, Wilders had de wind niet in de rug en er viel niets te winnen, dus geen trek in.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:14 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ben geen Wilders fan maar die Markuszower vind ik helemaal een dubieus figuur, ik geloof dit verhaal niet zo
Hij komt er in het artikel ook gewoon openlijk voor uit dat hij Wilders probeert te naaien. En ook dat het puur uit rancune is. Wat dat betreft doet Markuszower het wel met open vizierquote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:03 schreef timmmmm het volgende:
Los van wat je van Wilders vindt, komt Markuszower hier ook niet echt lekker uit...
Er zijn twee mensen die uit Whatsappberichten kan citeren en dat zijn de zender en de ontvanger. Blijkt dus dat Markuszower naast een landverrader, hij mocht niet voor niks koste wat het kost geen minister zijn volgens de AIVD, ook een matennaaier.
Hier vallen ze allebei keihard door de mand.
Siert hem aan de ene kant ook wel dat hij daar gewoon eerlijk over is. Wat de PVV met het laatste kabinet heeft gedaan heeft ze ook wel aardig wat geloofwaardigheid gekost. Zo'n Fleur Agema kon ook al niet meer terug naar de kamer en roeptoeteren over de zorg na haar eigen optreden.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:09 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Hij komt er in het artikel ook gewoon openlijk voor uit dat hij Wilders probeert te naaien. En ook dat het puur uit rancune is. Wat dat betreft doet Markuszower het wel met open vizier
Broertje van Cidi iddquote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gidi, dat klinkt als een direct Mossad lid.
Ja ik ontken ook nergens dat dat onjuist is, geef alleen aan dat ik zijn sentiment na de dreiging vanuit België begrijp.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:29 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ja maar dat is dus aantoonbaar onjuist, heb je het artikel wel gelezen?
Wilders wilde eerst , DAGEN EERDER, niet naar een debat en pas later, DAGEN LATER, met het zoeken naar een smoes kwam het bericht van een Belgische terreurgroep.
Zijn keuze was al: ik wil niet. Hij had alleen nog geen argument naar het publiek toen.
Klopt, ik refereerde dan ook naar iemand anders die met dreiging te maken heeft gehad. Hij heeft wel een vrouw en twee poezen, dus er is wel iets van een gezin.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:31 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Wilders heeft niet eens kinderen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |