Zonder het VS onder Biden inderdaad.quote:Op donderdag 5 maart 2026 11:17 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Zonder de VS was de oorlog allang afgelopen, met een bestand in het nadeel voor het huidige Oekraïne.
Ik moest het nog zeggenquote:Op donderdag 5 maart 2026 08:05 schreef polderturk het volgende:
Laten we hopen dat dit de hand van Oekraïne gaat versterken.
[ x ]
Ok Gerachimov.quote:Op donderdag 5 maart 2026 11:17 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Zonder de VS was de oorlog allang afgelopen, met een bestand in het nadeel voor het huidige Oekraïne.
Tja, ik zei het elders al eerder; misschien heeft de VS niet het beste precedent geschapen de afgelopen tijd.quote:
Dat is niet wat hij zegt. Meer het equivalent van "misschien moeten we hem even een bezoekje brengen". Dat betekent niet gelijk vermoorden, maar kan net zo goed flinke klappen geven of intimidatie zijn.quote:
Precies dit. Alles is geoorloofd, mits je maar genoeg macht hebt.quote:Op donderdag 5 maart 2026 19:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Tja, ik zei het elders al eerder; misschien heeft de VS niet het beste precedent geschapen de afgelopen tijd.
Dit is natuurlijk niet handig om sympathie te werven. Enige bescheidenheid mag wel in zijn positie.quote:Op donderdag 5 maart 2026 19:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Tja, ik zei het elders al eerder; misschien heeft de VS niet het beste precedent geschapen de afgelopen tijd.
Evengoed gestoord.quote:Op donderdag 5 maart 2026 19:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is niet wat hij zegt. Meer het equivalent van "misschien moeten we hem even een bezoekje brengen". Dat betekent niet gelijk vermoorden, maar kan net zo goed flinke klappen geven of intimidatie zijn.
Andersom, wij kunnen het dragen, maar Vlad heeft die inkomsten dringend nodig.quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:46 schreef phpmystyle het volgende:
Vlad heeft ons nog méér in de tang.
https://www.bnr.nl/nieuws(...)lemaal-af-te-knijpen
Waarom moet Oekraïne bescheiden zijn tegenover Hongarije? Het is een land wat 0,0 niks toevoegt en alleen parasiteert op de EU.quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk niet handig om sympathie te werven. Enige bescheidenheid mag wel in zijn positie.
Ik vind het nogal hooghartig om een buitenlands staatshoofd om te leggen als je land in zulke problemen zit.quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:48 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Waarom moet Oekraïne bescheiden zijn tegenover Hongarije? Het is een land wat 0,0 niks toevoegt en alleen parasiteert op de EU.
Ik vind het op zn zachtst gezegd een domme uitspraak van Zelensky, maar onder aan de streep denkt hij aan Oekraïne en niet aan Hongarije en die laatste is wel degelijk actief aan het tegenwerken.quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind het nogal hooghartig om een buitenlands staatshoofd om te leggen als je land in zulke problemen zit.
Het is wederkerig he. Onze gasvoorraad is net 10 %quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Andersom, wij kunnen het dragen, maar Vlad heeft die inkomsten dringend nodig.
Hij hoopt natuurlijk dat de EU nu een draai maakt om zijn oorlogs economie te spekken maar dat gaat nooit gebeuren. Dus wie heeft wie in de tang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |