Dat is wel serieuze fik als je bedenkt hoe groot dat schip wel niet is.:D Zulke schepen hebben bijna het formaat van vliegdekschepen.quote:
Zelensky@fuckruzzia.ukrquote:Op woensdag 4 maart 2026 15:51 schreef AgLarrr het volgende:
Het zou lekker zijn als de UA de hele Russische noordelijke vloot in Murmansk ook lam wil leggen, inclusief de Nuke-subs. Waar kan ik dat verzoek indienen?
Kan dat LNG ook nog kwaad zodra het in het water komt? Zie ineens weer die olierampen van toen ik nog klein was voor mequote:Op woensdag 4 maart 2026 11:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat is wel serieuze fik als je bedenkt hoe groot dat schip wel niet is.:D Zulke schepen hebben bijna het formaat van vliegdekschepen.
Het is gas, dus dat verdampt gewoon. En zo te zien is er gewoon HEEL erg veel gas de lucht in gegaan toen de boel ontploft. Kijk voor de grap eens hoe enorm groot dat gat is:quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:10 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Kan dat LNG ook nog kwaad zodra het in het water komt? Zie ineens weer die olierampen van toen ik nog klein was voor me
Schijnbaar laat het ook nog een soort van een wolk achter die stervenskoud is, als daar net een school vissen onder zwemt, heb je ingevroren vis. Of je overleeft de biem, maar komt in aanraking met die zooiquote:Op woensdag 4 maart 2026 19:17 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het is gas, dus dat verdampt gewoon. En zo te zien is er gewoon HEEL erg veel gas de lucht in gegaan toen de boel ontploft. Kijk voor de grap eens hoe enorm groot dat gat is:
(ter info: dat schip is iets 270m lang en 43m breed)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al met al geen BIEM waar je ook maar een beetje bij de in de buurt had willen zijn.
[ x ]
Hier wat bijbehorende filmpjes en plaatjesquote:Op woensdag 4 maart 2026 21:37 schreef skysherrif het volgende:
Saratov onder zware drone aanval. Sochi en Sevastopol ook in mindere mate.
Vroeg of laat moeten schepen toch in een droogdok voor onderhoud he.quote:Op woensdag 4 maart 2026 15:51 schreef AgLarrr het volgende:
Het zou lekker zijn als de UA de hele Russische noordelijke vloot in Murmansk ook lam wil leggen, inclusief de Nuke-subs. Waar kan ik dat verzoek indienen?
quote:this is necessary because the only fiber optic production plant in the EAEU, Optic Fiber Systems (OVS), located in Mordovia, has halted production "after critical equipment damage," and the plant's warehouse stocks "will run out in the near future."
Gamechanger hé?quote:Op donderdag 5 maart 2026 08:05 schreef polderturk het volgende:
Laten we hopen dat dit de hand van Oekraïne gaat versterken.
[ x ]
Trump zal dit niet zien als: Oekraine helpt ons, maar als: Oekraine doet een klein beetje terug, voor ALLES wat ik voor ze heb gedaan.quote:Op donderdag 5 maart 2026 08:05 schreef polderturk het volgende:
[ x ]
Je kunt op 28 maart 2026 eerst naar een concert gaan van Leningrad in Moermansk, en dan kun je zelf wel even rondkijken hoe het moet.quote:Op woensdag 4 maart 2026 15:51 schreef AgLarrr het volgende:
Maar geen nieuws over wat geraakt is nog?quote:Op woensdag 4 maart 2026 22:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hier wat bijbehorende filmpjes en plaatjes
[ x ]
Zou interessant zijn inderdaad. En te verwachten.quote:Op donderdag 5 maart 2026 08:05 schreef polderturk het volgende:
[ x ]
Zonder de VS was de oorlog allang afgelopen, met een bestand in het nadeel voor het huidige Oekraïne.quote:Op donderdag 5 maart 2026 10:41 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Maar geen nieuws over wat geraakt is nog?
[..]
Zou interessant zijn inderdaad. En te verwachten.
Maar hopelijk doet Zelensky er niet zo maar wat mee. Trump laat Oekraine volledig stikken, waarom zouden ze dan ineens alles wel voor de VS doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |