Wat las jij er dan in?quote:Op vrijdag 27 februari 2026 20:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik dacht iets anders te lezen in die tweet.
Ik.heb je nog nooit met inhoudelijke weerleggingen een discussie zien voeren. Het is doorgaans het niveau van een kleuter (ja maar, die...) krampachtig aangekleed met semi-intellectuele zinsconstructies en woorden. Wat alleen maar extra pijnlijk het gebrek aan niveau laat zien.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:56 schreef Repentless het volgende:
[..]
Prima dat je dat vindt. Ik kan niks met slechts devaluaties van de manier van discussiëren of vergelijkingen. Inhoudelijke weerleggingen of tegenargumenten wel.
Tja, prima. Volledig op de persoon richten en verder niets inhoudelijks melden is makkelijk.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 21:46 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik.heb je nog nooit met inhoudelijke weerleggingen een discussie zien voeren. Het is doorgaans het niveau van een kleuter (ja maar, die...) krampachtig aangekleed met semi-intellectuele zinsconstructies en woorden. Wat alleen maar extra pijnlijk het gebrek aan niveau laat zien.
Ik neem zomaar aan dat je doelt op 'criminal alien'. Maar er staat toch ook de naam van het vermoorde meisje?quote:
Ah, ze gebruiken hun eigen regels in plaats van de constitution en daarom noemt Trump die bedrijven 'selfish'.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 22:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap het niet. Dan gebruiken ze toch Grok?
De naam van het meisje was de reden dat haar familie was uitgenodigd?quote:Op vrijdag 27 februari 2026 22:22 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik neem zomaar aan dat je doelt op 'criminal alien'. Maar er staat toch ook de naam van het vermoorde meisje?
Grappig, Trump wil AI inzetten tegen de eigen bevolking, en Maga vindt dat goed?quote:Op vrijdag 27 februari 2026 22:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort discussies hebben geen zin.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 23:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
De naam van het meisje was de reden dat haar familie was uitgenodigd?
Klopt, maar dat werd al aan het begin van deze discussie over jou gezegd.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 23:12 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dit soort discussies hebben geen zin.
Dat is prima.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 23:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, maar dat werd al aan het begin van deze discussie over jou gezegd.
Je langspeelplaat hangt. Al een jaar of 4. Minimaal. In herhaling vallen valt niet onder "iets inhoudelijks melden". Mocht je in die veronderstelling zijn.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 21:58 schreef Repentless het volgende:
[..]
Tja, prima. Volledig op de persoon richten en verder niets inhoudelijks melden is makkelijk.
Dit ook niet.quote:
Dit ook niet. Trouwens. Het meisje zat in levende lijve bij de state of the union. Haar moeder. Die was "vermoord".quote:Op vrijdag 27 februari 2026 22:22 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik neem zomaar aan dat je doelt op 'criminal alien'. Maar er staat toch ook de naam van het vermoorde meisje?
Ook hier: dit heeft geen zin.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 23:35 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je langspeelplaat hangt. Al een jaar of 4. Minimaal. In herhaling vallen valt niet onder "iets inhoudelijks melden". Mocht je in die veronderstelling zijn.
Wel top trouwens dat je vooral reageert op verminderd inhoudelijke bijdragen. En de inhoudelijke bijdragen over slaatquote:
Tegen totalitarisme en stasi-praktijken zijn is WOKE!1quote:Op vrijdag 27 februari 2026 22:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ afbeelding ]
In 2025 waren er in de VS rond de 37.000 verkeersslachtoffers.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 07:51 schreef hondonspain het volgende:
Heb toespraak niet gezien maar verhaal van de illegale truckdriver wat meisje aanreed blijkbaar is een gevolg van de tienduizenden illegalen die zelfs een groot rijbewijs krijgen in Staten als California zonder dat ze Engels kunnen lezen en praten.
Ben benieuwd wat sommigen pro democraten hiervan vinden? Zijn al diverse mensen dood gereden door deze illegale truckers.
Als gewoonlijk geef je geen antwoord en Engels is de officiële taal in Amerikaquote:Op zaterdag 28 februari 2026 08:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
In 2025 waren er in de VS rond de 37.000 verkeersslachtoffers.
Hoeveel zijn volgens jou het gevolg van illegale vrachtwagenchauffeurs met een groot rijbewijs?
En wat is volgens jou de officiële voertaal in de VS?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |