quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Moeilijk te verstaanquote:Op vrijdag 27 februari 2026 20:06 schreef MadMaster het volgende:
Die Chinese is als kind geadopteerd, maar praat alsof ze pas een paar jaar in Nederland is…
Spoort niet helemaalquote:Op vrijdag 27 februari 2026 20:11 schreef Dutch_view het volgende:
Die Chinees is niet helemaal niet orde?
Dat verstond ik ook ja.quote:
Ik wilde dit net postenquote:Op maandag 2 maart 2026 19:54 schreef Felagund het volgende:
Michael ziet er precies zo uit als ik mij voorstel als iemand van de belastingdienst.
Veel zien er inderdaad ook zo uitquote:Op maandag 2 maart 2026 19:54 schreef Felagund het volgende:
Michael ziet er precies zo uit als ik mij voorstel als iemand van de belastingdienst.
Nee, er stond net dat ze Controlemedewerker is en die barman vroeg of ze voor Overheid werkte. Zodoende legde ik de linkquote:
Ah ja idd wel logisch. En heeft ook wel een ambtelijke uitstraling.quote:Op maandag 2 maart 2026 20:06 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Nee, er stond net dat ze Controlemedewerker is en die barman vroeg of ze voor Overheid werkte. Zodoende legde ik de link
Een spuitje geven?quote:Op maandag 2 maart 2026 20:07 schreef Gibson88 het volgende:
Nancy wil weg. Maar tering wat een ongemakkelijke date, haal ze uit hun lijden.
Daar kan je geen chocola van makenquote:Op maandag 2 maart 2026 20:13 schreef Dutch_view het volgende:
Krijgen we straks ook nog een vraag over een lievelingskleur of dier?
Roodbont of zwartbont?quote:Op maandag 2 maart 2026 20:13 schreef Dutch_view het volgende:
Krijgen we straks ook nog een vraag over een lievelingskleur of dier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |