Ja internet problemenquote:
Wacht maar tot je de rekening krijgtquote:Op zaterdag 11 april 2026 00:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja internet problemen
De tandarts behandeling viel enorm mee
Totaal geen pijn ook niet errna
Enige vervelende was dat ik een uur en een kwartier in die stoel gezeten heb
4000 euro in totaalquote:Op zaterdag 11 april 2026 00:51 schreef r_one het volgende:
[..]
Wacht maar tot je de rekening krijgt![]()
Tenzij verzekerd
4000 euro?quote:
De rekening ik ben niet verzekerd voor de tandartsquote:Op zaterdag 11 april 2026 00:57 schreef r_one het volgende:
[..]
4000 euro?![]()
![]()
![]()
De rekening of de dekking?
(in beide gevallen nog steeds![]()
![]()
)
Dank voor je uitleg maar dan nog: 4000 euro voor een (1) wortelkanaalbehandeling??? Laat je ajb geen oor aannaaien, dat is exorbitant!quote:Op zaterdag 11 april 2026 11:05 schreef Cupfighter het volgende:
Deze rekening moet ik dus zelf betalen en ja dat kan ik, ik heb nog geld achter de hand voor dit soort dingen, nog overgehouden van een ontslagvergoeding bij een vorige werkgever.
Ik vind het nodig, gebit is belangrijk, ik mis een paar voortanden en dat zie je gelijk natuurlijk, dat is het gevolg van het auto ongeluk toen ik 16 was, toen zijn er kronen in gezet.
Kim heeft daar een klap op gegeven en toen gingen ze los zitten en voordat ik een afspraak bij de tandarts had gemaakt ben ik ze verloren
Eigenlijk was mijn plan nu alles eruit en een gebit maar de tandarts vond dat zonde dus ga ik nu een plaatje krijgen, los van dat plaatje moeten er vullingen vervangen worden, nieuwe kronen erin is niet te betalen, dan ben ik al mijn geld kwijt en dat vind ik te ver gaan
Ik hoop over een paar maanden weer een volledig gebit te hebben, dat is ook beter voor mijn onzekerheid want nu weet ik dat er oordelen zijn omdat ik die voortanden mis
Met eten zal het ook weer een stuk gemakkelijker zijn al eet ik alles maar een appel snij ik in stukjes bijvoorbeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
quote:Op zaterdag 11 april 2026 11:58 schreef r_one het volgende:
[..]
Dank voor je uitleg maar dan nog: 4000 euro voor een (1) wortelkanaalbehandeling??? Laat je ajb geen oor aannaaien, dat is exorbitant!
FYI: een plaatje betaal je ook zelf (kan je tandarts nog vaker cashen), een volledige prothese wordt grotendeels vergoed uit de basisverzekering.
En met een plaatje ga jij ook echt geen appel afhappen hoor. Sla maar vast een voorraadje Fixodent in.4000 euro is in het totaal niet alleen voor de wortelkanaalbehandelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg dat dan meteenquote:Op zaterdag 11 april 2026 14:00 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
4000 euro is in het totaal niet alleen voor de wortelkanaalbehandeling
Sorry ik dacht dat het duidelijk wasquote:Op zaterdag 11 april 2026 14:16 schreef r_one het volgende:
[..]
Zeg dat dan meteen![]()
Dan moeten er welhaast kronen en/of implantaten bijzitten. Ik kom niet verder dan een wortelkanaalbehandeling en een plaatje in je post.
En denk je even aan je aangifte IB 2026 over een jaar?![]()
Dat tikt niet zo hard aan (of je moet 20 3-vlaksvullingen krijgen of zo; en 8 3D-scans).quote:Op zaterdag 11 april 2026 15:27 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Sorry ik dacht dat het duidelijk was![]()
Vervangingen vullingen zitten er ook nog bij en wat andere kleine dingetjes zoals foto’s
De tandartsrekening niet?quote:De belasting regelt mijn bewindvoering
Het is veel geld ik heb alle bedragen specifiek gezien ik zal vandaag of morgen even kijken of ik iets over het hoofd heb gezien tijdens mijn opsommingquote:Op zaterdag 11 april 2026 15:33 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat tikt niet zo hard aan (of je moet 20 3-vlaksvullingen krijgen of zo; en 8 3D-scans).
Ik blijf 4000 euro dan nog een bak geld vinden. Een te grote bak bedoel ik dus.
[..]
De tandartsrekening niet?
Ehh, ik ben recent naar de narcose tandars geweest zijn 3 uur bezig geweest.. was excl. Narcose 1700 euro (1300 euro voor de narcose) meer kon ze niet doen, gelukkig was ze ook klaar, want 3 uur is de max voor een tandarts..quote:Op zaterdag 11 april 2026 15:36 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is veel geld ik heb alle bedragen specifiek gezien ik zal vandaag of morgen even kijken of ik iets over het hoofd heb gezien tijdens mijn opsomming
Het bewind regelt alle rekeningen dus ook deze
Implantaatje voor 1 kies kostte me 1.800 en dan zit je relatief maar heel kort in de stoel (de kosten zitten vooral in de techniek). Als je dan ook nog volledige narcose oid wil...quote:Op zaterdag 11 april 2026 15:33 schreef r_one het volgende:
Dat tikt niet zo hard aan (of je moet 20 3-vlaksvullingen krijgen of zo; en 8 3D-scans).
Ik blijf 4000 euro dan nog een bak geld vinden. Een te grote bak bedoel ik dus.
#135quote:Op maandag 13 april 2026 16:37 schreef nostra het volgende:
[..]
Implantaatje voor 1 kies kostte me 1.800 en dan zit je relatief maar heel kort in de stoel (de kosten zitten vooral in de techniek). Als je dan ook nog volledige narcose oid wil...
Lauren?quote:Op donderdag 16 april 2026 15:36 schreef Cupfighter het volgende:
Zojuist weer naar de tandarts geweest, 3 wortels eruit gehaald en een tand bij gewerkt, dit was pittiger dan de wortelkanaalbehandeling
En ik dreig weer eens verliefd te worden wat ik probeer te blokkeren
Nee niet Lauren, een andere dame die op mijn pad is gekomen en er weer zo snel mogelijk af moet, gaat alleen problemen opleveren dus ik mag er ook niet verliefd op wordenquote:
Je moet 's avonds ook niet achter het Centraal Station gaan lopenquote:Op donderdag 16 april 2026 16:09 schreef Cupfighter het volgende:
Nee niet Lauren, een andere dame die op mijn pad is gekomen en er weer zo snel mogelijk af moet, gaat alleen problemen opleveren dus ik mag er ook niet verliefd op worden
Dame in kwestie is dakloos, verslaafd aan heroine en cocaine
Misschien een domme vraag en ik ben zeker wereldvreemd... maar hoe komt die persoon op jouw pad dan?quote:Op donderdag 16 april 2026 16:09 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee niet Lauren, een andere dame die op mijn pad is gekomen en er weer zo snel mogelijk af moet, gaat alleen problemen opleveren dus ik mag er ook niet verliefd op worden
Dame in kwestie is dakloos, verslaafd aan heroine en cocaine en nee ik zeg het zelf nu hardop, die ga ik niet proberen te helpen omdat ze aardig en lief tegen me doet nee ik ga er uit de buurt blijven
Alle signalen staan gewoon op donkerrood
Dus zet de noodrem erop
Ik ga deze fout niet wederom maken, ik herken de signalen en ga dit dus niet doen
Nou net niet achter CS maar wel bijnaquote:Op donderdag 16 april 2026 18:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag en ik ben zeker wereldvreemd... maar hoe komt die persoon op jouw pad dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |