abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220595620
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:44 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Sober druk of onder invloed druk?
Maar blijf er weg bij.
En leer kortaf nee te zeggen in situaties waar toch weinig uit kan komen.
Volgens mij onder invloed druk
En ja ik heb de neiging mijn nee te verantwoorden waar kortaf nee zeggen handiger is
pi_220599541
Het is lastig om die neiging te onderdrukken. Tenminste, ik wel van nature. Maar jaren wonen in ontwikkelingslanden heeft me daar wel in geholpen. Degene tegen wie jij 'nee' zegt, is dat na 5 seconden ook gewoon weer vergeten.
pi_220603958
Strakjes met Lauren naar stad, stond eigenlijk op de planning voor morgen maar gezien morgen de finale van de beker is doen we het vandaag
pi_220607718
Ik slaap de laatste dagen veel, overdag op de bank en ook in de nacht slaap ik gewoon ondanks ik overdag een paar uur geslapen heb op de bank
pi_220621142
Zo, weer een beetje bij gekomen van de voetbalkater van gisteren, was de stad in gegaan , leek me wel gezellig in een grote massa kijken ondanks ik moeite heb met langdurig stil staan vanwege mijn spierziekte
Het werd een deceptie na de 4-1 ben ik richting huis terug gelopen, was ook best wel bang voor wat ongereldheden maar gelukkig bleef dat uit en kozen net zoals mij de meeste mensen voor het zo snel mogelijk naar huis gaan, intussen viel ook nog nummer 5 het netje in

Vandaag na 2 weken afwezigheid weer bij de inloop geweest, creatief gedaan, soep gegeten en rummicub gespeeld
pi_220622812
Overigens mijn dreigende verliefdheid is met success geblokkeerd
Geen last meer van
pi_220626474
Lopen gaat erg slecht, ik kom vooruit en daar is alles mee gezegd, ik denk dat het een nawee is van zondag toen ik erg lang gestaan heb voor mijn doen
pi_220630813
Gelukkig gaat het lopen nu weer normaal, het was due een nawee van zondag wat ik dus voortaan beter niet meer kan doen
pi_220630989
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 09:00 schreef Cupfighter het volgende:
Gelukkig gaat het lopen nu weer normaal, het was due een nawee van zondag wat ik dus voortaan beter niet meer kan doen
Knuffel
Gelukkig maar :*
pi_220632966
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 09:19 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Knuffel
Gelukkig maar :*
Dank je wel
Zeker gelukkig want in die situatie zou ik minimaal een rolator nodig hebben, de kans dat ik daar ooit aan kom is erg aanwezig maar ik stel dat liefst zo lang mogelijk uit
pi_220633141
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 09:00 schreef Cupfighter het volgende:
Wordt het slechter als je af en toe iets teveel doet? Of wordt het daar misschien wel beter van? Als in dat je de volgende keer bij eenzelfde inspanning minder lang hoeft te herstellen? Of dat het misschien helpt de impact van de spierziekte tegen te gaan.
pi_220633212
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 14:19 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Wordt het slechter als je af en toe iets teveel doet? Of wordt het daar misschien wel beter van? Als in dat je de volgende keer bij eenzelfde inspanning minder lang hoeft te herstellen? Of dat het misschien helpt de impact van de spierziekte tegen te gaan.
Nee het wordt niet slechter op de lange termijn, ik heb mijn spieren ook zover dat ik 3 uur post kan bezorgen maar dan loop ik wat me gemakkelijker af gaat dan stil staan.
Dus ja het kan bij een volgende keer minder herstel nodig, beweging is goed voor me, maar het is nog wel wat wennen voor me als ik een dagje amper kan lopen
pi_220636291
Lauren belde me op, kom we gaan vanavond gratis eten er is een nieuw restaurant waar je gratis kan eten tot 20 uur, dus wij er heen, er stond een flinke rij( weer een goede training voor mijn spieren _O- ) uiteindelijk waren we aan de beurt.
Het eten was best oke, Ramen, ik kende dat eerlijk gezegd niet goed, kregen nog een glass je Ice Tea erbij, goed te doen .
Eerlijk gezegd ben ik zelf er niet zoveel ervan om in een grote rij te staan voor iets gratis maar Lauren haalde me over
Het was wel leuk zoals dat eigenlijk altijd met Lauren samen is

Nu hopen dat ik morgen/overmorgen kan lopen ivm het staan want ik moet werken
pi_220636409
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 22:22 schreef Cupfighter het volgende:
Eerlijk gezegd ben ik zelf er niet zoveel ervan om in een grote rij te staan voor iets gratis
Misschien een idee voor K_W? :P :+
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_220636419
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 22:38 schreef r_one het volgende:

[..]
Misschien een idee voor K_W? :P :+
Het is geen 25.000 euro hé ;)
pi_220636493
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 22:40 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Het is geen 25.000 euro hé ;)
Da's nog maar de schadevergoeding (waarvoor eigenlijk :? ). Wacht maar totdat-ie de erfenis van z'n ma krijgt *O*
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_220646136
Gelukkig vandaag en gisteren goed kunnen lopen ondanks het wachten bij het restaurant

Vannacht gedroomd over Kim en ik kreeg er gelijk een Melanie aanval over heen
Daarom niet helemaal fit vandaag

[ Bericht 0% gewijzigd door Cupfighter op 25-04-2026 10:53:10 ]
pi_220652181
Vanmorgen een onaangename verrassing in de brievenbus
Nee niet van Kim
Een brief van de politie
Ik moet me op 4 mei om 9 uur melden bij het politie bureau in Roosendaal verwacht om te worden verhoord over chantage/afpersing gepleegd te Roosendaal tussen 6 en 9 januari 2026

Ik ben nog nooit in Roosendaal geweest, woon ook niet in de buurt, Nijmegen is behoorlijk ver uit de richting.
Ik weet dus nergens wat van

Net contact opgenomen met de politie, mijn verhaal uitgelegd, maar ik moet toch komen, 2 keer gezegd dat ik niet even de financiele middelen heb om naar Roosendaal te reizen, kost ongeveer 50 euro
Ze zouden het in ieder geval doorgeven naar Roosendaal

[ Bericht 0% gewijzigd door Cupfighter op 25-04-2026 19:22:30 ]
pi_220652237
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 16:46 schreef Cupfighter het volgende:
Nee niet van Kim
Een brief van de politie
Ik moet me op 4 mei om 9 uur melden bij het politie bureau in Roosendaal verwacht om te worden verhoord over chantage/afpersing gepleegd te Roosendaal tussen 6 en 9 januari 2036

Ik ben nog nooit in Roosendaal geweest, woon ook niet in de buurt, Nijmegen is behoorlijk ver uit de richting.

Net contact opgenomen met de politie, mijn verhaal uitgelegd, maar ik moet toch komen, 2 keer gezegd dat ik niet even de financiele middelen heb om naar Roosendaal te reizen, kost ongeveer 50 euro
Oh jemig... dan had je beter een slipje kunnen krijgen...

Neem direct ook al je "bewijs" mee dat je het niet gedaan hebt (afschrift bankrekening bijv.)
Uhm en je zit toch onder bewind? Moet je die niet inlichten? Direct bellen zou ik zeggen ja

En ik neem aan dat het 2026 is? Dat ze niet je verdenken dat je over tien jaar wat gaat doen ;)

Wat spannend joh! Sterkte!
pi_220652279
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 16:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh jemig... dan had je beter een slipje kunnen krijgen...

Neem direct ook al je "bewijs" mee dat je het niet gedaan hebt (afschrift bankrekening bijv.)
Uhm en je zit toch onder bewind? Moet je die niet inlichten? Direct bellen zou ik zeggen ja

En ik neem aan dat het 2026 is? Dat ze niet je verdenken dat je over tien jaar wat gaat doen ;)

Wat spannend joh! Sterkte!
2026 inderdaad _O-

Bewind kan ik pas maandag bereiken

Dank je wel
pi_220652292
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 16:55 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
2026 inderdaad _O-

Bewind kan ik pas maandag bereiken

Dank je wel
Ik was even vergeten dat het zaterdag is...
Misschien is het verstandig om dat maandag direct, als eerste, te doen?
pi_220652307
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 16:56 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik was even vergeten dat het zaterdag is...
Misschien is het verstandig om dat maandag direct, als eerste, te doen?
Ja om 14:30 kan ik ze telefonisch bereiken
Maar het is zuur om daar naar toe te reizen voor iets waar je niks van af weet
pi_220652316
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 16:58 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja om 14:30 kan ik ze telefonisch bereiken
Maar het is zuur om daar naar toe te reizen voor iets waar je niks van af weet
Understatement. OV is duur en dat geld kun je aan leukere dingen uitgeven
Verder ook geen hint waarover het zou kunnen gaan?

Zou zeggen; houd ons op de hoogte
pi_220652324
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 17:00 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Understatement. OV is duur en dat geld kun je aan leukere dingen uitgeven
Verder ook geen hint waarover het zou kunnen gaan?

Zou zeggen; houd ons op de hoogte
Ja inderdaad
Chantage/afpersing volgens de brief
pi_220652329
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 17:02 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja inderdaad
Chantage/afpersing volgens de brief
Misschien een hele domme vraag: Geen actie van Kim?
pi_220652342
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 17:02 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Misschien een hele domme vraag: Geen actie van Kim?
Kan, maar lijkt me niet, zo ver ik weet heeft Kim geen connecties in Roosendaal
pi_220653628
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 16:46 schreef Cupfighter het volgende:
Nee niet van Kim
Een brief van de politie
Ik moet me op 4 mei om 9 uur melden bij het politie bureau in Roosendaal verwacht om te worden verhoord over chantage/afpersing gepleegd te Roosendaal tussen 6 en 9 januari 2036

2036?
vind dit een beetje een raar verhaal
dat ze zomaar even eisen dat je maar even komt
Roosendaal bij Arnhem of?

@r_one is meer van het juridische
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220653635
Ow en CF
mag ik zeggen dat ik het niet zo verstandig van je vind dat je zo boos wordt in bepaalde topics
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het je zo boos maakt
is het dan niet verstandiger om er niet te gaan kijken
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220653645
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 april 2026 19:15 schreef greysbones het volgende:

[..]
2036?
vind dit een beetje een raar verhaal
dat ze zomaar even eisen dat je maar even komt
Roosendaal bij Arnhem of?

@:R_one is meer van het juridische
2036 is een tikfout moet 2026 zijn

Roosendaal in Brabant
De Rozendaal bij Arnhem schrijf je zo volgens mij
pi_220653652
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 april 2026 19:17 schreef greysbones het volgende:
Ow en CF
mag ik zeggen dat ik het niet zo verstandig van je vind dat je zo boos wordt in bepaalde topics
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het je zo boos maakt
is het dan niet verstandiger om er niet te gaan kijken
Klopt misschien is het inderdaad beter de topics van KW te vermijden
pi_220653669
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 19:21 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Klopt misschien is het inderdaad beter de topics van KW te vermijden
:*

Een random vreemdeling op een online forum is je rust & vrede niet waard O+
pi_220653694
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 19:24 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
:*

Een random vreemdeling op een online forum is je rust & vrede niet waard O+
Klopt , om eerlijk te zijn is dit ook de kracht maar tevens de zwakte van dit forum, dat dit soort gasten heel lang kunnen doorgaan
Ik moet gewoon niet meer reageren
Waste of my energy
pi_220653701
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 19:29 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Klopt , om eerlijk te zijn is dit ook de kracht maar tevens de zwakte van dit forum, dat dit soort gasten heel lang kunnen doorgaan
Ik moet gewoon niet meer reageren
Waste of my energy

Vooral dat dik gedrukte
pi_220653719
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 19:31 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Vooral dat dikt gedrukte
Ik laat me dat vaker gebeuren, laat me teveel meeslepen in het gevoel van onrecht en onmacht, gebeurde eerder al bij Masberum en nu weer
Moet daar wat meer op letten en eerder de signalen herkennen
pi_220653736
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 19:33 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik laat me dat vaker gebeuren, laat me teveel meeslepen in het gevoel van onrecht en onmacht, gebeurde eerder al bij Masberum en nu weer
Moet daar wat meer op letten en eerder de signalen herkennen
leermomenten ;)
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220653760
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 april 2026 19:35 schreef greysbones het volgende:

[..]
leermomenten ;)
Inderdaad, het is bij mensen die ongeveer hetzelfde patroon hebben, Masberum, KW en Kree, ik moet daar zelf wat aan veranderen of niet meer reageren of tot 10 gaan tellen voortaan, voorlopig is deze 3 vermijden de beste optie
pi_220653763
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 19:38 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Inderdaad, het is bij mensen die ongeveer hetzelfde patroon hebben, Masberum, KW en Kree, ik moet daar zelf wat aan veranderen of niet meer reageren of tot 10 gaan tellen voortaan, voorlopig is deze 3 vermijden de beste optie
dit dus
je kunt nooit verwachten dat anderen veranderen
enkel je eigen actie of reactie op iets kun je veranderen
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220653829
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 april 2026 19:39 schreef greysbones het volgende:

[..]
dit dus
Deze quote kun je in heel veel topics gebruiken :+
De waarheid als een koe nml
pi_220653880
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 april 2026 19:39 schreef greysbones het volgende:

[..]
dit dus
Klopt, ik heb dat prive geprobeerd met Kim, toen zei je dit ook, en je had gelijk
pi_220654459
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 april 2026 19:15 schreef greysbones het volgende:

@r_one is meer van het juridische
@Cupfighter
word je gehoord als verdachte of als getuige?
Heb je gevraagd of je niet door politie Nijmegen gehoord kunt worden?

Beetje vreemd dat ze je het halve land laten doorcrossen.

(of niet gaan, dan komen ze je misschien vanzelf wel halen, gratis taxi, helaas alleen enkele reis :') )

Let even op of je ook slachtoffer bent van een datalek, Odido ofzo.
.
pi_220654549
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 21:11 schreef r_one het volgende:

[..]
@:cupfighter
word je gehoord als verdachte of als getuige?
Heb je gevraagd of je niet door politie Nijmegen gehoord kunt worden?

Beetje vreemd dat ze je het halve land laten doorcrossen.

(of niet gaan, dan komen ze je misschien vanzelf wel halen, gratis taxi, helaas alleen enkele reis :') )

Let even op of je ook slachtoffer bent van een datalek, Odido ofzo.
Als verdachte
Ik heb gevraagd of ik in Nijmegen gehoord kan worden maar daar kreeg ik geen antwoord op
Ik ben geen klant bij Odido, Rituals of Basic Fit waar een datalek is geweest
pi_220654634
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 21:22 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Als verdachte
Ik heb gevraagd of ik in Nijmegen gehoord kan worden maar daar kreeg ik geen antwoord op
Ga voor de gein maandag dinsdag (maandag is Koningsdag) eens langs het juridisch loket en laat die eens bellen met de politie met dezelfde vraag.

Ik heb teruggekeken in je dagboektopics en kan alleen vinden dat je pinpas is ingeslikt na 3x verkeerde pin. En een aimabele brief ontvangen van de moeder van Kim.

De tijdspanne (van 6 tot 9 januari, 3 dagen) vind ik ook erg vreemd. Alsof jij 3 dagen in Roozendaal was om iemand af te persen of te chanteren. Zorg dat je je agenda boven water hebt zodat je kunt aangeven waar je wel was en daar ook gezien bent (de inloop b.v.).

En verder: als je het gevoel hebt dat ze je klem willen zetten of iets aan willen praten, je bent niet tot antwoorden verplicht! Sterker, als verdachte mag je zelfs liegen dat het gedrukt staat (maar dat zou ik vooralsnog achterwege laten).
.
pi_220654667
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 21:22 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Als verdachte
Heb je het telefoonnummer gecheckt waarmee je gebeld werd?
Niet goed gelezen, was een brief.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220654702
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 21:34 schreef r_one het volgende:

[..]
Ga voor de gein maandag dinsdag (maandag is Koningsdag) eens langs het juridisch loket en laat die eens bellen met de politie met dezelfde vraag.

Ik heb teruggekeken in je dagboektopics en kan alleen vinden dat je pinpas is ingeslikt na 3x verkeerde pin. En een aimabele brief ontvangen van de moeder van Kim.

De tijdspanne (van 6 tot 9 januari, 3 dagen) vind ik ook erg vreemd. Alsof jij 3 dagen in Roozendaal was om iemand af te persen of te chanteren. Zorg dat je je agenda boven water hebt zodat je kunt aangeven waar je wel was en daar ook gezien bent (de inloop b.v.).

En verder: als je het gevoel hebt dat ze je klem willen zetten of iets aan willen praten, je bent niet tot antwoorden verplicht! Sterker, als verdachte mag je zelfs liegen dat het gedrukt staat (maar dat zou ik vooralsnog achterwege laten).
Er staat niks in mijn agenda helaas maar hun moeten bewijzen dat ik in Roosendaal was
Ik ga dinsdag wel even langs het JL
pi_220654720
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 21:42 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Er staat niks in mijn agenda helaas maar hun moeten bewijzen dat ik in Roosendaal was
Ik ga dinsdag wel even langs het JL
Altijd handig een alibi te hebben ;)
Stap desnoods politiebureau Nijmegen binnen, leg ze je probleem voor.
.
pi_220654733
-verkeerde topic-
.
pi_220655109
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 21:45 schreef r_one het volgende:

[..]
Altijd handig een alibi te hebben ;)
Stap desnoods politiebureau Nijmegen binnen, leg ze je probleem voor.
Aan dat laatste had ik ook al gedacht
pi_220655157
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 22:37 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Aan dat laatste had ik ook al gedacht
Wellicht kunnen die even bellen met de collega's in Roozendaal. Noem gerust je spierziekte.
.
pi_220655257
Blijf er een beetje een Kim idee bij houden
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220655421
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 april 2026 22:58 schreef greysbones het volgende:
Blijf er een beetje een Kim idee bij houden
Ik ook.

Of moeder Kim.
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')