Chagrijnig zijn hoort er helaas soms ook wel bij jaquote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:26 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ben wat chagrijnig vandaag, kan veel minder hebben dan normaal, gelukkig heb ik dat maar weinig
We hebben het gemerkt jaquote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:26 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ben wat chagrijnig vandaag, kan veel minder hebben dan normaal, gelukkig heb ik dat maar weinig
quote:
Zweep d'r over !quote:Op dinsdag 17 maart 2026 22:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goed zo! Treed maar steng op
Cupfighter versie 2.0quote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:39 schreef Cupfighter het volgende:
Vanmorgen even wat woorden met mijn logé, ze zei” waarom doe jij nu zo moeilijk”
Ja omdat ik mijn grenzen trek
“ eerst vond je alles oké”
Ja nu niet meer
Kappen er mee
Uiteindelijk deed ze wel wat ik vroeg
Jaquote:
Alleen jouw huisregels zijn behoorlijk aangescherpt, neem ik aan, en dat vraagt wat gewenning dan.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:26 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja![]()
Ze logeert bij mij dus gelden mijn huisregels, ze kan niet alles in verband met haar gebroken enkel wat ik begrijp maar dit was iets wat ze gewoon kan maar puur gemakzucht was
Klopt, maar gisteren en maandag had ik er al wat van gezegdquote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:27 schreef r_one het volgende:
[..]
Alleen jouw huisregels zijn behoorlijk aangescherpt, neem ik aan, en dat vraagt wat gewenning dan.
Diegene die bij mij logeert is niet mijn stalkster, is een ander persoonquote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:38 schreef Sarabi het volgende:
En toch blijft het bijzonder dat een stalker zo opeens is veranderd. Meerdere keren aangiften doen hielp niet maar nu gewoon wat strenger zijn en ze luistert opeens.
Dat zou helemaal een plotwending zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:40 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Diegene die bij logeert is niet mijn stalkster,
Da's nog wel een behoorlijk eind (in)lopen ja.quote:
Oefenen voor de wandelvierdaagsequote:Op maandag 23 maart 2026 18:15 schreef r_one het volgende:
[..]
Da's nog wel een behoorlijk eind (in)lopen ja.![]()
Zo zie je maar dat vaak het aangeven van duidelijke grenzen op langere termijn echt wel gewaardeerd wordt.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:47 schreef Cupfighter het volgende:
De loge is weer weg, als dank voor het logeren heeft ze gisteren op sushi getrakteerd dat was erg lekker
Vannacht weer lekker in bed slapen in plaats van op de bank
Klopt ,later in de week kwam ze er ook op terug, ze zei ik was verrast maar het was wel goed van jequote:Op woensdag 25 maart 2026 11:27 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat vaak het aangeven van duidelijke grenzen op langere termijn echt wel gewaardeerd wordt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |