Volledige tekst op:quote:DEN HAAG - Megastores maakt over een paar jaar plaats voor woningen. De Haagse gemeenteraad heeft groen licht gegeven voor de bouw van ruim 11.000 huizen op de plek van het winkelcentrum in de wijk Laakhavens. De gemeenteraad stemde met hangen en wurgen in met de plannen, maar uiteindelijk wel met een ruime meerderheid
Gewoon het begin van het grote beeldvormingsproject om Jetten af te schilderen als een soort van superheld. Jetman, of Superjetten.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 09:22 schreef luxerobots het volgende:
Het Jetten-effect? Het gaat hier om de gemeenteraad van Den Haag.
Volgens de VVD zijn het honderden hardwerkende ondernemers die nu de dupe worden van dit plan!quote:Op vrijdag 27 februari 2026 09:40 schreef Haags het volgende:
De Megastores, wat een treurige bende is dat.
2000, vermoedelijk net iets eerder dan je dacht.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 10:40 schreef ACT-F het volgende:
Ziet eruit als een winkelpromenade die gebouwd is op het moment dat de groei van internetwinkelen nog onderschat werd.
Best een groot terrein, maar 11.000 is wel echt veel idd. Er staat me iets van bij dat dit plan een aantal jaar terug iets van 6-7000 was. Zullen dus wel véél kleine units worden om het nog enigszins betaalbaar te maken.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 10:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dat zijn een hoop woningen op een plek waar nu alleen een winkelcentrum zou staan. Zijn die megastores echt zó mega dan?
ik mag niet ten westen van Utrecht komen en niet in een smerige stad als Amsterdam of Den Haagquote:Op vrijdag 27 februari 2026 23:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Kunnen we dan @:michaelmoore in zo'n unit frotten? Zijn we ook af van dat geouwehoer en die janktopics over ouderenhuisvesting en bejaardenhuizen.
Ik krijg alleen maar Jetlag van die gast.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 09:43 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Gewoon het begin van het grote beeldvormingsproject om Jetten af te schilderen als een soort van superheld. Jetman, of Superjetten.
Is sanatorium Duindorp dan niks voor je?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 00:04 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik mag niet ten westen van Utrecht komen en niet in een smerige stad als Amsterdam of Den Haag
ik moet in de schone lucht achter de heuvelrug blijven voor mijn gezondheid , anders ga ik geen 105 jaar oud worden en kan ik niet van mijn AOW en mijn 100 % ongedeelde eindloon pensioen genieten
ik moet bij de kaartclub blijven in het beschermd sociaal ouderen wonen, zonder last van allerlei onbetrouwbaar gepeupelquote:Op zaterdag 28 februari 2026 01:13 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Is sanatorium Duindorp dan niks voor je?
En wij mogen het doen met een fucking premieregeling. Kutboomers.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 00:04 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik mag niet ten westen van Utrecht komen en niet in een smerige stad als Amsterdam of Den Haag
ik moet in de schone lucht achter de heuvelrug blijven voor mijn gezondheid , anders ga ik geen 105 jaar oud worden en kan ik niet van mijn alleenstaanden AOW en mijn 100 % ongedeelde eindloon en extra ABP pensioen genieten
Jij doet toch ook slechts vervelen met je stokpaardjes omdat je daarover meer weet dan veel anderen?quote:Op vrijdag 27 februari 2026 23:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Kunnen we dan @:michaelmoore in zo'n unit frotten? Zijn we ook af van dat geouwehoer en die janktopics over ouderenhuisvesting en bejaardenhuizen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |