Ja en dit is waarschijnlijk juist uit goede bedoelingen genoteerd om te zorgen dat ex geen rotzooi kon trappen met haar gegevens of rekening. Mijn ex heeft mij denk ik wel duizenden euro's gekost met abonnementen die overgezet zijn bij o.a. de provider, zorgverzekering, energie en water etc. Dat hield op nadat die leveranciers op de hoogte waren, waarschijnlijk door middel van zo'n aantekening.quote:
Mn vriendin staat dr met haar hotmail adres van ook zo’n beetje 20+ jaar niet in.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 12:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik sta er zelf 20 keer in met mijn gmail account, maar goed er zijn zoveel grote breaches geweest dat iedereen met een oud mail adres er wel in staat.
Ja hier ook. En iets met een ticketshop. Odido nog steeds niet, maar het is nog maar dag 2/16...quote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:20 schreef 111210 het volgende:
[..]
Mn vriendin staat dr met haar hotmail adres van ook zo’n beetje 20+ jaar niet in.
En dat adres is echt bij tig (vage)webshops aangemeld. Maar goed ik sta er ook in door een paar grote hacks van de afgelopen jaren, Linkedin en Adobe oa
Helaas zijn dat soort aantekeningen nodig inderdaad. Deels omdat het verdomd makkelijk is een klantenservice medewerker te overtuigen dat je iemand anders bent als jij diegene zijn data weet.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:12 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja en dit is waarschijnlijk juist uit goede bedoelingen genoteerd om te zorgen dat ex geen rotzooi kon trappen met haar gegevens of rekening. Mijn ex heeft mij denk ik wel duizenden euro's gekost met abonnementen die overgezet zijn bij o.a. de provider, zorgverzekering, energie en water etc. Dat hield op nadat die leveranciers op de hoogte waren, waarschijnlijk door middel van zo'n aantekening.
Ik denk dat ik door de grond zou gaan van schaamte als ik dan nu op het web te vinden was met zo'n etiketje, maar de bedoeling is niet negatief geweest...
Hier moet het inmiddels via de teamchef. Dus als jij maandagochtend met je brakke kop erin slaagt om je wachtwoord verkeerd in te hengsten meer dan 3 keer, dan moet je dat eerst daaraan uitleggenquote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:24 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Helaas zijn dat soort aantekeningen nodig inderdaad. Deels omdat het verdomd makkelijk is een klantenservice medewerker te overtuigen dat je iemand anders bent als jij diegene zijn data weet.
Bij ons op het werk is het ook zo. Je moet om de zoveel tijd een nieuw wachtwoord instellen en daar gelden steeds meer eisen voor. Maar als ik de helpdesk bel en personeelsnummer+geboortejaar doorgeef dan resetten ze zo het wachtwoord voor je.
Ga je nog met feiten komen?quote:Op vrijdag 27 februari 2026 12:27 schreef xzaz het volgende:
[..]
Kan jij je mond houden want jij lult echt alleen maar onzin.
Misschien kan Odido beter iemand op deze rol zetten die “veel geleerd” al achter de rug heeft..quote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
Picnic is dus de volgende![]()
Odido heeft wel echt een eigen netwerk en valt niet onder KPN. Volgens mij gaat alles in NL over KPN, Odido of Vodafone netwerk. Dus verkeer van al die andere aanbieders gaat via een die drie netwerken.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:53 schreef Tengano het volgende:
Gaat dit trouwens alleen om klanten van Odido, of zitten er meer providers in het datapakket wat gehacked is? Ik vraag dit omdat Odido en meer van dit soort clubjes volgens mij allemaal onder KPN vallen volgens mij.
Wat mij trouwens opvalt is dat er nog steeds reclame gemaakt wordt voor Odido, wat zonde van het geld is lijkt mij.
Odido heeft geen eigen netwerk zoals KPN.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 20:06 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Odido heeft wel echt een eigen netwerk en valt niet onder KPN. Volgens mij gaat alles in NL over KPN, Odido of Vodafone netwerk. Dus verkeer van al die andere aanbieders gaat via een die drie netwerken.
Ik bedoelde telecom.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 20:10 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Odido heeft geen eigen netwerk zoals KPN.
Odido bied haar diensten aan op het glasvezelnetwerk van Open Dutch Fiber. Naast Odido zijn er nog 12 andere aanbieders die via dit glasvezelnetwerk internet diensten leveren. https://opendutchfiber.nl/nl/providers
https://www.consumentenbo(...)este-mobiele-netwerkquote:Dekking mobiele netwerken
In Nederland zijn 3 aanbieders met een mobiel netwerk: KPN, Vodafone en Odido. Providers als Ben, Hollandsnieuwe of Simyo hebben geen eigen netwerk. Zij gebruiken de netwerken van deze grote aanbieders.
en dan lag het geheid alsnog op straat, maar dan via een andere wegquote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:48 schreef Discombobulate het volgende:
Ze hadden echt zo wél moeten betalen zeg. Wat een afgang.![]()
Ik denk dat die kans echt wel onwaarschijnlijk is gezien het verleden van de hackers. Imagoschade is nu echt enorm voor Odido en bovendien hebben ze glashard lopen liegen en verzaakt om hun klanten te beschermen.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 20:56 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan lag het geheid alsnog op straat, maar dan via een andere weg
mwha daarom via viaquote:Op vrijdag 27 februari 2026 21:00 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik denk dat die kans echt wel onwaarschijnlijk is gezien het verleden van de hackers.
uiteindelijk zal het een storm in een glas water wordenquote:Imagoschade is nu echt enorm voor Odido en bovendien hebben ze glashard lopen liegen en verzaakt om hun klanten te beschermen.
Dit raakt me diep.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 02:27 schreef Peppert het volgende:
Die topman is ook totaal onzichtbaar, volledig in nevelen gehuld, terwijl hij zich juist overal publiekelijk had moeten laten zien. Voor hem staan klanten blijkbaar op nummer nul en winst op honderd. Wat een smeerlap. Ik hoop dat je dit ooit leest, hoe klein die kans ook is, klootzak. Krijg de tering.
Die zal eind van had jaar wel dikke bonus krijgen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 02:27 schreef Peppert het volgende:
Die topman is ook totaal onzichtbaar, volledig in nevelen gehuld, terwijl hij zich juist overal publiekelijk had moeten laten zien. Voor hem staan klanten blijkbaar op nummer nul en winst op honderd. Wat een smeerlap. Ik hoop dat je dit ooit leest, hoe klein die kans ook is, klootzak. Krijg de tering.
Het formaat is anders.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 07:20 schreef JopieKlaassen het volgende:
Er staat een derde deel online zie ik. Heb de inhoud nog niet gezien, maar het bestand is slechts een derde qua grootte tov gisteren.
Told you so.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 07:45 schreef raptorix het volgende:
Ojee, hier zit het ID nummer wel in met geboortedatum, id type, maar weer niet het adres, wel telefoonnummer/email.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |