Als je zo je kop in het zand steekt...quote:Op zaterdag 7 maart 2026 01:16 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
[..]
Welk EU-land heeft geen tandarts?
Er zijn meerdere landen waar abortus niet mogelijk is, de EC gaat zorgen dat vrouwen aldaar wel (elders) abortus kunnen krijgen door het voor hen te betalen.
0,5% is niet verwaarloosbaar klein.quote:Op donderdag 5 maart 2026 08:46 schreef Chadi het volgende:
Het risico op een zwangerschap bij gebruik dubbele anticonceptie is verwaarloosbaar klein, ongeveer 0,5%.
Dat is de kans op een heel jaar neuken. In een risk-pool gedeeld met idioten met IQ 5 en libido tot de maan.quote:
Voor een Fok!ker is díe kans verwaarloosbaar klein ja.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:34 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat is de kans op een heel jaar neuken.
Mannen doen al moeilijk over condooms laat staan het betalen voor abortus nadat ze een vrouw bevruchtenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:24 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als je zo je kop in het zand steekt...
Lekker zelf betalen, eigen schuld dikke bult.
Afschaffen. Het stelt geen moer voor een je krijgt dit soort verhalen alsof het zo groot is. Mijn kinderen Lossiemouth mij 500 euro per maand minimaal per kind. Die 100 euro per maand mogen ze houden.quote:Op donderdag 5 maart 2026 15:39 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
[..]
Je weet niet dat zelfs de kinderopvang van miljonairs tot 96% procent wordt vergoed? En die krijgen ook gewoon kinderbijslag en de zorgkosten van hun kinderen vergoed.
En hoeveel bij 1000 keer?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:38 schreef nostra het volgende:
Anyway, 0,5% kans (ik neem dat even als gegeven aan, geen idee), 100 keer seks = 1-0,995^100 = 40% kans dat het minimaal 1 keer raak is.
Die miljonairs betalen als het goed is ook flink wat belasting.quote:Op donderdag 5 maart 2026 15:39 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
[..]
Je weet niet dat zelfs de kinderopvang van miljonairs tot 96% procent wordt vergoed? En die krijgen ook gewoon kinderbijslag en de zorgkosten van hun kinderen vergoed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |