Ach ja, de Amsterdamse Volt-methode... het is een piemelprobleem.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 18:40 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Doe eens een statistiekje mannen en vrouwen qua misdrijven.
Dwangarbeid.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 21:51 schreef torentje het volgende:
[..]
En de Nederlandse kwaadwillenden dan?
Aha, dat was mij niet bekend. Ik woon niet in Harderwijk, ben wel een geboren Harderwiekerquote:Op vrijdag 27 februari 2026 21:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gemeentebelang is een soort plaatselijke FvD. Vorige week kreeg ik een flyer van ze door de bus en het eerste wat erop staat is: "Wij zijn tegen het AZC". Tja. Het AZC hier gaat al weg, dus dat lijkt me nou niet echt een heel relevant punt.
Ik vind die partij enger dan het AZC.
En waar haal je dan de mensen vandaan om die kwaadwillenden te dwingen om fatsoenlijk voor jou te werken? Want de enige mensen die te dwingen zijn, zijn de mensen met geen spieren.quote:
Defensie. Daar worden nu miljarden ingepompt dus kunnen we ze in vredestijd ook wat nuttigs laten doen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 10:18 schreef torentje het volgende:
[..]
En waar haal je dan de mensen vandaan om die kwaadwillenden te dwingen om fatsoenlijk voor jou te werken? Want de enige mensen die te dwingen zijn, zijn de mensen met geen spieren.
Je wil dus evenals ik de kwaadwillenden dwingen om zich in Nederland fatsoenlijk te gedragen?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 10:33 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Defensie. Daar worden nu miljarden ingepompt dus kunnen we ze in vredestijd ook wat nuttigs laten doen.
Natuurlijk, oprotten met antifa en woke!quote:Op zaterdag 28 februari 2026 10:39 schreef torentje het volgende:
[..]
Je wil dus evenals ik de kwaadwillenden dwingen om zich in Nederland fatsoenlijk te gedragen?
Ik kan je nu niet meer volgenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 10:46 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Natuurlijk, oprotten met antifa en woke!
Blijft toch onvoorstelbaar dat gemeenten nog AZC's willen. Dat die studentes in grote steden in hun nette flatjes nog voor zijn oke, maar verder.quote:Op donderdag 19 maart 2026 08:06 schreef Tjoent het volgende:
Gemeentebelang Harderwijk/ Hierden zes zetels erbij, negen zetels totaal.
Harderwijk Anders zes zetels verlies.
U kunt wel raden hoe en wat.
De spreidingswet staat nu in elk geval flink onder druk, wat dikke winst is.quote:Op donderdag 19 maart 2026 08:35 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Blijft toch onvoorstelbaar dat gemeenten nog AZC's willen. Dat die studentes in grote steden in hun nette flatjes nog voor zijn oke, maar verder.
Ah ja, vele miljarden de goot in voor helemaal niets met defensie.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 10:33 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Defensie. Daar worden nu miljarden ingepompt dus kunnen we ze in vredestijd ook wat nuttigs laten doen.
Racisme in opkomst.quote:Op donderdag 19 maart 2026 08:06 schreef Tjoent het volgende:
quote:Op donderdag 19 maart 2026 08:35 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Blijft toch onvoorstelbaar dat gemeenten nog AZC's willen. Dat die studentes in grote steden in hun nette flatjes nog voor zijn oke, maar verder.
De spreidingswet is het beste wat NL kan hebben op dat gebied.quote:Op donderdag 19 maart 2026 08:40 schreef Tjoent het volgende:
[..]
De spreidingswet staat nu in elk geval flink onder druk, wat dikke winst is.
Ik woonde in een linkse bubbel.quote:Op donderdag 19 maart 2026 08:35 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Tjah maar schijten ze jou in de tuin dan is dat nog goed voor de planten, ofzo.quote:Op donderdag 19 maart 2026 09:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik woonde in een linkse bubbel.
Toen kwam er op enkele honderden meters van mijn huis een tijdelijke opvang waar niemand last van heeft gehad.
Nu woon ik nog steeds in een linkse bubbel.
Hoe haal je het in je malle hoofd zoiets te schrijven na alles wat er in het nieuws aan ongeregeldheden, criminaliteit, berovingen, inbraken in huizen caravans, verkrachtingen, steekpartijen, moorden vernielingen, terreur op buschaufeurs etc. in de afgelopen 20 jaar waar asielzoekers bij betrokken waren. Zeg eens eerlijk werk jij voor de staat? Want zo onwetend en koppig kan een normale persoon toch niet zijn!quote:Op donderdag 19 maart 2026 09:07 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
De spreidingswet is het beste wat NL kan hebben op dat gebied.
En waarom zou een gemeente geen AZC willen?
Daar zit niets slechts aan. Behalve dat je bezoek krijgt van extreem rechtse groepen die overal rotzooi komen trappen.
Stop eens met direct "racisme" te roepen, dat helpt niet om de mensen hun mening te laten veranderen wat betreft AZC's.quote:Op donderdag 19 maart 2026 09:07 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Racisme in opkomst.
Maar nee hoor, NL kent geen extreem rechts probleem![]()
Tegen een AZC dat dit jaar sowieso al weg zou gaanquote:Op donderdag 19 maart 2026 08:06 schreef Tjoent het volgende:
Nee, ik houd niet van eutrofiėring.quote:Op donderdag 19 maart 2026 09:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tjah maar schijten ze jou in de tuin dan is dat nog goed voor de planten, ofzo.
Als ze het niet op de inhoud kunnen winnen, dan proberen ze je persoon te onmenselijken met nare vergelijkingen en woorden zoals nazi en racist. En dit doen ze dus standaard.quote:Op donderdag 19 maart 2026 10:01 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Stop eens met direct "racisme" te roepen, dat helpt niet om de mensen hun mening te laten veranderen wat betreft AZC's.
Mensen willen de problemen niet die spelen bij een aantal AZC's. Dat heeft niks met racisme te maken maar alles met veiligheid. Er zijn genoeg AZC's zonder problemen, maar dat geeft geen garantie dat een nieuw AZC die problemen niet heeft.
Zorg er voor dat de problemen die spelen rondom AZC's worden opgelost, dan zal je zien dat het draagvlak zal toenemen.
Je moet eens ophouden met je racisme geblaat. Het is regelmatig een puinhoop in azc's en dat is wat men tegen de borst stuit. Beter heb je kritiek op het COA.quote:Op donderdag 19 maart 2026 09:07 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Racisme in opkomst.
Maar nee hoor, NL kent geen extreem rechts probleem![]()
Duly notedquote:Op donderdag 19 maart 2026 10:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, ik houd niet van eutrofiėring.
Mensen die in mijn tuin schijten ga ik met de riek achterna, ongeacht het kleurtje van de tuinpoeper in kwestie. Wees gewaarschuwd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |