Altijd hier de grote jongen uithangen, alles denken te weten. Geen tegenspraak dulden.quote:Op donderdag 26 februari 2026 11:25 schreef bianconeri het volgende:
[..]
NL kent geen massa immigratie. Relatief gezien neemt NL heel weinig op.
En immigratie van vluchtelingen is iets wat je altijd zou moeten blijven steunen.
Dat zijn dus NIET die illegalen en veilige landers die hier geen recht hebben.
Dat cultuur en identiteit onder druk zouden staan is nog totaal niet van toepassing, en bovendien ook maar de vraag.
Ja natuurlijk wel.quote:Op donderdag 26 februari 2026 12:44 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Maar daarom is de basis van een AZC nog niet slecht of wel dan?
Het opvangen van vluchtelingen.
Illegalen en veilige landers hebben daar in basis niets mee te maken.
In Estland waar nog geen 0,5% van de bevolking moslim is.quote:Op donderdag 26 februari 2026 13:05 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Altijd hier de grote jongen uithangen, alles denken te weten. Geen tegenspraak dulden.
En dan lees ik dat je in Letland woont.
Je woont dus niet in Ter Apel lol. Hoe weet je dan dat de inwoners 'blij' zijn?quote:Op donderdag 26 februari 2026 08:37 schreef bianconeri het volgende:
Ik zie vooral een hoop emotioneel gebrabbel, geen feiten.
Ik kom oorspronkelijk uit een regio met meerdere AZC´s. Waaronder Ter Apel.
Over het algemeen zijn bewoners gewoon tevreden over de vluchtelingen. In Musselkanaal (naast Ter Apel) is er zelfs door de hele buurt geregeld dat de AZC daar zou blijven.
Mensen vergeten alleen het verschil tussen illegalen en asielzoekers te maken.
Ook in Ter Apel zijn het de illegalen die voor onrust zorgen.
99,99% van alle vluchtelingen die in NL binnen komen zijn gewoon mensen die oprecht uit de ellende willen komen en hun best willen doen.
Neem ze dan zelf op jankert.quote:Op donderdag 26 februari 2026 08:46 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Sure.... Alles wat niet in je straatje past is natuurlijk verzonnen.
Bv:
https://www.rtvnoord.nl/p(...)ia-wat-is-het-geheim
1. Ik woon niet in Letlandquote:Op donderdag 26 februari 2026 13:05 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Altijd hier de grote jongen uithangen, alles denken te weten. Geen tegenspraak dulden.
En dan lees ik dat je in Letland woont.
Het doel van een AZC is om vluchtelingen op te vangen die hulp nodig hebben.quote:Op donderdag 26 februari 2026 13:08 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wel.
Want de basis van een AZC is juist die gasten opvangen.
Zoals ik al zei:quote:Op donderdag 26 februari 2026 13:13 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Je woont dus niet in Ter Apel lol. Hoe weet je dan dat de inwoners 'blij' zijn?
Erg he dat een buurt met een AZC het positief ziet.quote:Op donderdag 26 februari 2026 13:24 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Neem ze dan zelf op jankert.
Benieuwd hoe lang je het volhoudt.
En ondertussen wel je bek houden hè?
Lies, damned lies and statistics.quote:Op donderdag 26 februari 2026 10:21 schreef Pendora het volgende:
[..]
Kun je me de statistiek laten zien waaruit blijkt dat de meerderheid pro is?
Wel makkelijk dat jij (en Vluchtelingenwerk) aan het wapperen zijn met de statistiek die ironisch genoeg lager uitvalt juist door de al grote overbevolking in dit land.quote:Op donderdag 26 februari 2026 11:42 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat de feiten jou tegenspreken.
https://www.vluchtelingen(...)chtelingen-in-europa
Wij zijn niet degenen die janken over massa immigratie he.quote:Op donderdag 26 februari 2026 14:23 schreef Luckyseven het volgende:
[..]
Wel makkelijk dat jij (en Vluchtelingenwerk) aan het wapperen zijn met de statistiek die ironisch genoeg lager uitvalt juist door de al grote overbevolking in dit land.
Er komt een dag dat je je realiseert dat we niet 's ochtends opstaan met het idee eens flink buitenlanders te haten.quote:Op donderdag 26 februari 2026 08:49 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Veilige landers schaar ik dan ook onder de illegalen.
Het zijn mensen zonder rechten om in NL te komen en zijn dus illegaal in NL.
Maar ja die groep is gewoon verantwoordelijk voor praktisch al het slechte gedrag waar mensen om janken.
Ter Apel bv ook met die buslijn 73, in de nieuwsberichten staat altijd veilige landers.
Alleen tja makkelijke brandstof voor de haat tegen buitenlanders.
En natuurlijk. Ook onder de echte vluchtelingen zitten rotte appels.
Elk volk heeft dat. Ook genoeg Nederlanders die compleet verrot zijn.
En bij vluchtelingen heb je ook nog dat stukje PTSS dat er kan zijn.
Er wonen 300 mensen en er zijn in een jaar tijd liefst 600 incidenten waar de politie op af moet komen. Dat kan toch niet man. Die jonge gozer staat doodleuk te vertellen hoe er mensen worden neergestoken en in zijn voortuin belanden.quote:Op donderdag 26 februari 2026 08:37 schreef bianconeri het volgende:
Ik zie vooral een hoop emotioneel gebrabbel, geen feiten.
Ik kom oorspronkelijk uit een regio met meerdere AZC´s. Waaronder Ter Apel.
Over het algemeen zijn bewoners gewoon tevreden over de vluchtelingen. In Musselkanaal (naast Ter Apel) is er zelfs door de hele buurt geregeld dat de AZC daar zou blijven.
Mensen vergeten alleen het verschil tussen illegalen en asielzoekers te maken.
Ook in Ter Apel zijn het de illegalen die voor onrust zorgen.
Bekijk deze YouTube-video
99,99% van alle vluchtelingen die in NL binnen komen zijn gewoon mensen die oprecht uit de ellende willen komen en hun best willen doen.
Ga er vooral niet inhoudelijk op in inderdaad.quote:Op donderdag 26 februari 2026 14:24 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wij zijn niet degenen die janken over massa immigratie he.
De cijfers tonen aan dat de getallen wel meevallen.
De middenstand daar in ieder geval niet. Dat weten we, gezien de vele berichten.quote:Op donderdag 26 februari 2026 13:13 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Je woont dus niet in Ter Apel lol. Hoe weet je dan dat de inwoners 'blij' zijn?
Bij meerderen betwijfel ik dat dat niet hun dag doel is.....quote:Op donderdag 26 februari 2026 14:28 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Er komt een dag dat je je realiseert dat we niet 's ochtends opstaan met het idee eens flink buitenlanders te haten.
Ja johquote:Op donderdag 26 februari 2026 14:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De middenstand daar in ieder geval niet. Dat weten we, gezien de vele berichten.
De gemeente ook niet, want die hebben het coa opgedragen nooit meer dan 2000 gelukszoekers te huisvesten. En hebben daar al meerdere keren procedures over gevoerd.
Dus dan weet je dat het zwart/wit gewoon een leugen is.
Die is er niet, dat weten ze en dan krijg je dit soort reacties:quote:Op donderdag 26 februari 2026 10:21 schreef Pendora het volgende:
[..]
Kun je me de statistiek laten zien waaruit blijkt dat de meerderheid pro is?
quote:Op donderdag 26 februari 2026 13:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Lies, damned lies and statistics.
Ja en ja.quote:Op donderdag 26 februari 2026 14:42 schreef vul_maar_in het volgende:
Wat denk je dat er in een AZC zit en weet je wat een asielprocedure inhoud?
Kom dan met je cijfers.quote:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd: wat weet jij zélf daarvan? Leg het eens uit?quote:Op donderdag 26 februari 2026 14:42 schreef vul_maar_in het volgende:
en weet je wat een asielprocedure inhoud?
Hebben ze net de persoon die BIJ1 stemde geïnterviewd denk ik.quote:Op donderdag 26 februari 2026 09:03 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Ik heb het voor je opgezocht en dit is hoe de mensen stemmen op het stembureau vlakbij het AZC in Musselkanaal.
[ afbeelding ]
Maar nee hoor, een rtvnoord artikel waar de wethouder en vervolgens drie geitenwollensokken figuren aan het woord komen is veel representatiever.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |