Nee laat ik dat maar niet doen.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 11:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Als je wil huilen, dan moet je even de SteamDB calculator/MysteamGauge er effe bij pakken. Kun je zien hoeveel je aan games hebt uitgegeven de afgelopen jaren..
Hehe never playedquote:Op dinsdag 24 maart 2026 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Games by time played
25 or more hours 42
12 to 25 hours 17
6 to 12 hours 18
3 to 6 hours 11
2 to 3 hours 7
1 to 2 hours 9
0 to 1 hours 18
Never played 15
Ik heb 461 games uit m'n Library nooit gespeeld..quote:
Oef.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 11:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik heb 461 games in m'n Library nooit gespeeld..
En nee dat is niet alleen shovelware..
Deels weet ik wel waar het door komt, tijd verdelen over Nintendo, Xbox-Console en pc/Steam Deck games en vrije tijd maken voor andere dingen naast games. Maar goed, deed me wel beseffen dat ik niet meer zo veel moet kopen ook al is er een sale. Dus ik ben wel echt gaan minderen met games kopen sinds 2020 ofzo.quote:
Verstandig wel. Ik heb ook consoles en daar speel ik ook op. Maar de laatste nieuwe game was Elden Ring met de DLC voor Xbox.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 12:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Deels weet ik wel waar het door komt, tijd verdelen over Nintendo, Xbox-Console en pc/Steam Deck games en vrije tijd maken voor andere dingen naast games. Maar goed, deed me wel beseffen dat ik niet meer zo veel moet kopen ook al is er een sale. Dus ik ben wel echt gaan minderen met games kopen sinds 2020 ofzo.
Alles staat op private en geen zin in instellingen aanpassen,quote:Op dinsdag 24 maart 2026 11:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Als je wil huilen, dan moet je even de SteamDB calculator/MysteamGauge er effe bij pakken. Kun je zien hoeveel je aan games hebt uitgegeven de afgelopen jaren..
Pearl Abyss heeft vandaag weer een hele grote patch uitgerold die veel problemen met controls en UI-issues zou moeten oplossen.quote:Op maandag 23 maart 2026 19:33 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad ook veel klachten gehoord over keyboard/muis. Ik speel op pc maar met controller, vind dit soort games 10x lekkerder spelen met een controller dan kb/m. Los daarvan kan de besturing wat stroperig aanvoelen qua movement maar veel is gewenning
En hoeveel niet gespeeld?quote:Op donderdag 26 maart 2026 23:43 schreef mschol het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en dan hebben we het nog niet over fysieke games, GOG, Epic, EA en Blizzard
volgens steamDB:quote:
Toch nog best veel welquote:Op vrijdag 27 maart 2026 00:07 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens steamDB:
Never played 3,193
maar dat is vertekend: veel games heb ik fysiek gespeeld en veel later op steam gehaald (bv in een pakket)
maar goed, gemiddelde prijs per uur gamen is een eurootje, dus dat valt reuze mee
ik verwacht ze ook nooit allemaal te spelen..quote:Op vrijdag 27 maart 2026 00:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toch nog best veel wel
Maar goed, je hebt ook bizar veel games.
He, als het kan is het prima dat je er zoveel hebt hequote:Op vrijdag 27 maart 2026 00:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ik verwacht ze ook nooit allemaal te spelen..
zie bv de humble choice of losse bundels: vaak 1 game die ik wel wil spelen, krijg er 10 ofzo...
tja.. prima? misschien zit er ooit wat leuks tussen
en ik heb tegenwoordig ook minder tijd om te gamen helaas...
Ik heb er 4 aan toegevoegdquote:Op donderdag 26 maart 2026 23:43 schreef mschol het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en dan hebben we het nog niet over fysieke games, GOG, Epic, EA en Blizzard
Even toevoegen aan wishlist.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 07:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
https://www.kickstarter.c(...)heckout_rewards_page
Idee is wel interessant.
Ja lijkt me leuk. Hoewel star Wars de laatste tijd voornamelijk kut is.quote:Op donderdag 26 maart 2026 21:48 schreef MMaRsu het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Xcom - Star wars
Is het een game uitgegeven door EA? Dan is het bij voorbaat al niks in 99% van de gevallen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 08:05 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja lijkt me leuk. Hoewel star Wars de laatste tijd voornamelijk kut is.
Anderzijds was Kotor destijds qua verhaal beter dan de prequels en alles wat erna kwam. Dus er is goede hoop.
Ik zou ja knikken maar ik ben en blijf een sucker voor battlefield (behalve 2042 dan).quote:Op vrijdag 27 maart 2026 08:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is het een game uitgegeven door EA? Dan is het bij voorbaat al niks in 99% van de gevallen.
Dead Space remake is fantastisch. Daarom komt er ook geen remake van deel 2.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 20:55 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik zou ja knikken maar ik ben en blijf een sucker voor battlefield (behalve 2042 dan).
Wat heel jammer is want DS2 vind ik misschien niet de beste maar wel een van de leukste survival horrorsquote:Op vrijdag 27 maart 2026 22:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dead Space remake is fantastisch. Daarom komt er ook geen remake van deel 2.
Niet eens survival horror maar ik snap je. Het is een hele toffe game.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 22:12 schreef ems. het volgende:
[..]
Wat heel jammer is want DS2 vind ik misschien niet de beste maar wel een van de leukste survival horrors
Nouja wss omdat het niet genoeg verkocht..quote:Op vrijdag 27 maart 2026 22:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dead Space remake is fantastisch. Daarom komt er ook geen remake van deel 2.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |