Spring sale is net begonnen dacht ik.quote:
Sinds donderdag denk ik. Dus de koopjes hebben @mschol en ik al voor je neus weggehaaldquote:Op dinsdag 24 maart 2026 07:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Spring sale is net begonnen dacht ik.
quote:Op dinsdag 24 maart 2026 07:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Sinds donderdag denk ik. Dus de koopjes hebben @:mschol en ik al voor je neus weggehaald
Zekerquote:Op maandag 23 maart 2026 23:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat duurt nog wat langer
Heb jij ook steam ?
Ik heb er 300+quote:Op dinsdag 24 maart 2026 10:07 schreef mitt het volgende:
Hier ook steam maar moet zeggen dat ik in de loop van de jaren meer games in de sale heb gekocht dan dat ik ze daadwerkelijk heb gespeeld
Totaal niet herkenbaarquote:Op dinsdag 24 maart 2026 10:07 schreef mitt het volgende:
Hier ook steam maar moet zeggen dat ik in de loop van de jaren meer games in de sale heb gekocht dan dat ik ze daadwerkelijk heb gespeeld
En 300 gespeeld?quote:
Veel retro wat ik dan gewoon wil hebben, maar niet echt speelt.quote:
Zo is Steam groot geworden.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 10:07 schreef mitt het volgende:
290+ welquote:
Als je wil huilen, dan moet je even de SteamDB calculator/MysteamGauge er effe bij pakken. Kun je zien hoeveel je aan games hebt uitgegeven de afgelopen jaren..quote:Op dinsdag 24 maart 2026 10:07 schreef mitt het volgende:
¤1155. Valt nog mee in die 12 jaar.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 11:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Als je wil huilen, dan moet je even de SteamDB calculator/MysteamGauge er effe bij pakken. Kun je zien hoeveel je aan games hebt uitgegeven de afgelopen jaren..
Bij mij kan ie geen play data ophalen.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 11:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
Played Games: ¤610,- *
Unplayed Games: ¤1103,- *
Other Products: ¤5,-
Total: ¤1717,- *
19% out of all games played.
*based on Lowest prices
Nee laat ik dat maar niet doen.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 11:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Als je wil huilen, dan moet je even de SteamDB calculator/MysteamGauge er effe bij pakken. Kun je zien hoeveel je aan games hebt uitgegeven de afgelopen jaren..
Hehe never playedquote:Op dinsdag 24 maart 2026 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Games by time played
25 or more hours 42
12 to 25 hours 17
6 to 12 hours 18
3 to 6 hours 11
2 to 3 hours 7
1 to 2 hours 9
0 to 1 hours 18
Never played 15
Ik heb 461 games uit m'n Library nooit gespeeld..quote:
Oef.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 11:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik heb 461 games in m'n Library nooit gespeeld..
En nee dat is niet alleen shovelware..
Deels weet ik wel waar het door komt, tijd verdelen over Nintendo, Xbox-Console en pc/Steam Deck games en vrije tijd maken voor andere dingen naast games. Maar goed, deed me wel beseffen dat ik niet meer zo veel moet kopen ook al is er een sale. Dus ik ben wel echt gaan minderen met games kopen sinds 2020 ofzo.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |