Je begrijpt stikstof niet alleen een issue is tijdens de gebruiksfase maar ook tijdens de bouwfase?quote:Op dinsdag 24 februari 2026 13:35 schreef YoopY het volgende:
Waarom bouwen we eigenlijk niet een derde "maas"vlakte voor de kust van, zeg, IJmuiden, en plempen dat vol met woningen? Zal toch weinig stikstof problematiek zijn op zee?
Een fijn uitzicht of mede-oplosser van een giga woningcrisis?quote:Op dinsdag 24 februari 2026 14:49 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Moet mijn mooie uitzicht weg?
Ga lekker bij je moeder om de hoek bouwen.
Ja wat dan? Dat waait en spoelt toch ook allemaal direct weg, of waar doel je op?quote:Op woensdag 25 februari 2026 10:23 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Je begrijpt stikstof niet alleen een issue is tijdens de gebruiksfase maar ook tijdens de bouwfase?
En dan van elk type dier er 2 meenemen en wachten tot de rest verzopen is?quote:Op woensdag 25 februari 2026 13:26 schreef Koortsdroom het volgende:
Waarom niet een drijvend platform van een paar vierkante kilometer groot? Dan kunnen we het naar wens verplaatsen naar gebieden waar het klimaat ons aanstaat.
Ja, eigenlijk een heel groot schip![]()
Ha, had nog niet eens aan de ark gedachtquote:Op woensdag 25 februari 2026 15:29 schreef camilero het volgende:
[..]
En dan van elk type dier er 2 meenemen en wachten tot de rest verzopen is?
Het IJsselmeer is belangrijk als drinkwaterbekken.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 14:18 schreef Flitsbezorger het volgende:
Gewoon de hele IJsselmeer polderen.
Ik kijk naar deze foto en ik denk letterlijk:quote:Op woensdag 25 februari 2026 16:54 schreef Karzai het volgende:
Ijburg is gebouwd op kunstmatige eilanden![]()
![]()
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |