abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220186061
quote:
Sombere start: meerderheid verwacht geen verbetering met nieuw kabinet

Slechts één op de vijf Nederlanders verwacht dat het met het nieuwe kabinet beter zal gaan in Nederland, blijkt uit onderzoek onder het RTL Nieuwspanel. Velen hebben de verwachting dat de armoede zal toenemen en de beschikbaarheid van de zorg zal verslechteren onder het kabinet-Jetten.

Vandaag zijn de nieuwe ministers en staatssecretarissen beëdigd op paleis Huis ten Bosch in Den Haag. Nu kan het nieuwe minderheidskabinet, bestaande uit D66, VVD en CDA, echt aan de slag. Het staat voor grote uitdagingen, maar vertrouwen dat het die tot een goed einde weet te brengen, is er allerminst.
Oppositie én VVD'ers sceptisch

Eén op de drie Nederlanders heeft wél vertrouwen in het nieuwe kabinet. "Alles beter dan het kabinet-Schoof", geeft een D66-kiezer als reden. Toch was het vertrouwen bij aanvang het kabinet-Schoof hoger (37 procent) dan nu in het kabinet-Jetten.

Zoals bij eerdere kabinetten hebben kiezers van oppositiepartijen minder vertrouwen in het kabinet dan coalitiekiezers. Met name op de rechterflank, bijvoorbeeld onder PVV'ers, BBB'ers en FvD'ers, heerst wantrouwen. Zij vinden het een 'bij elkaar geraapt zooitje', 'kiezersbedrog' of 'te links'. Ook zetten velen vraagtekens bij de werking van een minderheidskabinet.

Dat laatste gevoel leeft ook sterk onder VVD'ers, die opvallend kritisch zijn over het nieuwe kabinet. Naast dat 53 procent er in het algemeen weinig tot geen vertrouwen in heeft, hebben VVD'ers er ook veel minder vaak dan kiezers van coalitiegenoten D66 en CDA vertrouwen in dat het kabinet voor doorbraken kan zorgen op belangrijke thema's, snel kan handelen bij crises en stabiel zal zijn.

"Natuurlijk speelt dat minderheidskabinet een grote rol bij het gebrek aan vertrouwen, maar er is méér" zegt Gijs Rademaker, opiniepeiler van RTL Nieuws. "Boven alles hangt de vraag: wat wordt nou de politieke kleur van dit kabinet? Bij het kabinet-Schoof was meteen al duidelijk dat het (zeer) rechts beleid ging uitvoeren, maar bij Jetten ligt dat anders. Kiezersgroepen vallen nu terug op hun eigen frames: VVD-kiezers zijn bang voor 'te linkse' maatregelen, maar kiezers van CDA, D66 en GL-PvdA-vrezen juist dominantie van de VVD."

Een vraag die rijst bij de start van een nieuw kabinet is of het de volle termijn wél gaat afmaken. Sinds de Tweede Wereldoorlog is dat maar 6 van de 31 kabinetten 'gelukt'. Maar 16 procent heeft de verwachting dat het kabinet-Jetten aan dit rijtje toegevoegd mag worden. Tegelijkertijd verwacht 78 procent dat het de volle termijn niet zal afmaken. Ook onder kiezers van de coalitie – met de VVD voorop – verwacht een meerderheid dat het eerder voorbij zal zijn.
"De armen armer, de rijken rijker"

Naast de vraag hoe lang het kabinet zal blijven zitten, is het de vraag wat het zal oplossen. En ook daarover heerst – op zijn zachtst gezegd – scepsis. Vooral wat armoede en zorg betreft maken Nederlanders zich zorgen: maar een paar procent verwacht dat het nieuwe kabinet deze zaken zal verbeteren, terwijl twee derde verwacht dat ze zullen verslechteren. "De armen worden armer en de rijken rijker", geeft een respondent aan. Ook verwachten maar weinigen dat dit kabinet het woningtekort en de problemen op het stroomnet zal oplossen.

Alles bij elkaar verwacht één op de vijf mensen dat het met dit nieuwe kabinet beter zal worden in Nederland. Een veel grotere groep (66 procent) heeft deze verwachting niet en vreest de 'afbraak van Nederland'. En daarmee zijn mensen pessimistischer dan bij het vorige kabinet, toen 40 procent dat was.

Ministersploeg: onbekend en onbemind

Het is aan nieuwbakken minister-president Rob Jetten en zijn ministersploeg om dit pessimisme tegen te gaan. Vooralsnog is het vertrouwen in hem en zijn ploeg verdeeld: 41 procent heeft er vertrouwen in dat het kabinet uit goede ministers en staatssecretarissen bestaat, terwijl 49 procent dat betwijfelt.

Ook Jetten zelf kan rekenen op het vertrouwen van de helft van de bevolking. Nederlanders vinden hem aardig en sympathiek overkomen en daarnaast oog hij deskundig en intelligent. Maar hij wordt minder vaak gezien als een sterke leider. Zo vinden sommigen hem niet 'charismatisch' en heeft hij zich 'laten inpakken door de VVD'.

Van de overige ministers valt het op dat degene met ministerservaring vaker op meer vertrouwen kunnen rekenen. Zo is er het meeste vertrouwen in minister van Financiën Eelco Heinen (VVD), gevolgd door Vincent Karremans (VVD) van het ministerie van Infrastructuur en Waterstaat. Tegelijkertijd zijn er veel ministers die (nog) onbekend zijn bij het brede publiek.
Bron

Het is wel duidelijk dat het aan leiderschap ontbreekt, niemand verwacht dat dit 'kabinet' verantwoordelijkheid neemt of problemen gaat oplossen. Betekent dit voor de hoeveelste keer dat de macht van de nationale politiek afbrokelt ten gunste van niet gekozen Brusselse technocraten en evenmin gekozen rechters die het vacuum gaan opvullen?
pi_220186071
Het kabinet lijkt door Jetten geleid, in werkelijkheid is gewoon verklapt VVD-kabinet met Rutte light onder leiding van Turkse Dilan.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  Forum Admin maandag 23 februari 2026 @ 17:14:12 #3
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_220186085
Tot nu toe heb ik eigenlijk alleenaar dingen gehoord en gelezen die me absoluut niet aanstaan, maar vier jaar is lang..
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  maandag 23 februari 2026 @ 17:15:00 #4
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_220186089
Hmm.. wij gaan het hier aankomende tijd allemaal nauwlettend volgen! :s)
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  maandag 23 februari 2026 @ 17:16:25 #5
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220186098
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 17:11 schreef Captain_Ghost het volgende:
Het kabinet lijkt door Jetten geleid, in werkelijkheid is gewoon verklapt VVD-kabinet met Rutte light onder leiding van Turkse Dilan.
Is geen Turkse hoor!
"Hoka Hey!"
pi_220186119
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 17:16 schreef matspontius het volgende:

[..]
Is geen Turkse hoor!
Turks-Koerdisch
Geboren in Ankara.

Sinds 1984 in Nederland komen wonen.
Bron: wiki
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_220186133
quote:
En toch is links niet blij :7
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_220186137
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 17:14 schreef Straatcommando. het volgende:
Tot nu toe heb ik eigenlijk alleenaar dingen gehoord en gelezen die me absoluut niet aanstaan, maar vier jaar is lang..
Ik moet nog maar zien of ze de vier jaar gaan halen hoor.

Maar nee, ik zie dit kabinet ook niets oplossen. Een lastenverzwarinkje hier, een beetje verder afbreken van zekerheden daar. Er gaan geen grote stappen gezet worden.
pi_220186150
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 17:16 schreef matspontius het volgende:

[..]
Is geen Turkse hoor!
Wat boeit dat nou. Al is ze paars.

Ze heeft effectief veel voor het grote geld eruit gesleept en is daar maar wat blij mee (alsof dat een prestatie is in deze samenstelling vd coalitie maar dat terzijde).
pi_220186155
Als je geen meerderheid hebt, heb je in wezen ook geen mandaat van de kiezer.
Ik verwacht dus geen stevig doordacht beleid. Hooguit politiek opportunisme. Soms iets over links voor elkaar krijgen, soms iets over rechts. Maar weinig samenhangende wat ons land echt met een toekomstvisie verder gaat brengen.
  Forum Admin maandag 23 februari 2026 @ 17:25:23 #11
pi_220186157
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 17:21 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Maar nee, ik zie dit kabinet ook niets oplossen. Een lastenverzwarinkje hier, een beetje verder afbreken van zekerheden daar. Er gaan geen grote stappen gezet worden.
Nee dit kabinet gaat de rit niet uitzitten.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  maandag 23 februari 2026 @ 17:31:28 #12
287741 matspontius
pi_220186196
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2026 17:24 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Wat boeit dat nou. Al is ze paars.

Ze heeft effectief veel voor het grote geld eruit gesleept en is daar maar wat blij mee (alsof dat een prestatie is in deze samenstelling vd coalitie maar dat terzijde).
Doe niet zo opgefokt man - stel je voor dat je eens aangeeft dat ze buitenlande roots heeft. Poeh he, erg he!
"Hoka Hey!"
  maandag 23 februari 2026 @ 17:32:04 #13
287741 matspontius
pi_220186202
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 17:25 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Het begin is al niet best - ik geef Jetten en co driekwart jaar
"Hoka Hey!"
pi_220186217
Zint me totaal niet wat men van plan is, maar goed meerderheid heeft gestemd dus we moet maar.

quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 17:21 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Ik zie ze meer slopen en afbreken dan daadwerkelijk iets oplossen.

quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 17:25 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Hoop het van harte. Maar goed aan de andere kant, wéér verkiezingen gaat niks oplossen.
Ook in moeilijke tijden.
pi_220186329
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 17:31 schreef matspontius het volgende:

[..]
Doe niet zo opgefokt man - stel je voor dat je eens aangeeft dat ze buitenlande roots heeft. Poeh he, erg he!
Ja helemaal niet erg wat mij betreft.
pi_220186362
Allemaal er op achteruit.
Langer doorwerken, ook in % van je verwachte leven.
Verdere uitkleding van het sociale stelsel, ten faveure van het grootkapitaal en asielzoekers.
Klimaatgezeur uit utopie

Nee, echt, hier heeft NL op gestemd.
Mogen van mij nu al inpakken na 4 uurtjes.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 23 februari 2026 @ 17:57:11 #17
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220186417
Echt heel verwonderlijk met de VVD in het kabinet. Die hebben nu juist laten zien spijkers met koppen te slaan!

We zijn gewoon weer een beetje te negatief met zijn allen.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  maandag 23 februari 2026 @ 18:02:46 #18
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220186462
Ook Jetten zelf kan rekenen op het vertrouwen van de helft van de bevolking. Nederlanders vinden hem aardig en sympathiek overkomen en daarnaast oog hij deskundig en intelligent

:')

Bekijk deze YouTube-video

Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_220186481
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2026 17:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
Echt heel verwonderlijk met de VVD in het kabinet. Die hebben nu juist laten zien spijkers met koppen te slaan!

We zijn gewoon weer een beetje te negatief met zijn allen.
De VVD en spijkers met koppen slaan?

Vooruitschuiven van problemen en grote bedrijven pijpen meer doen ze niet
pi_220186519
quote:
Jetten is gewoon de figurehead. Simpelweg PR omdat ie gay is. Het beleid is gewoon Rutte VI.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220186543
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 18:08 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Jetten is gewoon de figurehead. Simpelweg PR omdat ie gay is. Het beleid is gewoon Rutte VI.
Nou .. zelfs Rutte was niet van plan om de WW, WGA, AOW, WMO, loondoorbetaling bij ziekte én de gehandicaptenzorg flink te korten. En ik las in het akkoord ook al iets over het minderen van de huurbescherming.

Deze voorgestelde plannen zijn letterlijk een ongekende afbraak van de sociale zekerheden. Nog nooit eerder in één kabinetsperiode op zo'n grote schaal voorgesteld.
"Pools are perfect for holding water"
pi_220186553
Ik hoop eerlijk gezegd dat het na een maand ofzo al klaar is.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220186559
Yesilgoz 1 valt snel hoop ik
  maandag 23 februari 2026 @ 18:14:05 #24
503714 SebbeSwensje
pi_220186564
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 18:04 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
De VVD en spijkers met koppen slaan?

Vooruitschuiven van problemen en grote bedrijven pijpen meer doen ze niet
Dan had ik maar andere beslissingen moeten nemen en moeten laten zien dat het niet langer pik.
Appears.
  maandag 23 februari 2026 @ 18:24:14 #25
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_220186627
Dat lijkt me gezien de plannen uit het regeerakkoord eigenlijk nog een te positieve verwachting.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_220186639
Waarom stemmen dan ook zoveel idioten op Jetten ?
Vakman pur sang
  maandag 23 februari 2026 @ 18:27:02 #27
402274 Cruzinats
we were kings, and such
pi_220186653
quote:
"Alles beter dan het kabinet-Schoof", geeft een D66-kiezer als reden
D66 de partij voor ongeschoolden
  maandag 23 februari 2026 @ 18:27:49 #28
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220186658
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 18:02 schreef inslagenreuring het volgende:
Ook Jetten zelf kan rekenen op het vertrouwen van de helft van de bevolking. Nederlanders vinden hem aardig en sympathiek overkomen en daarnaast oog hij deskundig en intelligent

Ah weer zo'n dombo die denkt dat kernenergie via de gasleiding je huis binnen komt. :')
  maandag 23 februari 2026 @ 18:31:19 #29
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220186675
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 18:27 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ah weer zo'n dombo die denkt dat kernenergie via de gasleiding je huis binnen komt. :')
Zeer deskundig en intelligent.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_220186732
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 18:02 schreef inslagenreuring het volgende:

Als ik een doktorjas aan trek, oog ik ook slim en deskundig. Lol wat een logica :P
  maandag 23 februari 2026 @ 19:03:36 #31
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220186896
Hopelijk maken ze veel van hun prachtige plannen waar en halen ze de vier jaar. Dit is echt een kabinet dat staat voor de Nederlandse burger en de normale man.

Juffrouw Jetten I _O_

AOW naar 71 _O_
WW naar 1 jaar _O_
Arbeidsongeschiktheid afstraffen _O_
Vermogensbelasting voor de verstandige loonslaaf skyhigh _O_
Pensioenpot naar Brussel _O_
Meer migranten _O_
Meer EU _O_
Woningen splitsen _O_
Meer multiculti per m2 _O_
Meer wegkijken _O_
Minder Nederland _O_
Minder Jij _O_

Aan de slag!
  maandag 23 februari 2026 @ 19:13:04 #32
505678 MisterFox
declare(strict_types=1);
pi_220186955
We gingen al snel naar de afgrond, maar het gaspedaal staat nu echt plankgas. Gaat echt helemaal niks worden dit. Janken.
MNy paws caiuse aaS ;lotr of typo'zx 🦊
pi_220189030
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2026 18:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarom stemmen dan ook zoveel idioten op Jetten ?
De grote vraag.

Wokeslinks dacht veilig te zijn. Denk ik.
1947-2016
  Forum Admin maandag 23 februari 2026 @ 22:43:59 #34
pi_220189097
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 22:33 schreef Red_85 het volgende:

[..]
De grote vraag.

Wokeslinks dacht veilig te zijn. Denk ik.
"Wokelinks" stemt niet op d66
pi_220189107
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2026 19:03 schreef RamboDirk het volgende:
Hopelijk maken ze veel van hun prachtige plannen waar en halen ze de vier jaar. Dit is echt een kabinet dat staat voor de Nederlandse burger en de normale man.

Juffrouw Jetten I _O_

AOW naar 71 _O_
WW naar 1 jaar _O_
Arbeidsongeschiktheid afstraffen _O_
Vermogensbelasting voor de verstandige loonslaaf skyhigh _O_
Pensioenpot naar Brussel _O_
Meer migranten _O_
Meer EU _O_
Woningen splitsen _O_
Meer multiculti per m2 _O_
Meer wegkijken _O_
Minder Nederland _O_
Minder Jij _O_

Aan de slag!
Het eigen risico wordt verhoogd van ¤ 385 naar meer dan ¤ 500. Bovendien wordt via de inkomstenbelasting een 'vrijheidsbijdrage' ingevoerd (eufemisme), bedoeld om extra defensie-uitgaven te financieren. Een flinke aanslag op de koopkracht van Jan Modaal en lagere strata.
pi_220189153
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 22:43 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
"Wokelinks" stemt niet op d66
Er zijn een hoop die van gl-pvda afgestapt om naar d66 te gaan zag ik ergens in zo'n vergelijking. Kunnen het ook prima met elkaar vinden in Amsterdam, al is dat een ander verhaal.
1947-2016
  Forum Admin maandag 23 februari 2026 @ 23:05:15 #37
pi_220189196
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 22:53 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Er zijn een hoop die van gl-pvda afgestapt om naar d66 te gaan zag ik ergens in zo'n vergelijking. Kunnen het ook prima met elkaar vinden in Amsterdam, al is dat een ander verhaal.
Da's heel wat anders dan wokelinks ;)
  dinsdag 24 februari 2026 @ 09:50:32 #38
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220190588
twitter
  dinsdag 24 februari 2026 @ 09:52:03 #39
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220190619
twitter
pi_220190715
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2026 17:25 schreef Black_Baron het volgende:
Als je geen meerderheid hebt, heb je in wezen ook geen mandaat van de kiezer.
Ik verwacht dus geen stevig doordacht beleid. Hooguit politiek opportunisme. Soms iets over links voor elkaar krijgen, soms iets over rechts. Maar weinig samenhangende wat ons land echt met een toekomstvisie verder gaat brengen.
Het wordt inderdaad pappen en nathouden. Dit zijn roerige instabiele tijden. Je kunt je afvragen of een minderheidskabinet daar bij past.
  dinsdag 24 februari 2026 @ 10:16:15 #41
503714 SebbeSwensje
pi_220190780
Er valt ook nog wel wat geld bij de minima te halen en de accijnzen op brandstof kunnen ook nog wel wat omhoog.
Appears.
pi_220190897
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 10:06 schreef Dutchguy het volgende:

[..]
Het wordt inderdaad pappen en nathouden. Dit zijn roerige instabiele tijden. Je kunt je afvragen of een minderheidskabinet daar bij past.
Daar heb je een sterke leider voor nodig. Maar hey, die creëert een roerige tijd als het goed is wel.
Soort van cirkeltje.

Goede tijden creëren zwakke leiders
Zwakke leiders creëren roerige/slechte tijden
Roerige/slechte tijden creëren sterke leiders
Sterke leiders creëren goede tijden
1947-2016
pi_220190908
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 22:45 schreef Peppert het volgende:

[..]
Het eigen risico wordt verhoogd van ¤ 385 naar meer dan ¤ 500.
Dat lijkt me dan wel weer een uitstekende zaak, beter dan zo ver mogelijk omlaag waarbij je uiteindelijk toch gewoon veel meer premie gaat betalen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 24 februari 2026 @ 10:32:01 #44
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_220190909
Na t lezen van dit topic :
Kortom we zitten verdomd diep in de shit met dit kabinet. :Y
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_220191119
Een meerderheidskabinet is al zo ontzettend snel met besluiten doorvoeren, dat ik vermoed dat dit minderheidskabinet dat nog veeeeeel sneller gaat doen, want die hoeven natuurlijk veel en veel minder te kletsen over hun meningen en stemmen. Eindelijk supersnelle actie op actute problemen!

/sarcasm
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  dinsdag 24 februari 2026 @ 10:53:57 #46
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220191127
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 17:14 schreef Straatcommando. het volgende:
Dat merken we met Trump nu ook wel.. ook nog drie jaar mee te gaan..
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  dinsdag 24 februari 2026 @ 11:52:23 #47
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220191722
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 10:32 schreef deedeetee het volgende:
Na t lezen van dit topic :
Kortom we zitten verdomd diep in de shit met dit kabinet. :Y
Dat klopt en Rutte heeft er een enorme puinhoop achtergelaten
En nu gebruikt het WEF de situatie voor een Total reset :(
Waarna we nog minder te vertellen hebben en nog meer uitgeknepen worden
pi_220191908
quote:
Ik weet niet hoe je daarbij komt. Het is zeer D66.

Daarom: hopelijk nog dit jaar opnieuw naar de stembus.

Niet dat ik veel beters verwacht, maar niets doen is beter dan wat de huidige regering van plan is.
  dinsdag 24 februari 2026 @ 12:43:10 #49
472044 Ghost_Buster
I aint 'fraid of no ghost
pi_220192055
en de afbraak gaat doorrrrrr!!
pi_220192479
Wat wil je, we krijgen een kabinet wat we al sinds 1946 hebben. D66 is immers een afsplitsing van de PvdA. We krijgen dus weer de aloude mix van liberalisme, socialisme en christendom die ons land gaat besturen. Het verschil is dat ze nu niet meer de meerderheid hebben (en economisch iets realistischer zijn).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')