oke we schrijven nu week geleden alweer.
Ik had nog het idee om dit per dag even live te verslaan, maar oke er was de afweging dan wil ik met fok bezig zijn of beetje meer met mijn familie enzo ( met ma en me zusje op vakantie zoals jullie weten)
Dat leek mij beter, dus niet teveel hier aan fok besteed, maar wil. niet zeggen dat er nog wel een verhaal over is.
Zal het per dag nog even beetje beschrijven en ben ik de helft details alweer vergeten. in een week veel. Ok ik onthou het niet maar doe mijn best
23 mei
- Vlucht was heel vroeg vanaf Schiphol dit keer., met mijn ma naar schoonbroer daar auto van me ma laten staan die me ophaalde. en vandaar daar laten staan en hun afgezet bij vertrekhalen.
OK karretje naar binnen mijn ma en zusje natuurlijk veel meer gewicht mee als ik had, maar het viel bij die 23 kilo.
Inchecken automatisch, ok ik drama ff ermee want had alles heel handig opgeslagen in die "iPhone Wallet". maarja helpt niet echt als je een concert kaartje scanned dan

. naja na wat gedoe kwamen we oke door de security weer op Schiphol. mijn zusje en ma worden altijd onderzocht, geen idee waarom. maar oke.,..
vlucht vrij kort dus was wel oke. In
Obrid aangekomen, was zoeken naar de auto, die we huurde natuurlijk voor een week (n en owh boy hoe misbruikt die is)
na even zoeken stalletje gevonden van totaal andere aanbieder en blablabala weet ik veel wat en na kopiëren van rijbewijszen kregen we de auto mee.
Moet zeggen goed ding en Automaat, en waarom dat nou weer zo onwijs goed uitkwam dezelfde dag nog vertel ik zo. gvd zeg.