abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220178676
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_220178712
Mocht iemand een leuke TT weten, roep maar.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator zondag 22 februari 2026 @ 19:54:19 #3
184769 crew  Deisyy
pi_220178780
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 19:32 schreef Moedervan4kids het volgende:
Zullen we een poule maken met wanneer we denken dat ze in het nieuwe huis intrekken? Als in voor het eerst slapen. De winnaar krijgt van de Mods een gratis lidmaatschap 😂😜 @:Donna @:Deisyy

Ik zet hem in op 11 april.
Zoals Donna al zei kunnen mods niets cadeau doen en moeten wij de abo's ook zelf betalen, maar laat ik nou 11 april jarig zijn en wie jarig is trakteert.

Dus ga ik deze keer voor Oprah spelen en daarom krijgt degene die de Sanneke's verhuisdatum (dus de eerste nacht in het nieuwe huis slapen) raadt een maandabo cadeau.

Laat uiterlijk 28 februari weten wanneer je denkt dat Sanneke gaat verhuizen door dit bericht te quoten of mij te mentionen.

Tot nu toe heb ik:

@Earring - 28 maart
@Moedervan4kids - 11 april
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_220178788
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 18:19 schreef Sushirijst het volgende:
Prachtig huis van Merlin (wat morgen op funda staat). Ze hebben het heel mooi verbouwd. Maar al dat beige… ik vind het zo ontzettend kil en die woonkamer geeft echt het gevoel alsof je in een soort wachtruimte zit bij de tandarts. Vind al dat beige echt zonde.
Ik vind het net een psychiatrische ziekenhuis zoals je ze in films ziet. Zo ontzettend ongezellig.
Voor mijn gevoel wonen ze er ook echt net goed en wel in en nu gaan ze alweer verhuizen en verbouwen.
pi_220178798
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 19:54 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Zoals Donna al zei kunnen mods niets cadeau doen en moeten wij de abo's ook zelf betalen, maar laat ik nou 11 april jarig zijn en wie jarig is trakteert.

Dus ga ik deze keer voor Oprah spelen en daarom krijgt degene die de Sanneke's verhuisdatum (dus de eerste nacht in het nieuwe huis slapen) raadt een maandabo cadeau.

Laat uiterlijk 28 februari weten wanneer je denkt dat Sanneke gaat verhuizen door dit bericht te quoten of mij te mentionen.

Tot nu toe heb ik:

@:Earring - 28 maart
@:moedervan4kids - 11 april
Ik ga voor 29 maart 😁
pi_220178838
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 19:46 schreef AgnesGru het volgende:
Mocht iemand een leuke TT weten, roep maar.
Niet verven maar klagen.
pi_220178842
quote:

[..]

Tot nu toe heb ik:

Ik ook 28 maart. En als het geen datum mag zijn die al genoemd is ga ik voor 27 maart.
Ik wil blijven.
pi_220178847
quote:

[..]

Tot nu toe heb ik:

Haha te leuk dit😂. Ik ga voor 23maart.
Ze hadden een maand toch?
Hebben ze de huur eigenlijk al opgezegd van de keet?
pi_220178851
Morgen is het D-Day; zal DBM haar gewenste, geliefde diagnose krijgen?
pi_220178859
Stille meelezer. Ik ga voor 31 maart.
pi_220178885
H&H Judith weer: een plak venkel in saus met wat pistachenootjes als ik mag gokken?
Dat is toch geen maaltijd voor kinderen/pubers?
pi_220178891
MCW

Zag een stukje van de podcast met Iris. Mies wil wat leuks gaan doen met de liefde (Timmie). Ze komen net van Moraira.

Iris vindt het zó lief dat Mies daaraan denkt (alsof Mies ooit ergens anders aan denkt)

Waar zal de maximale reis met "de liefde" deze keer naartoe gaan?

[ Bericht 1% gewijzigd door Zomerzonnetjw op 22-02-2026 20:06:02 (Fout) ]
  Moderator zondag 22 februari 2026 @ 20:07:20 #13
184769 crew  Deisyy
pi_220178917
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 20:00 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik ook 28 maart. En als het geen datum mag zijn die al genoemd is ga ik voor 27 maart.
Max. 3 per datum is oké :D
  Moderator zondag 22 februari 2026 @ 20:08:18 #14
184769 crew  Deisyy
pi_220178931

Laat uiterlijk 28 februari weten wanneer je denkt dat Sanneke gaat verhuizen door dit bericht te quoten of mij te mentionen. (Max. 3 per datum).

Tot nu toe heb ik:

@Dievanhiernaast - 23 maart
@Earring + @JaNeeDan - 28 maart
@Jenn1806 - 29 maart
@Demona16 - 31 maart
@Moedervan4kids - 11 april
pi_220179109
Moraira is het nieuwe thuis van Michelle . Eerst was dit Mallorca . Zij heeft echt issues
pi_220179120
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 20:08 schreef Deisyy het volgende:

Laat uiterlijk 28 februari weten wanneer je denkt dat Sanneke gaat verhuizen door dit bericht te quoten of mij te mentionen. (Max. 3 per datum).

Tot nu toe heb ik:

@:dievanhiernaast - 23 maart
@:Earring + @:JaNeeDan - 28 maart
@:jenn1806 - 29 maart
@:Demona16 - 31 maart
30 maart. (Niet dat het huis dan al af is, maar het moet maar, Dion heeft nog vele weekenden wat te doen)

En dan moeten ze 31 maart de hut nog schoonmaken voor de oplevering. Wat ongetwijfeld meer tijd kost dan gedacht/er schade is/de tuin zwaar verwaarloosd, waardoor ze de borg niet terug krijgen.

[ Bericht 15% gewijzigd door Huisopdehoek op 22-02-2026 20:35:50 ]
pi_220179141
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 20:05 schreef Harper het volgende:
H&H Judith weer: een plak venkel in saus met wat pistachenootjes als ik mag gokken?
Dat is toch geen maaltijd voor kinderen/pubers?
Haha, ik gruwel van sommige maaltijden van Tamara, maar dit is ook wel next level hoor. En ze schept er een soort van genoegen in dat die knd het smerig vinden.
pi_220179170
quote:

Tot nu toe heb ik:

Ik ga voor 16 maart
pi_220179172
quote:

[..]

Tot nu toe heb ik:

4 april
pi_220179225
Ik ga voor 2 april na de kinderbijslag
pi_220179271
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 20:23 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
4 april
3 april ;)
pi_220179385
Haha zo leuk!! Ik ga voor 1 april!
pi_220179507
Sanneke is echt door social media haar blik op de realiteit verloren en dat vind ik sneu: Ze ziet daar allemaal mensen die huizen kopen en dat mooi opknappen. Dat zijn mensen met een veel grotere budget of mensen die heel handig zijn en je ziet ook niet de andere kant.

Wij hebben ook een huis gekocht en helemaal opgeknapt. En ja wij wonen nu in een heel mooi afgewerkt, vrijstaand huis.

Wat je niet ziet is al die uren (maanden, jaren) werk die erin zitten, muren wel vijf keer moeten verven, budget wat wel vier keer verhoogd is, spierpijn, blessures, geen tijd voor vrienden, afgebroken nagels, korte nachten, zorgen enz enz.
Het komt allemaal niet aanwaaien hoor. Als ik zou moeten huilen van elke tegenslag dan was ik nu zwaar depressief.

Ongevraagde mening/tip, overal eerst renovliesbehang erop en dan daarover heen verven.
pi_220179526
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 20:19 schreef Lovelii2026 het volgende:
Moraira is het nieuwe thuis van Michelle . Eerst was dit Mallorca . Zij heeft echt issues
Ze switcht net zo makkelijk van thuis als van partner.
pi_220179586
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 20:01 schreef Moedervan4kids het volgende:
Morgen is het D-Day; zal DBM haar gewenste, geliefde diagnose krijgen?
Ik denk het wel, en dan zal het wel weer maximaal janken zijn dat ze het altijd al heeft geweten enz, en dat dat onderzoek helemaal niet nodig was...blablabla...bij elk volgend bericht zal ze vervolgens haar volgers eraan laten herinneren dat ze autisme heeft..
pi_220179593
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 20:40 schreef Lodelie het volgende:
Sanneke is echt door social media haar blik op de realiteit verloren en dat vind ik sneu: Ze ziet daar allemaal mensen die huizen kopen en dat mooi opknappen. Dat zijn mensen met een veel grotere budget of mensen die heel handig zijn en je ziet ook niet de andere kant.

Wij hebben ook een huis gekocht en helemaal opgeknapt. En ja wij wonen nu in een heel mooi afgewerkt, vrijstaand huis.

Wat je niet ziet is al die uren (maanden, jaren) werk die erin zitten, muren wel vijf keer moeten verven, budget wat wel vier keer verhoogd is, spierpijn, blessures, geen tijd voor vrienden, afgebroken nagels, korte nachten, zorgen enz enz.
Het komt allemaal niet aanwaaien hoor. Als ik zou moeten huilen van elke tegenslag dan was ik nu zwaar depressief.

Ongevraagde mening/tip, overal eerst renovliesbehang erop en dan daarover heen verven.
Nou dit precies! Wij hebben dit ook net achter de rug, en ondanks dat we beiden echt behoorlijk handig zijn viel het echt vies tegen. Om nog maar niet te praten over de kosten van bouwmaterialen etc.....
Nou hadden wij best een flink budget, maar ook wij hebben keuzes moeten maken. Sanneke lijkt dit niet te begrijpen. En ze heeft ook niet het bereik van bijvoorbeeld de huismuts die in ruil voor content veel spullen etc heeft gekregen. Ze is echt niet realistisch.
pi_220179644
Ik ga voor 1 april, heb alleen geen abbo nodig want heb al een jaarabonnement 😅
pi_220179659
quote:

[..]

Tot nu toe heb ik:

Ik zet in op 27 maart. Dan kunnen ze nog het hele weekeinde wennen aan het nieuwe huis.

Mocht ik het goed hebben, dan geef ik 3 abbo's weg.
pi_220179677
Kyra alleen met haar meiden op vakantie? Vind ik toch wel dapper of misschien eerder onverantwoord gezien haar mentale en fysieke gezondheid.
pi_220179685
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 20:40 schreef Lodelie het volgende:

😂
Ik wil blijven.
pi_220179696
Hebben ze nou echt geen hulp met klussen/verven? Ze hebben toch wel iemand in hun familie/ vriendenkring die ff kan helpen!!
pi_220179710
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 20:50 schreef brilduiker1973 het volgende:
Hebben ze nou echt geen hulp met klussen/verven? Ze hebben toch wel iemand in hun familie/ vriendenkring die ff kan helpen!!
Dion z’n ouders hebben van de week geholpen.
Ik wil blijven.
pi_220179716
quote:

Tot nu toe heb ik:

29 maart :)
pi_220179733
Ik zat even te denken. Over de longonderzoeken bij flip of flap. Heeft dbm ook verteld dat hun huis zo vochtig is? Daar had ze toch steeds zo'n last van? Als je daar jaren in leeft.
Ik heb laatst een onderzoek gelezen van het ziekenhuis in het Amsterdam over vochtige huizen en de combinatie met astma, dat dit wel degelijk invloed heeft.
pi_220179737
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2026 20:19 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
30 maart. (Niet dat het huis dan al af is, maar het moet maar, Dion heeft nog vele weekenden wat te doen)

En dan moeten ze 31 maart de hut nog schoonmaken voor de oplevering. Wat ongetwijfeld meer tijd kost dan gedacht/er schade is/de tuin zwaar verwaarloosd, waardoor ze de borg niet terug krijgen.

I second this!
pi_220179756
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 20:49 schreef Jenn1806 het volgende:
Kyra alleen met haar meiden op vakantie? Vind ik toch wel dapper of misschien eerder onverantwoord gezien haar mentale en fysieke gezondheid.
Nou inderdaad, dit dacht ik ook al. Het halen en brengen naar school is regelmatig al een flinke uitdaging maar dan wel dit…
pi_220179758

Tot nu toe heb ik:

[/quote]
1 april!

[ Bericht 31% gewijzigd door brilduiker1973 op 22-02-2026 20:54:37 (Verkeerde tag) ]
pi_220179764
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 20:50 schreef brilduiker1973 het volgende:
Haar schoonvader heeft een keer geholpen zei ze.
Maar zijn al hun vrienden dan inderdaad helemaal afgehaakt. Ik snap ook wel dat op een gegeven moment je niet zo’n negatief persoon in je kring wil hebben.

Overigens ken ik Sanneke niet van “vroeger” is zij altijd al zo geweest, als in negatief, geen schouders eronder kunnen zetten, liegen, tegenstrijdige dingen zeggen ?
pi_220179793
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 20:53 schreef Lostit het volgende:

[..]
Nou inderdaad, dit dacht ik ook al. Het halen en brengen naar school is regelmatig al een flinke uitdaging maar dan wel dit…
Een tijd terug kon ze alleen maar wandelen op het erf van haar schoonouders. Meid leeft van slechte keuzes maken.
pi_220179877
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2026 20:54 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Een tijd terug kon ze alleen maar wandelen op het erf van haar schoonouders. Meid leeft van slechte keuzes maken.
Nou, dit. Geloof niet dat ze echt alleen is, denk met die bestie (alhoewel je daar ook nooit meer iets over hoort, verrassend) of schoonouders of zo. Ook Kyra heb ik nog nooit iets alleen zien ondernemen met haar meisjes.
Maargoed, met Kyra weet je het maar nooit. Zo is het ook wel weer.
pi_220179946
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2026 20:05 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MCW

Zag een stukje van de podcast met Iris. Mies wil wat leuks gaan doen met de liefde (Timmie). Ze komen net van Moraira.

Iris vindt het zó lief dat Mies daaraan denkt (alsof Mies ooit ergens anders aan denkt)

Waar zal de maximale reis met "de liefde" deze keer naartoe gaan?
Was dit de podcast over ondernemen? Want die is opgenomen voordat ze naar Moraira ging.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220179971
Wat een jongetje is het nog,die Tim van MCW. Ik zou m niet ouder schatten dan 21.
pi_220179979
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 20:51 schreef Nieve het volgende:

[..]
29 maart :)
13 augustus 🤣🤣🤣
pi_220179996
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 20:22 schreef Blossemtje_twente het volgende:

[..]
Ik ga voor 16 maart
Ik kies 31 maart op het allerlaatste nippertje al huilend en een t..fuszooi achterlatend.
pi_220180048
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 21:05 schreef Snaky het volgende:

[..]
Ik kies 31 maart op het allerlaatste nippertje al huilend en een t..fuszooi achterlatend.
“Niemand heeft verteld dat we moesten dweilen en dat kan ik niet met Mijan want water is gevaarlijk😭”
pi_220180051
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2026 20:54 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Én van overdrijven.
pi_220180062
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 21:05 schreef Snaky het volgende:

[..]
Die zooi is een zekerheid.
Ik wil blijven.
pi_220180066
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 21:07 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
“Niemand heeft verteld dat we moesten dweilen en dat kan ik niet met Mijan want water is gevaarlijk😭”
Of het is volgens haar maatstaven goed genoeg.
pi_220180076
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 21:04 schreef Applepony het volgende:
Wat een jongetje is het nog,die Tim van MCW. Ik zou m niet ouder schatten dan 21.
Vandaar die puber verliefdheid.
Ik wil blijven.
pi_220180186
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 20:02 schreef Demona16 het volgende:
Stille meelezer. Ik ga voor 31 maart.
Ik ga voor 1 april,mooie dag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')