Het mag wat kosten!quote:Op woensdag 22 juli 2026 09:57 schreef Viv het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Toffe reclame en interessante set voor fans van The X-Files.
Hmm, had meer functies verwacht eigenlijk, nu is het alleen Mario de op en neer kan springen en dat is het?quote:Op donderdag 23 juli 2026 08:08 schreef Aether het volgende:
Te koop 1 augustus
Bekijk deze YouTube-video
En tonnetjes lanceren, maar ik kan me herinneren dat het oude spel van vroeger ook niet meer dan dat was?quote:Op donderdag 23 juli 2026 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, had meer functies verwacht eigenlijk, nu is het alleen Mario de op en neer kan springen en dat is het?
Daar kon je nog omhoog lopenquote:Op donderdag 23 juli 2026 14:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En tonnetjes lanceren, maar ik kan me herinneren dat het oude spel van vroeger ook niet meer dan dat was?
Plus zijn reviews zijn ook gewoon erg goedquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:23 schreef Kroan het volgende:
Hij heeft sowieso een best rustige en fijne stem - dus snap wel dat jij zijn reviews dagelijks kijkt
Beter, dat scheelt denk ik in eentonigheid.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:35 schreef linebear het volgende:
Gisteren begonnen aan The Kiss van Klimt. De build is echt nu al anders. Bij de andere art set bouwde je eerst te lijst. Nu doe je een stukje lijst en daarna begin je aan een stuk schilderij.
Eerste 6 zakjes gedaan. Nog maar 27 te gaan
Paradijsvogel plant is te gek. Maar nu te duur 😂quote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:25 schreef Troel het volgende:
Ik heb wat (half)dode planten opgeruimd en er wat anders neergezet. Moet alleen nog iets verzinnen voor de laatste plek![]()
[ afbeelding ]
Deze al een flinke tijd geleden gekocht, duur dus want pas nadat hij uit de verkoop ging. Wel elke cent waard.
[ afbeelding ]
Deze had van mij een slag groter gemogen.
[ afbeelding ]
De nieuwste aanwinst. Wil daar eigenlijk wat extra bladeren aanknopen dus moet even in de voorraad kijken![]()
[ afbeelding ]
Voor mijn verjaardag gekregen. Erg blij mee.
[ afbeelding ]
Tja. Uhm. Hier moet ik dus nog wat mee.
Losse dingen bestellen is goedkoper inmiddels. Zeker omdat je al die losse 'aarde' dan achterwege kan laten.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:58 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Paradijsvogel plant is te gek. Maar nu te duur 😂
Ik heb niks met HP, maar dit ziet er uit alsof de set de helft mistquote:
Lijkt ook maar half werk ja.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 10:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb niks met HP, maar dit ziet er uit alsof de set de helft mistEn die prijs slaat ook nergens op natuurlijk
Niet echt. Ik zie er geen geheel in. Het lijkt erop alsof ze gewoon random settings bij elkaar gemikt hebben.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 10:17 schreef Ama het volgende:
Het idee is denk ik dat je die 3 levels goed kan zien? Beginnende bovenaan met Londen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |