De bospaddestoelen zien er comfy uit.quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:27 schreef Aether het volgende:
Catalogus juli-december 2026
https://www.lego.com/cdn/(...)7/2HY26_NL_nl-nl.pdf
@Shiiquote:Op vrijdag 3 juli 2026 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De bospaddestoelen zien er comfy uit.
welke pagina? ik vraag dit voor @Shiiquote:Op vrijdag 3 juli 2026 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De bospaddestoelen zien er comfy uit.
"60 seconds is all I need."quote:Op maandag 6 juli 2026 15:27 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Op vakantie, vrouwlief heeft mij 60 seconden zonder toezicht losgelaten...
Welkom 11389
En nu bidt ze een weesgegroetje?quote:Op maandag 6 juli 2026 15:27 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Op vakantie, vrouwlief heeft mij 60 seconden zonder toezicht losgelaten...
Welkom 11389
quote:Op donderdag 9 juli 2026 09:29 schreef Ama het volgende:
Er komt nog meer Pokémon LEGO aan.
[ afbeelding ]
Die ziet er best tof uit.quote:
Leuk!! En nog wat plankjes leeg zie ikquote:Op maandag 13 juli 2026 13:14 schreef Ama het volgende:
Ik heb sinds zaterdag eindelijk nieuwe kasten om mijn LEGO in te zetten.Ben er heel erg blij mee!
[ afbeelding ]
Paar maandjes niks gebouwd want ik had 1 van mijn vorige kasten tijdje terug al gesloopt en ik had geen ruimte meer om het neer te zetten.![]()
Heb ook nog wat LEGO door de rest van mijn huis staan. Oh en alles wat scheef staat op de foto staat inmiddels wel recht o.a. de trein.
Ja klopt maar dat is niet erg.quote:
Ik heb ook Gizmo,maar bij mij zit hijquote:Op maandag 13 juli 2026 13:14 schreef Ama het volgende:
Ik heb sinds zaterdag eindelijk nieuwe kasten om mijn LEGO in te zetten.Ben er heel erg blij mee!
[ afbeelding ]
Paar maandjes niks gebouwd want ik had 1 van mijn vorige kasten tijdje terug al gesloopt en ik had geen ruimte meer om het neer te zetten.![]()
Heb ook nog wat LEGO door de rest van mijn huis staan. Oh en alles wat scheef staat op de foto staat inmiddels wel recht o.a. de trein.
Hopelijk worden de 'oudere' sets dan wat goedkoperquote:Op donderdag 9 juli 2026 09:29 schreef Ama het volgende:
Er komt nog meer Pokémon LEGO aan.
[ afbeelding ]
Bij de supermarkt? Vervelende supermarkt dan. Dat is nou een van de weinige plekken waar ik altijd veilig door door konquote:Op maandag 13 juli 2026 16:52 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Oepsie, en toen zag ik de DeLorean bij de supermarkt
Ach, wat zijn 357 stukjes noudus die is ook erbij gekomen deze vakantie <3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |