Ohh heb je meer foto's?quote:Op vrijdag 3 april 2026 11:09 schreef Troel het volgende:
Ik heb mijn eerste lades van mijn nieuwe ALEX vol zitten met Gridfinitybakjes en LEGO. Wat een genot om daar mee bezig te gaan
[ afbeelding ]
Je OCD krijgt het er warm van? 😉quote:
Ooh dit stuur ik even door naar een vriend die gek is op LEGO treinen.quote:Op maandag 20 april 2026 10:15 schreef bleiblei het volgende:
Nieuwe sets gelekt. Deze zijn wel echt nice.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind ze qua stijl meer Icons dan City trouwens. Maar erg mooi!
Bron voor meer sets:
https://www.bricktastic.n(...)r-juni-2026-onthuld/
oh die zijn leukquote:Op maandag 20 april 2026 10:15 schreef bleiblei het volgende:
Nieuwe sets gelekt. Deze zijn wel echt nice.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind ze qua stijl meer Icons dan City trouwens. Maar erg mooi!
Bron voor meer sets:
https://www.bricktastic.n(...)r-juni-2026-onthuld/
Die vond ik meer Western-achtig. Ik heb die en ben er niet echt fan van. Deze is wat minder karikatuur. Meer Europees en wat mooiere details.quote:Op woensdag 22 april 2026 18:50 schreef FlyingFish het volgende:
Ik vind die onderste trein wel enorm op de eerste kersttrein lijken. Zelfde kleurstelling, zelfde soort coupé. Alleen de kerstboom ontbreekt.
Ik geef toe, aan die moest ik wel denken toen ik de set zagquote:Op woensdag 22 april 2026 21:18 schreef Troel het volgende:
Ow crisis, die trein moet hier zeker komen.
Deze rijdt hier in t dorp:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen
Mattsbricksmocs, goede kwaliteit. Heb er zelf de Senna en Mansell stickers/banden gekocht.quote:Op vrijdag 24 april 2026 11:04 schreef vosss het volgende:
Schumacher en Senna F1 sets gehaald.
Nu nog kijken waar ik de juiste stickers vandaan haal, want die van Lego slaan nergens op.
Iemand tips?
Welk kasteel?quote:Op donderdag 23 april 2026 00:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
3 stukjes over. Geennidee waar ze horen, dus gewoon verder gegaan met het kasteel
Net te laat. Heb bij brickstickershop besteld. Dat was een stukje goedkoper.quote:Op vrijdag 24 april 2026 11:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mattsbricksmocs, goede kwaliteit. Heb er zelf de Senna en Mansell stickers/banden gekocht.
Zal ook prima Iijkt me, Matt is vrij duur inderdaad.quote:Op vrijdag 24 april 2026 12:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Net te laat. Heb bij brickstickershop besteld. Dat was een stukje goedkoper.
Bij Matt heb ik wel een displaycase voor de Williams besteld. Die is wel echt gaaf. Overweeg er 2 te bestellen voor deze nieuwe sets nog.
Vooral verzendkosten maarja daar kan hij ookniks aan doen.quote:Op vrijdag 24 april 2026 12:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zal ook prima Iijkt me, Matt is vrij duur inderdaad.
Ik twijfel over België, maar dat is omdat iedereen daar lacht en dat taaltje is zo zachtquote:
Die wil ik ook graag, zo leuk als herfstdecoratiequote:Op woensdag 22 april 2026 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
De botanicals met de paddestoelen is wel erg grappig, moet ik zeggen.
Zou het overwegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |