Uiteraard weer tegen mij.quote:
Het zegt een hoop dat ik zijn aankoop als veldvulling heb beschouwd na een paar mislukte rondes. Dat ik er nog voor mn doen veel op stuksloeg was eerder op het op te maken dan om hem binnen te halenquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Rex stukje beter dan vorig jaar
Morgen maar eens de bot opnieuw configureren.quote:Op zondag 29 maart 2026 18:44 schreef franklop het volgende:
FOK! Plat en @:baggerbaas verliest gelijk 2x op rij
Als je tegenstander in een ronde van een week niet weet te scoren met Jay Vine, Carlos Rodriguez en Jai Hindley, ben je dan automatisch door?quote:
Winnaar van een speelrondequote:Op zondag 29 maart 2026 18:36 schreef Pino112 het volgende:
Uitslag speelronde 16:
[ afbeelding ]
Stand na speelronde 16:
[ afbeelding ]
Stand na speelronde 17:
[ afbeelding ]
Ja godver.quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind dat gegoochel met de volgordes maar niks, nu moet ik hopen dat Aleotti geen punten scoort terwijl Godon in Catalonië aan het schroeien is.
Helaas, u mag door naar Parijs tegen kaas:quote:Op zondag 29 maart 2026 19:50 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Als je tegenstander in een ronde van een week niet weet te scoren met Jay Vine, Carlos Rodriguez en Jai Hindley, ben je dan automatisch door?
Venturini gaat dit klusje wel even klarenquote:Op zondag 29 maart 2026 22:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Helaas, u mag door naar Parijs tegen kaas:
Croky Cup Laatste 32 na de penanties
[ afbeelding ]
Als er een golden score is met een rondje van x dagen. Tellen dan ook de punten die daadwerkelijk als eerste gescoord zijn en niet van de totale ronde?quote:Op zondag 29 maart 2026 22:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Golden Score tegen @noodgangquote:Op zondag 29 maart 2026 22:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die van 2025? Op de site.quote:Op maandag 30 maart 2026 11:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er ook een database van alle Croky Cups? @:Pino112
Nee wel de hele ronde, moest vorig seizoen een naam verzinnen voor de vierde wedstrijd.quote:Op maandag 30 maart 2026 11:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Als er een golden score is met een rondje van x dagen. Tellen dan ook de punten die daadwerkelijk als eerste gescoord zijn en niet van de totale ronde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |