Dan zijn tegen elkaar in de volgende rondequote:Op donderdag 26 maart 2026 19:20 schreef GotenSSJ het volgende:
Mooi dat de Settimana eerst is, kegelen we mooi baggerbaas uit de Croky cup. Geluk houdt een keer op natuurlijk!
Geen probleem, ook jij gaat aan de zegekar.quote:Op donderdag 26 maart 2026 19:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan zijn tegen elkaar in de volgende ronde
Ik vind dat gegoochel met de volgordes maar niks, nu moet ik hopen dat Aleotti geen punten scoort terwijl Godon in Catalonië aan het schroeien is.quote:Op donderdag 26 maart 2026 19:20 schreef GotenSSJ het volgende:
Mooi dat de Settimana eerst is, kegelen we mooi baggerbaas uit de Croky cup. Geluk houdt een keer op natuurlijk!
Altijd tegen jouquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind dat gegoochel met de volgordes maar niks, nu moet ik hopen dat Aleotti geen punten scoort terwijl Godon in Catalonië aan het schroeien is.
Rex stukje beter dan vorig jaarquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:40 schreef Sabata het volgende:
Brugge is goed gegaan dankzij Rex en Erzen. Ik vrees dat ik eruit ga vliegen in de Croky Cup, we hebben iig van de chips genoten
Gianni vs Jenno is mijn kant op gevallen!quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Rex stukje beter dan vorig jaar
Het is je gegund. Mijn team is echt te fletsquote:Op vrijdag 27 maart 2026 18:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gianni vs Jenno is mijn kant op gevallen!
Uiteraard weer tegen mij.quote:
Het zegt een hoop dat ik zijn aankoop als veldvulling heb beschouwd na een paar mislukte rondes. Dat ik er nog voor mn doen veel op stuksloeg was eerder op het op te maken dan om hem binnen te halenquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Rex stukje beter dan vorig jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |