Had ook gekundquote:Op vrijdag 20 februari 2026 19:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Of ze had Wiklund of Maltais wel net naar goud gereden
Ik verwacht helemaal niks van Anema.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 18:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat vanuit Anema wel een flinke evaluatie komt hoe het kan dat Groenewoud enorm kan pieken op selectiemomenten, maar daarna compleet achteruit schaatst op een eindtoernooi
En dat geldt ook als ze morgen nog goud pakt ..
Volgens Anema is ze in topvormquote:Op vrijdag 20 februari 2026 18:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat vanuit Anema wel een flinke evaluatie komt hoe het kan dat Groenewoud enorm kan pieken op selectiemomenten, maar daarna compleet achteruit schaatst op een eindtoernooi
En dat geldt ook als ze morgen nog goud pakt ..
Ja.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 19:31 schreef AgnesGru het volgende:
Is Groenewoud wel geïnterviewd door de NOS? Of zijn ze haar ook vergeten net als Snel?
quote:Groenewoud kijkt uit naar massastart: 'Maar wilde ook graag individueel scoren' - https://nos.nl/l/2603324
Ze lijkt er niet echt mee te zitten. Volgens mij is die net zo blij met zilver.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 19:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
En Wiklund drie keer heel dicht bij goud ... maar die laatste meters.
Stoltzuiger lijkt mijquote:
Tja, voor Noorwegen schrijft ze geschiedenis natuurlijk. Denk dat ze stiekem wel baalt maar ook blij is dat ze met drie medailles naar huis gaat.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 19:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ze lijkt er niet echt mee te zitten. Volgens mij is die net zo blij met zilver.
Snel? Nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 19:31 schreef AgnesGru het volgende:
Is Groenewoud wel geïnterviewd door de NOS? Of zijn ze haar ook vergeten net als Snel?
Wil niets afdingen op Rijpma maar in deze race stak niemand boven zichzelf uit. Vier jaar geleden zijn Wüst en takagi anderhalve seconde sneller dan de rest.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:07 schreef Ericr het volgende:
Ze kan naar Rijpma kijken. Aanhouder wint.
Zelf in ieder geval niet meer gedacht dat Rijpma ooit nog goud zou winnen. In dit geval waren de omstandigheden in haar voordeel ook al is ze ook goed op snel ijs natuurlijk. Maar dan heb je grote kans dat Takagi die laatste ronde wel door blijft glijden.
Wiklund vond ik eigenlijk de laatste 500 meter te veel met een prikslagje rijden.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 19:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
Knap van Rijpma-De Jong. Niet eens een superrace of tijd, eeuwige dankbaarheid mag naar de loting/Bowe, maar dat maakt uiteindelijk niks meer uit natuurlijk.
Verschil in de laatste 50 meter gemaakt voor mijn gevoel. Wiklund leek weer ouderwets te krabbelen met de laatste slagen.
20.25; 13quote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:25 schreef franklop het volgende:
#AntwanetIGStories-teller;
Status 20.25: 5
Hoeveel hartjes?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:25 schreef franklop het volgende:
#AntwanetIGStories-teller;
Status 20.25: 5
quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:31 schreef Montov het volgende:
Ik ben wel optimistisch over Rijpma-De Jong.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |