Poehhhh, wayyy out of his league. Ging zij vroeger niet met Patrick Roest?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Graag een eerste reactie.
Ach Lollobrigida, die tot aan der 33ste oid niet bijzonder presteerde, vinden we hier ook allemaal normaal.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:09 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De volslagen onbekende Hoffmann in 1988, DDR, zo verdacht als wat.
Wat een hangtafelquote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Graag een eerste reactie.
(lol)quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:06 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik gebruik mijn meisjesnaam ook niet overigens
Bedoelingquote:
Na je operatie vind ik dat ook niet meer dan normaal.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:06 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik gebruik mijn meisjesnaam ook niet overigens
Dat verstond ik, of zei ze wel bedoening?quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Poehhhh, wayyy out of his league. Ging zij vroeger niet met Patrick Roest?
Ja.quote:
Nee dat gaat niet gebeuren gezien de laatste ronde van Kokquote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:13 schreef DeLuna het volgende:
Straks is het ijs gewoon mokertje zwaar en lopen we hier te zeiken om niks
Dat zou kunnen, maar 1:54 hoog gaat nooit genoeg zijn voor goud.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:13 schreef DeLuna het volgende:
Straks is het ijs gewoon mokertje zwaar en lopen we hier te zeiken om niks
Erg pienter komt ze niet over he, maar het is haar vergeven.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat verstond ik, of zei ze wel bedoening?
Kok weet niet eens dat dat een woord is denk ik.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat verstond ik, of zei ze wel bedoening?
Tegenwind?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:15 schreef TweedeKlum het volgende:
Anema gaat de ventilator aanzetten.
Dat is de bedoeling dus zal het wel meewind worden.quote:
Nee joh, wij zijn verrot slecht, de bezem moet door het schaatsen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:16 schreef Vlinder het volgende:
Ik vind ook dat Nederlanders moeten stoppen met buitenlanders te trainen. Ze worden veels te goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |