Zit er zomaar in ja, we moeten van al die toeslagen af, we doen er gewoon nog eentje bij.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Voor de allerarmsten zal er vast wel weer iets met toeslagen gedaan worden om te repareren.
Nog meer afhankelijk van de staat.
Zoals ik de koopkracht plaatjes nu lees, komt het geld voornamelijk bij gezinnen vandaan.
Zal best. Maar je moet er alsnog wat mee doen. Zo werkt een democratie een beetje hé. Net doen alsof het probleem niet bestaat zoals sommigen in dit topic helpt niemand.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:06 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Er zijn meer en grotere problemen dan migratie
Gewoon nodeloos rondpompen van geld, ze leren het nooitquote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zit er zomaar in ja, we moeten van al die toeslagen af, we doen er gewoon nog eentje bij.
Gelul natuurlijk. D66 neemt het probleem serieus en wordt de grootste partij. Of ze het ook daadwerkelijk gaan aanpakken moeten we nog zien, maar de nieuwe asielwetten doorvoeren is alvast een begin.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:06 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk gelul. Hoe hard je dat soort zaken ook aanpakt, het zal nooit genoeg zijn.
Bedoel, minstens 2 van de 3 heb je ook bij extreemlinks.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 16:53 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad ook altijd complotdenken, racistisch en antisemitisch doen als ik het ergens niet mee eens ben of teleurgesteld in de politiek.
Echt een onzinnig dat extreemrechts vluchtgedrag maar normaal moet worden gevonden.
Oftewel: het CDA heeft zitten slapen bij de onderhandelingen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Zoals ik de koopkracht plaatjes nu lees, komt het geld voornamelijk bij gezinnen vandaan.
Ja, dat is aannemelijk. En ze neemt de helft van de partij mee. Na de komende Statenverkiezingen blijft er weinig van de club over, dan wordt het een soort 50PLUS.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:31 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
En Vermeer maakt het even af.Ik denk dat Keijzer overstapt naar JA21.
Denk dat de gemiddelde stemmer zichzelf ook niet wilt associeren met de propallies. Dan zou een (protest)stem op links ook raar zijn.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik kan me er ook niet in vinden, maar je ziet nu eenmaal dat mensen voor een proteststem eerder uitwijken naar rechtse partijen dan naar linkse partijen. Mede ook omdat de term links tegenwoordig besmet is geraakt en bij veel Nederlanders synoniem staat voor alles dat verkeerd en walgelijk is.
Ik heb het ook niet bedacht hoor, maar ik constateer slechts.
Als ik JA21 was zou ik haar weigeren, ze is een type dat niet rust voor ze de leiding heeft en zorgt daarmee permanent voor onrust.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:31 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
En Vermeer maakt het even af.Ik denk dat Keijzer overstapt naar JA21.
Ik vermoed dat het, geheel terecht naar mijn mening, heel erg moeilijk gaat worden voor het kabinet Jetten in zowel de Eerste als Tweede Kamer.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Voor de allerarmsten zal er vast wel weer iets met toeslagen gedaan worden om te repareren.
Wie weet is Mona wel gepolst voor de functie van partijleider, maar heeft zij zelf nee gezegd.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 18:06 schreef freako het volgende:
[..]
Ja, dat is aannemelijk. En ze neemt de helft van de partij mee. Na de komende Statenverkiezingen blijft er weinig van de club over, dan wordt het een soort 50PLUS.
In die hoek zit er sowieso een herverdeling aan te komen. De PVV is stervende, dat is ook wel duidelijk geworden.
Net als de 350 miljoen euro tegemoetkoming voor chronisch zieken en gehandicapten waarmee ze schermen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:39 schreef capricia het volgende:
[..]
1, maar bij links vind ik dat even achterlijk.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:58 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Bedoel, minstens 2 van de 3 heb je ook bij extreemlinks.
Mona ademt gewoon JA21.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 18:10 schreef Hanca het volgende:
[..]
Als ik JA21 was zou ik haar weigeren, ze is een type dat niet rust voor ze de leiding heeft en zorgt daarmee permanent voor onrust.
Ze had veel voorkeursstemmen, dat zijn vast niet alleen Volendammers. Maar of dat nu protestanten zijn? Keijzer is katholiek.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:58 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Mona ademt gewoon JA21.
Zijn er nog protestanten die voor haar gaan? Beetje rechts CDA zeg maar. Of misschien weet jij dat ook niet.
Oh dat zou ook kunnen. Al zie ik katholieken traditioneel wel vaak linkser zijn dan het calvinistische smaldeel onzer natie.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:05 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ze had veel voorkeursstemmen, dat zijn vast niet alleen Volendammers. Maar of dat nu protestanten zijn? Keijzer is katholiek, volgens mij.
Inhoudelijk zit ze wat mij betreft trouwens ergens tussen PVV en FvD. Heb haar diverse complotten horen verdedigen en ze zit echt 100% op de lijn Wilders wat betreft asiel.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:10 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Oh dat zou ook kunnen. Al zie ik katholieken traditioneel wel vaak linkser zijn dan het calvinistische smaldeel onzer natie.
Eens dat dat dan weer niet protestanten perse hoeven te zijn.
En ik vind het ook lastig om te bepalen of confessie überhaupt nog een serieuze rol van betekenis speelt.
Maar ik blijf haar wel CDA/JA21 vinden. En zeker geen VVD of GLpvda.
Mwah de bommenbelasting van Bontebal kwam vooral van het CDA.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:58 schreef Hanca het volgende:
[..]
Oftewel: het CDA heeft zitten slapen bij de onderhandelingen.
Misschien ben jij ook wel linkser geworden. Kan dat?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:12 schreef Hanca het volgende:
[..]
Inhoudelijk zit ze wat mij betreft trouwens ergens tussen PVV en FvD.
Dat valt mij het laatste jaar in heel veel kerken op. En dan is bijna iedereen tussen de 17 en de 35.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:12 schreef Black_Baron het volgende:
As-woensdag was trouwens echt bizar druk in onze kerk
Tot aan staan aan toe.
Is dat iets wat meer mensen opgevallen is?
Ja. Veel jonge gezinnen en ook pubers.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:14 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat valt mij het laatste jaar in heel veel kerken op. En dan is bijna iedereen tussen de 17 en de 35.
Ik ben altijd links geweest. Maar als je Mona haar echte mening over asiel hoort spuien, niet gebonden door kabinetsbeleid, dan hoor je echt zaken waar Bosma nog over zou nadenken of hij het wel zo scherp zou zeggen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:14 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Misschien ben jij ook wel linkser geworden. Kan dat?
Ik vind Mona wel echt rechts binnen/buiten, op de CDA flank qua geluid.
Mokay. Zo diep zit ik er niet in.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:15 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik ben altijd links geweest. Maar als je Mona haar echte mening over asiel hoort spuien, niet gebonden door kabinetsbeleid, dan hoor je echt zaken waar Bosma nog over zou nadenken of hij het wel zo scherp zou zeggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |