abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 20 februari 2026 @ 16:26:37 #51
375570 crew  Cyan9
pi_220154427
Er komen hier duistere plannen aan het licht.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  vrijdag 20 februari 2026 @ 16:29:13 #52
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_220154459
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 15:49 schreef capricia het volgende:
Zijn er nog mensen blij met de nieuwe plannen? :+
De allerijksten staan in handjes te wrijven.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  vrijdag 20 februari 2026 @ 16:29:59 #53
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_220154472
Wanneer algehele staking?
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_220154505
Ik hoop dat links en rechts hier samen voor gaan liggen en dat ze geen poot aan de grond krijgen met dit aso beleid
pi_220154570
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 16:29 schreef cherrycoke het volgende:

[..]
De allerijksten staan in handjes te wrijven.
Het bedrijfsleven waarschijnlijk ook.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_220154625
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 16:31 schreef Cupfighter het volgende:
Ik hoop dat links en rechts hier samen voor gaan liggen en dat ze geen poot aan de grond krijgen met dit aso beleid
Wat mij betreft wordt Jetten I een doodgeboren kindje en gaan we over pakweg een half jaar gewoon weer opnieuw naar de stembus.

Nadeel is wel dat de plannen die nu voorgesteld worden het cynisme en wantrouwen vergroten, dus het risico dat er dan nog meer mensen vluchten naar partijen als FvD is levensgroot.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  vrijdag 20 februari 2026 @ 16:37:34 #57
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_220154656
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 16:35 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Wat mij betreft wordt Jetten I een doodgeboren kindje en gaan we over pakweg een half jaar gewoon weer opnieuw naar de stembus.

Nadeel is wel dat de plannen die nu voorgesteld worden het cynisme en wantrouwen vergroten, dus het risico dat er dan nog meer mensen vluchten naar partijen als FvD is levensgroot.
Beetje ala afd in duitseland
pi_220154659
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 16:29 schreef cherrycoke het volgende:
Wanneer algehele staking?
Zeg NEE tegen 0,2% minder koopkrachtstijging!!

OP NAAR HET BINNENHOF!! :( w/
pi_220154731
quote:

[..]

En dan is het slechts een kwestie van tijd voor de VVD die als wenselijke partner presenteert.
pi_220154759
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 16:31 schreef Cupfighter het volgende:
Zie het niet zo gebeuren. De gemeenteraadsverkiezingen gaan geen succes worden voor PvdA/GL (de fusie rommelt lokaal nogal en dat betaalt zich vermoedelijk negatief uit) en SP (bestaan die nog?). Dus dan zie ik voorlopig geen momentum ontstaan…
pi_220154762
Het is wel cynisch beleid voor de middenklasse. Rijkere klasse komt er weer mee weg. Bijzonder dat het zo makkelijk gaat.
pi_220154795
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 16:37 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Zeg NEE tegen 0,2% minder koopkrachtstijging!! **

OP NAAR HET BINNENHOF!! :( w/
** zolang je gezond en werkend blijft

En vooral dát is waar tegen geprotesteerd moet worden. Die 0,2% doet me persoonlijk niet zo veel
"Pools are perfect for holding water"
pi_220154879
quote:

[..]
Ik ga inderdaad ook altijd complotdenken, racistisch en antisemitisch doen als ik het ergens niet mee eens ben of teleurgesteld in de politiek.

Echt een onzinnig dat extreemrechts vluchtgedrag maar normaal moet worden gevonden.
pi_220154963
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 16:53 schreef tizitl2 het volgende:

[..]
Ik ga inderdaad ook altijd complotdenken, racistisch en antisemitisch doen als ik het ergens niet mee eens ben of teleurgesteld in de politiek.

Echt een onzinnig dat extreemrechts vluchtgedrag maar normaal moet worden gevonden.
Het is bovendien ook niet waar. Het niet aanpakken van overduidelijke problemen zoals migratie is wat populisten voedt.
pi_220155092
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 16:56 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Het is bovendien ook niet waar. Het niet aanpakken van overduidelijke problemen zoals migratie is wat populisten voedt.
Er zijn meer en grotere problemen dan migratie
pi_220155099
quote:

[..]
Dat is natuurlijk gelul. Hoe hard je dat soort zaken ook aanpakt, het zal nooit genoeg zijn. Wat ze voedt is dat ze door “middenpartijen” serieus genomen worden als potentiële partners.
pi_220155108
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 17:06 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Er zijn meer en grotere problemen dan migratie
Zeker. Daarom is het ook zo dom om daar in mee te gaan en alles er door laat gijzelen. Heeft ons net het mislukte experiment Schoof opgeleverd maar we moeten het maar blijven proberen :’).
pi_220155133
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 17:08 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Zeker. Daarom is het ook zo dom om daar in mee te gaan en alles er door laat gijzelen. Heeft ons net het mislukte experiment Schoof opgeleverd maar we moeten het maar blijven proberen :’).
Ja dit dus
pi_220155150
quote:

[..]
Onbestaande problemen kun je niet aanpakken.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_220155175
Caroline geen partijleider meer.
https://www.ad.nl/politie(...)gt-haar-op~ae2cbb60/
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220155241
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 16:53 schreef tizitl2 het volgende:

[..]

Ik kan me er ook niet in vinden, maar je ziet nu eenmaal dat mensen voor een proteststem eerder uitwijken naar rechtse partijen dan naar linkse partijen. Mede ook omdat de term links tegenwoordig besmet is geraakt en bij veel Nederlanders synoniem staat voor alles dat verkeerd en walgelijk is.

Ik heb het ook niet bedacht hoor, maar ik constateer slechts.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_220155441
quote:
Al besproken.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  vrijdag 20 februari 2026 @ 17:31:13 #73
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_220155448
quote:
En Vermeer maakt het even af. :Y Ik denk dat Keijzer overstapt naar JA21.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
pi_220155495
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 13:46 schreef capricia het volgende:
D66 vind het een geweldig akkoord. Eindelijk einde aan de stilstand.
[..]
[ x ]
Het echte sloopwerk begint voor het sociale stelsel met dit horrorkabinet. Welzijn, welvaart en zekerheden van burgers zullen afnemen en dit zal zorgen voor veel sociale ellende.

Het militair-industrieel complex is de enige die echt kan juichen voor kabinet Jetten en vele miljarden zullen jaarlijks in deze bodemloze put verdwijnen, dit terwijl er veel belangrijke prioriteiten zijn. Diep triest.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_220155589
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 17:33 schreef rutger05 het volgende:

[..]
Het echte sloopwerk begint voor het sociale stelsel met dit horrorkabinet. Welzijn, welvaart en zekerheden van burgers zullen afnemen en dit zal zorgen voor veel sociale ellende.

Het militair-industrieel complex is de enige die echt kan juichen voor kabinet Jetten en vele miljarden zullen jaarlijks in deze bodemloze put verdwijnen, dit terwijl er veel belangrijke prioriteiten zijn. Diep triest.
Voor de allerarmsten zal er vast wel weer iets met toeslagen gedaan worden om te repareren.
Nog meer afhankelijk van de staat.

Zoals ik de koopkracht plaatjes nu lees, komt het geld voornamelijk bij gezinnen vandaan.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')