De allerijksten staan in handjes te wrijven.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 15:49 schreef capricia het volgende:
Zijn er nog mensen blij met de nieuwe plannen?
Het bedrijfsleven waarschijnlijk ook.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 16:29 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
De allerijksten staan in handjes te wrijven.
Wat mij betreft wordt Jetten I een doodgeboren kindje en gaan we over pakweg een half jaar gewoon weer opnieuw naar de stembus.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 16:31 schreef Cupfighter het volgende:
Ik hoop dat links en rechts hier samen voor gaan liggen en dat ze geen poot aan de grond krijgen met dit aso beleid
Beetje ala afd in duitselandquote:Op vrijdag 20 februari 2026 16:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat mij betreft wordt Jetten I een doodgeboren kindje en gaan we over pakweg een half jaar gewoon weer opnieuw naar de stembus.
Nadeel is wel dat de plannen die nu voorgesteld worden het cynisme en wantrouwen vergroten, dus het risico dat er dan nog meer mensen vluchten naar partijen als FvD is levensgroot.
En dan is het slechts een kwestie van tijd voor de VVD die als wenselijke partner presenteert.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 16:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nadeel is wel dat de plannen die nu voorgesteld worden het cynisme en wantrouwen vergroten, dus het risico dat er dan nog meer mensen vluchten naar partijen als FvD is levensgroot.
Zie het niet zo gebeuren. De gemeenteraadsverkiezingen gaan geen succes worden voor PvdA/GL (de fusie rommelt lokaal nogal en dat betaalt zich vermoedelijk negatief uit) en SP (bestaan die nog?). Dus dan zie ik voorlopig geen momentum ontstaan…quote:Op vrijdag 20 februari 2026 16:31 schreef Cupfighter het volgende:
Ik hoop dat links en rechts hier samen voor gaan liggen en dat ze geen poot aan de grond krijgen met dit aso beleid
** zolang je gezond en werkend blijftquote:Op vrijdag 20 februari 2026 16:37 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Zeg NEE tegen 0,2% minder koopkrachtstijging!! **
OP NAAR HET BINNENHOF!!![]()
![]()
Ik ga inderdaad ook altijd complotdenken, racistisch en antisemitisch doen als ik het ergens niet mee eens ben of teleurgesteld in de politiek.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 16:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het is bovendien ook niet waar. Het niet aanpakken van overduidelijke problemen zoals migratie is wat populisten voedt.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 16:53 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad ook altijd complotdenken, racistisch en antisemitisch doen als ik het ergens niet mee eens ben of teleurgesteld in de politiek.
Echt een onzinnig dat extreemrechts vluchtgedrag maar normaal moet worden gevonden.
Er zijn meer en grotere problemen dan migratiequote:Op vrijdag 20 februari 2026 16:56 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Het is bovendien ook niet waar. Het niet aanpakken van overduidelijke problemen zoals migratie is wat populisten voedt.
Dat is natuurlijk gelul. Hoe hard je dat soort zaken ook aanpakt, het zal nooit genoeg zijn. Wat ze voedt is dat ze door “middenpartijen” serieus genomen worden als potentiële partners.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 16:56 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Het is bovendien ook niet waar. Het niet aanpakken van overduidelijke problemen zoals migratie is wat populisten voedt.
Zeker. Daarom is het ook zo dom om daar in mee te gaan en alles er door laat gijzelen. Heeft ons net het mislukte experiment Schoof opgeleverd maar we moeten het maar blijven proberen :’).quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:06 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Er zijn meer en grotere problemen dan migratie
Ja dit dusquote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:08 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Zeker. Daarom is het ook zo dom om daar in mee te gaan en alles er door laat gijzelen. Heeft ons net het mislukte experiment Schoof opgeleverd maar we moeten het maar blijven proberen :’).
Onbestaande problemen kun je niet aanpakken.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 16:56 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ik kan me er ook niet in vinden, maar je ziet nu eenmaal dat mensen voor een proteststem eerder uitwijken naar rechtse partijen dan naar linkse partijen. Mede ook omdat de term links tegenwoordig besmet is geraakt en bij veel Nederlanders synoniem staat voor alles dat verkeerd en walgelijk is.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 16:53 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad ook altijd complotdenken, racistisch en antisemitisch doen als ik het ergens niet mee eens ben of teleurgesteld in de politiek.
Echt een onzinnig dat extreemrechts vluchtgedrag maar normaal moet worden gevonden.
Al besproken.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Caroline geen partijleider meer.
https://www.ad.nl/politie(...)gt-haar-op~ae2cbb60/
En Vermeer maakt het even af.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Caroline geen partijleider meer.
https://www.ad.nl/politie(...)gt-haar-op~ae2cbb60/
Het echte sloopwerk begint voor het sociale stelsel met dit horrorkabinet. Welzijn, welvaart en zekerheden van burgers zullen afnemen en dit zal zorgen voor veel sociale ellende.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 13:46 schreef capricia het volgende:
D66 vind het een geweldig akkoord. Eindelijk einde aan de stilstand.
[..]
[ x ]
Voor de allerarmsten zal er vast wel weer iets met toeslagen gedaan worden om te repareren.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:33 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Het echte sloopwerk begint voor het sociale stelsel met dit horrorkabinet. Welzijn, welvaart en zekerheden van burgers zullen afnemen en dit zal zorgen voor veel sociale ellende.
Het militair-industrieel complex is de enige die echt kan juichen voor kabinet Jetten en vele miljarden zullen jaarlijks in deze bodemloze put verdwijnen, dit terwijl er veel belangrijke prioriteiten zijn. Diep triest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |