Ja, maar ze waren zo trots op hun strijd voor de gezinnen, die nu uiteindelijk het hardste worden geraakt in de doorrekening.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:12 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Mwah de bommenbelasting van Bontebal kwam vooral van het CDA.
Hoe groot is eigenlijk het aandeel katholieken in de christen Unie?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:17 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, maar ze waren zo trots op hun strijd voor de gezinnen, die nu uiteindelijk het hardste worden geraakt in de doorrekening.
Zal toch niet veel meer dan een enkeling zijn? Die club komt echt uit de gereformeerde hoek.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:20 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Hoe groot is eigenlijk het aandeel katholieken in de christen Unie?
Wat stemmen katholieken dan in Nederland? Is confessie nog wel een ding? Na NSC.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:25 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Zal toch niet veel meer dan een enkeling zijn? Die club komt echt uit de gereformeerde hoek.
Dat zijn er inmiddels behoorlijk veel, in alle lagen. Ook als vertegenwoordigers. En ik denk ook op praktisch elke lokale lijst waar een grotere katholieke kerk is. Eerste Kamerlid Eric Holterhues is katholiek, net als wat mensen bij het WI.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:25 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Zal toch niet veel meer dan een enkeling zijn? Die club komt echt uit de gereformeerde hoek.
Mirjam Bikker is gewoon ook echt wel goed. Maar heeft geen katholiek geluid.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:28 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat zijn er inmiddels behoorlijk veel, in alle lagen. Ook als vertegenwoordigers. En ik denk ook op praktisch elke lokale lijst waar een grotere katholieke kerk is.
Wat is een katholiek geluid? Volgens mij scheurt momenteel de katholieke kerk in Nederland (bisschoppen die geëxcommuniceerd dreigen te worden), maar zeker boven de grote rivieren is de katholieke kerk inmiddels via lokale raden van kerken erg verweven met de protestantse kerken.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:32 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Mirjam Bikker is gewoon ook echt wel goed. Maar heeft geen katholiek geluid.
Het cda ook al lang niet meer.
Missy speelt dat ook allemaal niet meer zo in NL.
Dat is alleen maar goed.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:41 schreef Hanca het volgende:
Ik identificeer me trouwens als christen, niet per sé als protestant of calvinist. Katholieken zijn medechristenen, broers en zussen in het geloof. En ik hoor dat heel veel om me heen, gelukkig. Die scheidslijn is behoorlijk verdwenen.
De 'c' en de 'a' alleen al komen langs bij de Epstein files.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:56 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
1, maar bij links vind ik dat even achterlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |