Eigenlijk past Hans beter bij Monique, zijn allebei saai maar vinden zichzelf erg interessantquote:Op donderdag 26 februari 2026 21:15 schreef Soury het volgende:
Vind het erg grappig hoe die twee mannen bij Claudia met elkaar omgaan, daar kunnen er een boel wat van leren.
Geen valsheid en achterlangs sneren. Leuk om te zien en Hans is wel erg aantrekkelijk qua uiterlijk (vind ik)
Ja dat muziekje shhhhhhhht shhhhhhhht en dan ineens KRRRRRRRRRRRRRRRRRTTTTTT van die branderquote:Op donderdag 26 februari 2026 21:11 schreef Kanaroe het volgende:
De muziek in dit programma is wel erg goed gekozen en getimed![]()
Ach, Monique wilde primitief reizen door Zuid-Afrika. Kan ze alvast oefenenquote:Op donderdag 26 februari 2026 21:11 schreef Chanel5 het volgende:
Geen water, geen elektra en 3 graden binnen, veel plezier.
Daar is Monique nog niet aan toe hoor.quote:Op donderdag 26 februari 2026 21:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker naakt samen in de slaapzak om elkaar warm te houden dan maar..
Hoezo, hebben die twee nog niet samen geslapen denk je? Dat idee had ik wel, de nacht waarna de andere twee vertrokken zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2026 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar is Monique nog niet aan toe hoor.
Ik weet het niet, ik denk van niet. Toen ze op bed ging zitten leek het even alsof Peter haar een zoen wilde geven maar brak de actie af.quote:Op donderdag 26 februari 2026 21:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoezo, hebben die twee nog niet samen geslapen denk je? Dat idee had ik wel, de nacht waarna de andere twee vertrokken zijn.
Ja begrijp het ook niet helemaalquote:Op donderdag 26 februari 2026 21:33 schreef Kanaroe het volgende:
Er staat een grote houtkachel, en ze had hout mee
Tjongejonge wat een deuzige mutsen
Het licht is gewoon niet aan daar.quote:Op donderdag 26 februari 2026 21:34 schreef Ole het volgende:
Bij Hanneke mist ook wel ergens een verbinding in haar hoofd hoor
Er is Geen Open Haardquote:Op donderdag 26 februari 2026 21:40 schreef Ronaldussen het volgende:
Wel een goed idee om het kleine beetje hout wat je bij je hebt, buiten op te stoken in plaats van in de houtkachel binnen waarop je ook kan koken
Er is wel electra maar dat konden ze niet aan de praat krijgen. Zal ergens wel een schakelaar zitten.quote:Op donderdag 26 februari 2026 21:41 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Er is Geen Open Haard
Aldus Monique, dus tja
Je zult maar ooit haar B&B gast worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |