Nou, stom.. Want ik had ook het idee dat het nog niet afgelopen was gisteren.quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kijk op videoland, ik kijk altijd de afleveringen mee die op tv zijn (om op fok mee te lullen) Dus op tv is er één overgeslagen
Ik was al aantekeningen aan het maken voor een samenvatting, maar het is al hersteld zo te lezenquote:Op woensdag 4 maart 2026 20:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou, stom.. Want ik had ook het idee dat het nog niet afgelopen was gisteren.
Nee was een terugblik tijdens de reunie. Maar misschien doen ze zo de laatste aflevering wel bedenk ik me net.. soort van samenvatting van het einde overal, voor de echte reunie morgen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was al aantekeningen aan het maken voor een samenvatting, maar het is al hersteld zo te lezen
Deze is ook maar 45 minuten. En nu loop ik voorquote:Op woensdag 4 maart 2026 20:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee was een terugblik tijdens de reunie. Maar misschien doen ze zo de laatste aflevering wel bedenk ik me net.. soort van samenvatting van het einde overal, voor de echte reunie morgen.
Elsje gebeft door een centenbakquote:Op woensdag 4 maart 2026 20:59 schreef Firuze60 het volgende:
He getsie, dacht vlug ziet.nl aanzetten ivm reunie val ik alweer midden in het bed met Gijlbert
Blijkbaar een jaar laterquote:Op woensdag 4 maart 2026 21:03 schreef Kanaroe het volgende:
De wederzijdse kandidaten zien elkaar dus pas weer op die reunie?
Een paar weken later ofzo?
Ik ben een newbie in dit soort programma's
5 in het hele seizoenquote:Op woensdag 4 maart 2026 21:07 schreef kwiwi het volgende:
Wow de vader van André heeft gewoon 3 hele woorden gezegd!
Ik snap dat hij wel baalt, ik zie hem ook meer een partner voor Claudia dan Hans.quote:Op woensdag 4 maart 2026 21:05 schreef Kanaroe het volgende:
Sjee, dieViktor is dus maar 4 dagen bij Claudia geweest, das heel kort
Jaaaquote:
Heftig hè, lijkt mij superingewikkeldquote:Op woensdag 4 maart 2026 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jaaa![]()
![]()
Maar jeetje, je minderjarige kinderen helemaal in Suriname hebben als je echt in Zweden zou gaan wonen.
De vader is ook nog in the picture, plus in Suriname is dat met familie toch wat anders. Opa Oma Tantes Oom ze vangen elkaar wel op.quote:Op woensdag 4 maart 2026 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jaaa![]()
![]()
Maar jeetje, je minderjarige kinderen helemaal in Suriname hebben als je echt in Zweden zou gaan wonen.
We tikken tegelijkquote:Op woensdag 4 maart 2026 21:15 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Heftig hè, lijkt mij superingewikkeld
Maar gelukkig is hun vader nog in hun leven, anders zou Pearl dit wellicht niet gedaan hebben
Heb sowieso het idee dat ze echt moeite hadden met materiaal verzamelen om uit te zenden. Behalve bij Claudia.quote:Op woensdag 4 maart 2026 21:22 schreef alpeko het volgende:
Wat een enorme kut aflevering is dit. Een uur lang herhalen van de laatste afleveringen. Stik er in RTL4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |