Hij gebruikt het Russische playbook: Gewoon zeggen dat je er niets mee te maken. Mensen met veel macht zoals hij kunnen dat gewoon doen.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 20:23 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik geloof zowel Comer als Clinton voor geen ene meter in deze. Clinton wil vooral zijn eigen straatje schoonvegen en Comer het straatje van Trump.
Tja, zoals @Monolith op zijn schitterend erudiete wijze al herhaaldelijk heeft aangetoond, zie ik nu niet echt een kritische denker die kosmische waarheden heeft ontdekt, maar iemand die de meest wilde, satan-gelardeerde verhalen uit die files zonder enige terughoudendheid bestempelt als waar, en daarmee vooral zoekt naar bevestiging van een in beton gegoten overtuiging.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:35 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Nee.. Omdat het merendeel van de mensen gewoon kansloze wezens zijn die te lui zijn om zelf na te denken en bang zijn om een impopulaire mening te verkondigen.
Een bekende uitspraak die ik in 2020 gemaakt heb: "gezond verstand is geen zegen maar een last, omdat je te maken krijgt met een meerderheid aan mensen die dat niet hebben". Het is daarnaast ook knap lastig om niet te veranderen terwijl je omgeving wel verandert. Dat jr door je beste vrienden en familie voor rotte vis wordt uitgemaakt.
Dan moet je wel van speciaal hout gemaakt zijn. Een rol die ik nooit heb geambieerd maar mij blijkbaar is toegedaan aan datgene wat ik ervaar als de essentieel.
Mensen zijn volledig gehypnotiseerd en gehersenspoeld door angst en schuldgevoelens. En dat is gewoon een manier om iemand te herprogrammeren.
Ik denk dat het juist met kritisch denken en dingen bevragen te maken heeft.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 22:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]Hetgeen dus juist niets met kritisch denken en dingen bevragen te maken heeft.
daar heb ik het ook niet overquote:Op vrijdag 27 februari 2026 22:48 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Ik denk dat het juist met kritisch denken en dingen bevragen te maken heeft.
Vooral hetgeen wat zwartgelakt is, en wat er niet aan files is vrijgegeven.
Ok. Het zal iets tussen jullie twee zijn.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 22:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
daar heb ik het ook niet over
Het heeft met intuïtie, opvoeding en cognitief denkvermogen te maken en vrij weinig met intellect.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 22:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Tja, zoals @:Monolith op zijn schitterend erudiete wijze al herhaaldelijk heeft aangetoond, zie ik nu niet echt een kritische denker die kosmische waarheden heeft ontdekt, maar iemand die de meest wilde, satan-gelardeerde verhalen uit die files zonder enige terughoudendheid bestempelt als waar, en daarmee vooral zoekt naar bevestiging van een in beton gegoten overtuiging.
Hetgeen dus juist niets met kritisch denken en dingen bevragen te maken heeft.
Op social media zijn er nu wel een hoop mensen die roepen dat Epstein voor Israël werkte en Trump deze oorlog moest starten omdat anders zijn Epstein geheimen openbaar gemaakt zouden worden.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 10:09 schreef Discombobulate het volgende:
Trump over Iran: "You will face certain death blabla"
Ik zit te denken hé, als jij dit soort beslissingen kan maken om mensen te vermoorden... Ik zou niet iemand kunnen vermoorden namelijk, waarom zou dit dan anders zijn in zijn privé sfeer? Waarom zou hij dan geen minderjarigen neuken bijvoorbeeld?
Zou kunnen natuurlijk. Zijn hier ook goede onderbouwingen voor? Dan lees ik die graag.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Op social media zijn er nu wel een hoop mensen die roepen dat Epstein voor Israël werkte en Trump deze oorlog moest starten omdat anders zijn Epstein geheimen openbaar gemaakt zouden worden.
Je doet toch al ff mee in dit topic? Aanwijzingen genoeg in de files dat Epstein met/voor Israel werkte. Al helemaal aanwijzingen genoeg dat de regering van Trump ook zonder Epstein-chantage maar al te graag doet wat Israel wilt.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:02 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Zou kunnen natuurlijk. Zijn hier ook goede onderbouwingen voor? Dan lees ik die graag.
Er is nog een andere First Lady die oneindig veel vaker in het gezelschap is geweest van Epstein. Ben wel benieuwd waarom ze die nou niet eens even het vuur aan de schenen leggen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 15:15 schreef Bananenbennie het volgende:
Die heeft duidelijk wat te verbergen.
Bekijk deze YouTube-video
Omdat we nou eenmaal de rillingen krijgen van "tribunalen"quote:Op woensdag 4 maart 2026 16:34 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Er is nog een andere First Lady die oneindig veel vaker in het gezelschap is geweest van Epstein. Ben wel benieuwd waarom ze die nou niet eens even het vuur aan de schenen leggen.
quote:Een commissie in het Amerikaanse Huis van Afgevaardigden heeft er woensdag mee ingestemd om minister van Justitie Pam Bondi te dagvaarden in verband met de vrijgave van de documenten over het onderzoek naar de veroordeelde zedendelinquent Jeffrey Epstein. Dat melden Amerikaanse media. De door Republikeinen geleide commissie wil de minister zo dwingen om te getuigen.
,,Procureur-generaal Bondi heeft maandenlang een cruciale rol gespeeld in de doofpotoperatie van het Witte Huis rond de Epstein-dossiers en heeft geweigerd te voldoen aan ons gezamenlijke verzoek van beide partijen om de volledige, onbewerkte dossiers vrij te geven", aldus Robert Garcia, de belangrijkste Democraat in de commissie, in een verklaring. ,,Het Amerikaanse volk verdient transparantie, slachtoffers verdienen gerechtigheid en wij eisen antwoorden."
De motie om Bondi te dagvaarden werd ingediend door de Republikeinse Nancy Mace. Vijf Republikeinen stemden mee met de Democraten voor de dagvaarding. ,,Minister Bondi beweert dat het ministerie van Justitie alle Epstein-dossiers heeft vrijgegeven. De feiten spreken voor zich: dat is niet het geval", schrijft Mace op X. ,,We willen weten waarom het ministerie van Justitie meer bezig is met het beschermen van machtige personen dan met rechtvaardigheid."
https://www.ad.nl/buitenl(...)getuigenis~ae67dd9c/
Absurd die korte lijntjes overal met Epstein.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 00:09 schreef kladderadatsch het volgende:
Nieuwe ontwikkelingen. Het onderzoek naar Epstein's voormalige 'Zorro Ranch' in Sante Fe, New Mexico is nu officieel heropend. Minstens zo belangrijk is dat er ook aangedrongen word op onderzoek naar waarom de toenmalige DOJ, William 'Bill' Barr, destijds dat onderzoek zo snel heeft afgesloten. Saillant detail is dat de vader van Barr directeur was op de Dalton school die Epstein destijds en ook zonder dat hij daar de benodigde papieren voor had - Epstein was namelijk een high school drop-out - heeft aangenomen als wiskunde leraar.
Ze gaan trouwens het hele terrein afzoeken naar aanleiding van tips dat er twee lichamen van jonge meisjes begraven zouden liggen. https://www.ibtimes.co.uk(...)d-bodies-tip-1784569
Zolang het niet bewezen is, is het een complot toch? Feitelijk was het toen een complot?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |