Het was afwachten tot dat Bill Gates het eerlijk toe zou geven. Waarvan Bill nu inmiddels de helft heeft toegegeven. Er zijn dus nieuwe bronnen die er zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2026 13:42 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Waarom een copy & paste van je eerdere post?
DrTokkie in NWS / Epstein files: Is Trump een kinderverkrachter? #5
Zo boeiend is het niet.
Op verzoek van Adolf H in die tijd hebben ze al hun onderkomens verlaten en zijn ze verhuisd naar de USA.quote:
Nee, ik had je eerdere post gelezen dus de tekst kwam me bekend voor. Vooral de zin dat er een video zou zijn waarop Melinda zich sletterig gedraagt deed een belletje rinkelen. Wees blij dat iemand je posts leest en onthoudt.quote:Op donderdag 26 februari 2026 15:13 schreef DrTokkie het volgende:
[..]
Verder is het uiteraard zo dat je alles wat ik post dus blijkbaar doorzoekt. Ik wens je veel zoekplezier.
Op Youtube is Melinda French best populair, ze ziet er nu uit als iemand die dagelijks de catwalk doet op een podium, met tientallen fotograven paparazi in de buurt, dus voor Melinda is het misschien beter dat ze deze beslissing heeft genomen. Dat ze onder invloed lijkt te zijn, daarvoor is een echte arts nodig om dat te beoordelen.quote:Op donderdag 26 februari 2026 15:18 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Nee, ik had je eerdere post gelezen dus de tekst kwam me bekend voor. Vooral de zin dat er een video zou zijn waarop Melinda zich sletterig gedraagt deed een belletje rinkelen. Wees blij dat iemand je posts leest en onthoudt.
En ik al die tijd maar denken dat je dat aan de factcheckers en de experts moet overlaten. Thanx voor de reminder!quote:Op donderdag 26 februari 2026 12:51 schreef Jippie het volgende:
Als je denk dat iets Fake-news is, is dat het waarschijnlijk ook.
“Aangezien voor “complot”?”quote:
Als je tijdens corona sprak over dubieuze underground pedonetwerken werd je in je gezicht uitgelachen.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 12:17 schreef Monomeism het volgende:
[..]
“Aangezien voor “complot”?”
Wat bedoel je daar precies mee?
Complot=onzinverhaal?
Of wat het daadwerkelijk betekend namelijk: een geheime samenwerking om te misleiden.
Complot is niet het synoniem van “onzin-verhaal”
Ik kan die vragen in de poll dus niet beantwoorden omdat ik niet weet wat jij precies bedoeld met de term complot.
Dat is niet wat mijn vraag was.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 13:34 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Als je tijdens corona sprak over dubieuze underground pedonetwerken werd je in je gezicht uitgelachen.
Dat er dubieuze pedonetwerken zijn..quote:Op vrijdag 27 februari 2026 13:57 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Dat is niet wat mijn vraag was.
Wat is precies een complot volgens jou?
Dat is mijn vraag.
Eens.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 15:31 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Dat er dubieuze pedonetwerken zijn..
En dat ook in NL statistisch kinderritueel voorkomt in NL. Maar iets is paar waar als je er niet meer aan kan ontkomen
Ik wist wel dat ze bij het CBS niet te vertrouwen zijn!quote:Op vrijdag 27 februari 2026 15:31 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Dat er dubieuze pedonetwerken zijn..
En dat ook in NL statistisch kinderritueel voorkomt in NL. Maar iets is paar waar als je er niet meer aan kan ontkomen
Ik bedoel complottheorieënquote:Op vrijdag 27 februari 2026 16:43 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Eens.
Toch was dat niet mijn punt, maar laat maar zitten.
Ik bedoelde verduidelijking om je poll te kunnen doen. Maar dat gaat zo dus niet.
Iemand zegt bijvoorbeeld:
“Ik geloof niet in complotten”
Maar dat is een totaal absurde stelling.
En als men stelt: “Ik geloof niet in complottheorieën” dan is dat een veralgemening en wegkijken van alle theorieën.
“Complot theorie” of “Complot”.
Het is een groot verschil.
Tekst aangepastquote:Op vrijdag 27 februari 2026 17:01 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ze bij het CBS niet te vertrouwen zijn!
Het is toch niet normaalverdeling!quote:Op vrijdag 27 februari 2026 17:01 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ze bij het CBS niet te vertrouwen zijn!
Veel van dezelfde fokkers zijn opmerkelijk genoeg heel stil, nu blijkt dat veel van hun eigen politieke idolen druk bezig waren met minderjarigen.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 13:34 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Als je tijdens corona sprak over dubieuze underground pedonetwerken werd je in je gezicht uitgelachen.
Nee.. Omdat het merendeel van de mensen gewoon kansloze wezens zijn die te lui zijn om zelf na te denken en bang zijn om een impopulaire mening te verkondigen.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 17:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Veel van dezelfde fokkers zijn opmerkelijk genoeg heel stil, nu blijkt dat veel van hun eigen politieke idolen druk bezig waren met minderjarigen.
Bizar hè?
Ik geloof zowel Comer als Clinton voor geen ene meter in deze. Clinton wil vooral zijn eigen straatje schoonvegen en Comer het straatje van Trump.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |