abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 februari 2026 @ 12:16:24 #126
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220152163
Het maakt haar niet minder incompetent, dus ik zie het probleem niet zo.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  vrijdag 20 februari 2026 @ 12:17:24 #127
3542 Gia
User under construction
pi_220152167
Ach, bewijst maar weer: Als je je studie niet haalt, kun je altijd nog de politiek in.
pi_220152238
Moet hierbij meteen denken aan wat Omtzigt al een paar dagen geleden schreef. Het is vooral een erg makkelijk/snel gemaakt gotcha artikel van Joop waarin ze CV fraude willen gelijkstellen met het niet altijd corrigeren van verkeerd titelgebruik door derden. Dat is uiteraard niet hetzelfde.

twitter

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2026 12:37:28 ]
pi_220152268

[ Bericht 57% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2026 12:36:11 ]
  vrijdag 20 februari 2026 @ 12:38:00 #130
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220152298
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 12:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Maar voor dat laatste is toch helemaal geen bewijs/indicatie, waar Joop mee aankomt is een brief van de autoriteit persoonsgegevens AAN het ministerie van Justitie waarin de AP haar aanspreekt als Drs.
Ik denk dat JOOP op de linkse pielepater getrapt was nadat Van Berkel het veld moest ruimen.

Die hebben even een spoedonderzoek gedaan wat resulteert in flut.
pi_220152328
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 12:38 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Ik denk dat JOOP op de linkse pielepater getrapt was nadat Van Berkel het veld moest ruimen.

Die hebben even een spoedonderzoek gedaan wat resulteert in flut.
quote:
Er zat een link bij naar parlement.com, de website van het Montesqieu Instituut. Daar staat in de biografie van Yesilgöz onder het kopje academische studie vermeld: cultuur, organisatie en management, Vrije Universiteit te Amsterdam, van 1997 tot 2002 (geen academische titel)

Ik bezocht haar LinkedIn pagina. In haar cv prijkt onder opleiding alleen maar een link naar de Vrije Universiteit, zonder verdere specificatie van studierichting of voltooiing. Ik keek op de officiële pagina van het kabinet Rutte 4. Daar worden bij de ministers de academische titels vermeld, als ze die hebben. Maar niet bij Yesilgöz. Heeft ze die principieel weggelaten? Uit bescheidenheid? Ja, ik verslikte me ook in een slok koffie op het moment dat de vraag bij me op kwam.
Dit stukje uit het artikel zegt volgensmij meer dan genoeg over meneer van Jole en zijn intenties, bewijs dat ze niets fout deed word weggemoffeld met onzinnige vraagtekens.

"Ja ze zegt hier weliswaar dat ze geen academische titels heeft, maar bedoelt ze wel echt daarmee dat ze geen academische titels heeft" :')

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2026 12:44:13 ]
  vrijdag 20 februari 2026 @ 12:45:30 #132
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220152352
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 12:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
[..]
Dit stukje uit het artikel zegt volgensmij meer dan genoeg over meneer van Jole en zijn intenties, bewijs dat ze niets fout deed word weggemoffeld met onzinnige vraagtekens.

"Ja ze zegt hier weliswaar dat ze geen academische titels heeft, maar bedoelt ze wel echt daarmee dat ze geen academische titels heeft" :')
Precies.

Wat niet wegneemt dat als zaken niet blijken te kloppen door toedoen van Dilan, zij dan ook gewoon moet wegwezen.
  vrijdag 20 februari 2026 @ 12:57:28 #133
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220152469
Blijkt wel weer wat voor incompetente sneuneuzen dit land leiden of gaan leiden. Jetten en co - die schaffen dass _O- _O-
"Hoka Hey!"
pi_220152517
Dilan hoeft geen titel. Zolang ze bij de gedachtengoed van Wilders in de slipstream blijft.
pi_220152565
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 13:01 schreef Chadi het volgende:
Dilan hoeft geen titel. Zolang ze bij de gedachtengoed van Wilders in de slipstream blijft.
Dilan heeft al de titel van feeks :P
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_220152840
Dus als ik alles mbt Dilan even samenvat:
- Ze heeft gestudeerd, maar geen academische graad, dus geen diploma (volgens rijksuni Groningen, wat me dan wel juist lijkt)
- Ze laat het eigenlijk altijd in het midden en corrigeert niet, wat vrij bijzonder is
- Maar ze is wel een keertje als Drs. neergezet. De vraag is dan natuurlijk, deed zij dat? Deden anderen dat? En uiteraard: wederom niet door haar gecorrigeerd
- Ze heeft ooit een tweetje geplaatst waarin ze zei dat ze wel een diploma had.

Uiteindelijk kan ze hier niet echt op gepakt worden denk ik. Maar bevestigt wel wat voor persoon ze is. Dat tweetje zal ze wel moeten verantwoorden denk ik, want dat is dus gewoon een publieke leugen. Ook al is die drs strafbaar, ze kan eenvoudig aangeven dat ze daar geen actieve herinnering aan had.
beter een knipoog dan een blauw oog
  vrijdag 20 februari 2026 @ 13:57:00 #137
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220153017
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 13:30 schreef Knipoogje het volgende:
Dus als ik alles mbt Dilan even samenvat:
- Ze heeft gestudeerd, maar geen academische graad, dus geen diploma (volgens rijksuni Groningen, wat me dan wel juist lijkt)
- Ze laat het eigenlijk altijd in het midden en corrigeert niet, wat vrij bijzonder is
- Maar ze is wel een keertje als Drs. neergezet. De vraag is dan natuurlijk, deed zij dat? Deden anderen dat? En uiteraard: wederom niet door haar gecorrigeerd
- Ze heeft ooit een tweetje geplaatst waarin ze zei dat ze wel een diploma had.

Uiteindelijk kan ze hier niet echt op gepakt worden denk ik. Maar bevestigt wel wat voor persoon ze is. Dat tweetje zal ze wel moeten verantwoorden denk ik, want dat is dus gewoon een publieke leugen. Ook al is die drs strafbaar, ze kan eenvoudig aangeven dat ze daar geen actieve herinnering aan had.
Was dat al niet duidelijk dan - manipulator eerste klas. Als zij maar in de aandacht staat en komt en daar draait ze die lekkere kont wel voor in de lucht. Op het narcistische af!
"Hoka Hey!"
pi_220153191
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 09:53 schreef Havermout2 het volgende:

[..]
De ironie is dit soort carrièrejagers vaak uitkomen bij D66. Op zich slim om zich in te graven bij de VVD. Daar weegt creatief omgaan met feiten minder zwaar.
Denk je? Ik kan zo snel niet meer voorbeelden bij D66 ontdekken dan bij andere partijen.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_220153237
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 13:57 schreef matspontius het volgende:

[..]
Was dat al niet duidelijk dan - manipulator eerste klas. Als zij maar in de aandacht staat en komt en daar draait ze die lekkere kont wel voor in de lucht. Op het narcistische af!
Goed verhaal knul

twitter

Tenzij we ook in twijfel gaan trekken of dit ook allemaal wel klopt kan het topic wel dicht.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_220153316
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 14:24 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Goed verhaal knul

[ x ]

Tenzij we ook in twijfel gaan trekken of dit ook allemaal wel klopt kan het topic wel dicht.
Dan mag de VVD site digitaal iig hun bio aanpassen over Dilan.

[ Bericht 2% gewijzigd door Knipoogje op 20-02-2026 15:22:23 ]
pi_220153358
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 12:57 schreef matspontius het volgende:
Blijkt wel weer wat voor incompetente sneuneuzen dit land leiden of gaan leiden. Jetten en co - die schaffen dass _O- _O-
Een universitaire graad moet je niet verwarren met intelligentie of competentie. Als ik alleen al in mijn werkomgeving kijk zijn de hoogst opgeleide mensen lang niet altijd het meest competent. Vaak niet zelfs.

Ik denk vaak aan Arend Jan Boekesteijn. Dat is voor mij altijd een goede reminder dat mensen tegelijkertijd heel erg hoog opgeleid en heel erg dom kunnen zijn.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_220153549
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 14:24 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Goed verhaal knul

[ x ]

Net als Halbe Zijlstra zeker, overal geweest en alles gezien...
pi_220153581
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 14:30 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Dan mag rijksuni Groningen iig hun bio aanpassen over Dilan.
geen idee wat die doen, het stuk van Jole in de OP gaat ook over de VU Amsterdam.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_220153606
Gewoon snel met AI maken, jeweettoch.
pi_220153610
Daarbij: Yesilgoz zit al in de kamer sinds 2017 ofzo en is later nog( 2019 of 2021?) minister geworden. Dit punt is ongetwijfeld destijds al door journalisten gecheckt, het zou nogal vreemd zijn als het in 2026 ineens gecheckt wordt.
pi_220153667
Ach ja, Joop.
pi_220153956
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 14:46 schreef kalinhos het volgende:

[..]
geen idee wat die doen, het stuk van Jole in de OP gaat ook over de VU Amsterdam.
Ik had deze link gevolgd: https://vvd-digitaal.dnpp(...)an-yesilgoz-zegerius

En daar staat links bovenin rijksuniversiteit Groningen. Vandaar mijn verwarring.
pi_220153964
Niks aan de hand dus
  vrijdag 20 februari 2026 @ 15:33:33 #149
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220154042
twitter
pi_220155115
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 14:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Een universitaire graad moet je niet verwarren met intelligentie of competentie. Als ik alleen al in mijn werkomgeving kijk zijn de hoogst opgeleide mensen lang niet altijd het meest competent. Vaak niet zelfs.

Ik denk vaak aan Arend Jan Boekesteijn. Dat is voor mij altijd een goede reminder dat mensen tegelijkertijd heel erg hoog opgeleid en heel erg dom kunnen zijn.
Boekesteijn is ook een VVD-er dus die kun je niet op zijn woord geloven. Verder wel mee eens, maar het is hoe dan ook een prestatie, er zijn er zoveel die eigenlijk al met iets anders bezig zijn en willen maar dan toch nog even die studie afmaken voor het geval ze ooit die graad moeten hebben.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')