Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Ja inderdaad, dat ze een leuk stel zijn samen. En dat pa Mercedes nog steeds een lul isquote:Op donderdag 19 februari 2026 20:30 schreef spapaars het volgende:
Zelfs zijn vrienden zien, wat we al zagen.
Maar Marlijn roept dat ook wel op met haar gedrag.quote:Op donderdag 19 februari 2026 20:31 schreef schetterklep het volgende:
Roxy lijkt ook wel zo'n borderlinerDat is steeds van dikke vriendinnen naar grootste vijanden met Merlijn
Handig, vlak voor de knock outsquote:Op donderdag 19 februari 2026 20:30 schreef greysbones het volgende:
ow Marlijn heeft weer wat uitgevroten
Dat maakt toch niet meer uit als ze verliezen, snap ook niet dat ze daar wil blijven. Ze kan geen scheet laten of de hele groep springt er bovenop.quote:Op donderdag 19 februari 2026 20:32 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Handig, vlak voor de knock outs
Ze kennen zijn manipulaties.quote:Op donderdag 19 februari 2026 20:31 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat ze een leuk stel zijn samen. En dat pa Mercedes nog steeds een lul is
hij kan wel een poriën maskertje gebruiken jaquote:Op donderdag 19 februari 2026 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
Extreme Closeup
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb eerlijk gezegd liever iemand die zoals Roxy in m'n gezicht ontploft en dan later toegeeft dat ze een tokkie kan zijn die letterlijk uit is op m'n bloed als ze boos is, dan een Marlijn die duidelijk liegt, dat gewoon vol blijft houden en zich geniepig van de domme houdt.quote:Op donderdag 19 februari 2026 20:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Maar Marlijn roept dat ook wel op met haar gedrag.
Tja je zal je kleindochter ook maar zo zien op de tvquote:Op donderdag 19 februari 2026 20:28 schreef StephanL het volgende:
Opa oma Roxy kunnen het niet meer aanzien
Absoluut, maar Roxy vind het ook wel erg lekker om Marlijn voor de hele groep te kakken te zetten, naar kind.quote:Op donderdag 19 februari 2026 20:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd liever iemand die zoals Roxy in m'n gezicht ontploft en dan later toegeeft dat ze een tokkie kan zijn die letterlijk uit is op m'n bloed als ze boos is, dan een Marlijn die duidelijk liegt, dat gewoon vol blijft houden en zich geniepig van de domme houdt.
Ja precies.quote:Op donderdag 19 februari 2026 20:56 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Tja je zal je kleindochter ook maar zo zien op de tv
Constant met zijn schoenen op de bank.quote:Op donderdag 19 februari 2026 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
Extreme Closeup
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neuh. Tegen mij schreeuwen en agressief doen vind ik één van de weinige dingen die respectlozer zijn dan liegen in mijn gezicht.quote:Op donderdag 19 februari 2026 20:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd liever iemand die zoals Roxy in m'n gezicht ontploft en dan later toegeeft dat ze een tokkie kan zijn die letterlijk uit is op m'n bloed als ze boos is, dan een Marlijn die duidelijk liegt, dat gewoon vol blijft houden en zich geniepig van de domme houdt.
Iemand die duidelijk tegen me liegt en dat ook blijft doen, denkt ten onrechte dat ik gek ben. Dat vind ik persoonlijk wel respectlozer dan iemand die tegen me staat te schreeuwen omdat ie waarschijnlijk echt gek isquote:Op donderdag 19 februari 2026 22:18 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Neuh. Tegen mij schreeuwen en agressief doen vind ik één van de weinige dingen die respectlozer zijn dan liegen in mijn gezicht.
Met Roxy was ik meteen klaar geweest.
Als iemand tegen me schreeuwt omdat ik iets stoms heb gedaan vind ik dat helemaal prima, maar als iemand dat doet en public om er zelf beter uit te komen zou ik dat niet pikken. En dat lijkt te gebeuren en is niet de eerste keer dat Roxy een bommetje opgooit. (Het Cynthia/Noah drama). Kan Merlijn nog zo dom bezig zijn maar neem haar even apart.quote:Op donderdag 19 februari 2026 22:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Iemand die duidelijk tegen me liegt en dat ook blijft doen, denkt ten onrechte dat ik gek ben. Dat vind ik persoonlijk wel respectlozer dan iemand die tegen me staat te schreeuwen omdat ie waarschijnlijk echt gek is
Zou me niks verbazen als Roxy heb doorgeluld aan Cynthia dat Casper expres zou willen verliezen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 00:21 schreef Willewa het volgende:
De hamvraag van vandaag is.. : Marlijn weer iets heel stoms gedaan? Of Roxy weer buitenproportioneel boos om iets kleins?
Kan idd zomaar, zou echt heel dom zijn. Was volledig in haar eigen voordeel ook (omdat ze dus somehow bang is dat ze misschien weg moet dan) om dat stil te houden.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 00:30 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als Roxy heb doorgeluld aan Cynthia dat Casper expres zou willen verliezen.
Casper heeft wel gezegd het niet erg te vinden om de knockouts te verliezen, zodat hij Cynthia naar huis kan trappen.quote:Op donderdag 19 februari 2026 20:24 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij toen dat uitdagingsduel en niet de knockouts. Dat wordt het volgende gedoe waarschijnlijk
Roxy vreest weggestemd te worden, dus moet ervoor zorgen dat ze binnen het bondje populairder is dan Marlijn.quote:Op donderdag 19 februari 2026 22:43 schreef Soury het volgende:
Als iemand tegen me schreeuwt omdat ik iets stoms heb gedaan vind ik dat helemaal prima, maar als iemand dat doet en public om er zelf beter uit te komen zou ik dat niet pikken. En dat lijkt te gebeuren en is niet de eerste keer dat Roxy een bommetje opgooit. (Het Cynthia/Noah drama). Kan Merlijn nog zo dom bezig zijn maar neem haar even apart.
quote:Op donderdag 19 februari 2026 22:18 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Neuh. Tegen mij schreeuwen en agressief doen vind ik één van de weinige dingen die respectlozer zijn dan liegen in mijn gezicht.
Met Roxy was ik meteen klaar geweest.
Hou er wel rekening mee dat dit een spel is. Liegen is gewoon een onderdeel daarvan. Zo goed als iedereen bij de Bondgenoten liegt. Dus nee, liegen in dit spel zou mij niets doen. Als ik erin trap, klote, maar goed gespeeld dan.quote:Op donderdag 19 februari 2026 22:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Iemand die duidelijk tegen me liegt en dat ook blijft doen, denkt ten onrechte dat ik gek ben. Dat vind ik persoonlijk wel respectlozer dan iemand die tegen me staat te schreeuwen omdat ie waarschijnlijk echt gek is
Roxy stelt zich aan en trekt aandacht. Het staat al 100% vast dat Merlijn eruit vliegt.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Casper heeft wel gezegd het niet erg te vinden om de knockouts te verliezen, zodat hij Cynthia naar huis kan trappen.
Heel dom van Marlijn om dit rond te vertellen, want daar komt gezeik van.
Persoonlijk hoop ik dat Cynthia eruit gaat, maar Marlijn, met dat domme gedrag, ben ik ook wel beu. Daarbij is het ook wel leuk om bij de bondjesceremonie te gaan zien dat niemand met Cynthia wil. Waarschijnlijk komt ze terecht bij Frank en Roland en een rookie.
[..]
Roxy vreest weggestemd te worden, dus moet ervoor zorgen dat ze binnen het bondje populairder is dan Marlijn.
Hij heeft wél een mooie huid. Jammer dat al die jongens en mannen tegenwoordig rondom het oor helemaal kaal scheren. De Marokkaanse mannen zijn er mee begonnen en nu komt elke klant zo bij de kapper weg, erg lelijk!quote:Op donderdag 19 februari 2026 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij kan wel een poriën maskertje gebruiken ja
Dat is een erg achterbakse trut. Herinner me nog, ik geloof uitzending van eergisteren, dat zij jankte omdat ze dacht dat ze haar er wel uit zouden stemmen. Marlijn troostte haar toen en dan gaat die Roxy doodleuk vertellen dat Marlijn weer bij haar kwam zeuren!!!!!!!!!!!!!! Nee, dat kind is nog onbetrouwbaarder dan Marlijn.quote:Op donderdag 19 februari 2026 20:36 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert... het zoveelste Marlijntje Bashen door Roxie![]()
[ afbeelding ]
Ik doe dat ook wel bij mijn mannen (man en zoon) maar niet zo'n breed stuk. Gewoon netjes, zo 2, 3 mm. rondom het oor. Dan groeit het er niet weer meteen overheen. Maar goed, tondeuze-breed is natuurlijk wel veel makkelijker!quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:48 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij heeft wél een mooie huid. Jammer dat al die jongens en mannen tegenwoordig rondom het oor helemaal kaal scheren. De Marokkaanse mannen zijn er mee begonnen en nu komt elke klant zo bij de kapper weg, erg lelijk!
Getverderrie, die putjesreet van Roxy!quote:Op donderdag 19 februari 2026 21:11 schreef 5thencounter het volgende:
Was dat alles van dat ¤800 feest?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind beider gedrag onacceptabel.quote:Op donderdag 19 februari 2026 22:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik vind Marlijn niet per se onbetrouwbaar. Speelt gewoon het spel. Je mag bondjes smeden, je mag proberen stemmen te ronselen. Ik vind Marlijn eerder heel dom. Ze zegt alles alsof ze trots op bepaalde dingen is.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:51 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat is een erg achterbakse trut. Herinner me nog, ik geloof uitzending van eergisteren, dat zij jankte omdat ze dacht dat ze haar er wel uit zouden stemmen. Marlijn troostte haar toen en dan gaat die Roxy doodleuk vertellen dat Marlijn weer bij haar kwam zeuren!!!!!!!!!!!!!! Nee, dat kind is nog onbetrouwbaarder dan Marlijn.
Tot op zeker hoogte absoluut. Maar dat gedoe met die wijn bijvoorbeeld had niets meer met het spel te maken, maar liet de persoon achter het spel zien en dat was niet fraai. Als ze daar ondanks al die camera's al om blijft liegen en zich zelfs tot aan Jan van de domme blijft houden ondanks al die camera's, zou ik die voortaan ontwijken.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:37 schreef Montagui het volgende:
Hou er wel rekening mee dat dit een spel is. Liegen is gewoon een onderdeel daarvan.
Ik weet niet of je met een ordinaire grote bek de populairste gaat worden van je bondje. Bovendien wordt er keihard gelogen want die Casper heeft gezegd niet EXPRES te willen verliezen maar áls ze verliezen hij die saggerijnige Cynthia er uit te stemmen. Casper mag ook wel eens zijn mond opentrekken vind ik, tenslotte is hij Marlijn´s Valentijn.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Casper heeft wel gezegd het niet erg te vinden om de knockouts te verliezen, zodat hij Cynthia naar huis kan trappen.
Heel dom van Marlijn om dit rond te vertellen, want daar komt gezeik van.
Persoonlijk hoop ik dat Cynthia eruit gaat, maar Marlijn, met dat domme gedrag, ben ik ook wel beu. Daarbij is het ook wel leuk om bij de bondjesceremonie te gaan zien dat niemand met Cynthia wil. Waarschijnlijk komt ze terecht bij Frank en Roland en een rookie.
[..]
Roxy vreest weggestemd te worden, dus moet ervoor zorgen dat ze binnen het bondje populairder is dan Marlijn.
Klein randje snap ik nog wel maar niet die bloempothoofden die men altijd zo lelijk vond van vroeger.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik doe dat ook wel bij mijn mannen (man en zoon) maar niet zo'n breed stuk. Gewoon netjes, zo 2, 3 mm. rondom het oor. Dan groeit het er niet weer meteen overheen. Maar goed, tondeuze-breed is natuurlijk wel veel makkelijker!
Helemaal eens.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:58 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik vind Marlijn niet per se onbetrouwbaar. Speelt gewoon het spel. Je mag bondjes smeden, je mag proberen stemmen te ronselen. Ik vind Marlijn eerder heel dom. Ze zegt alles alsof ze trots op bepaalde dingen is.
Ook dat gedoe dat Casper de knockouts wil verliezen. Gaat ze doorvertellen als 'groot nieuws'. Alsof die mensen hun mond daarover houden!! En dat is vaker het geval geweest.
Ze hoort mensen ergens over praten, en vertelt dit dan verder alsof het haar nieuwtje is. En dan komt dit bij haar terug, alsof zij dit de wereld in geholpen heeft. Zoals dat gedoe met Cynthia en Noah. Daar is niet marlijn over begonnen, maar die hoorde anderen hierover praten. Zij vertelde dat weer tegen Roxy, en die haalde dat aan om de zogenaamde achterbaksheid van Marlijn over 'stemmen ronselen' aan te dikken. "Oh en weet je wat ze ook heeft gezegd....." Tja en dan maken krengen als Chess en Mercedes het verder wel af, want het is zo heerlijk om de dikzak uit de loods te vernederen.
Ze vertelt gewoon te graag 'juice' door. Maar zij niet alleen.
Mooi gevonden wel, moest ook lachen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |