Dit is echt een heel mooi gifjequote:
Ik neem aan dat hij hier juicht voor "die Chinees"?quote:
Ik denk niet dat die man het daarmee eens is.quote:Op donderdag 19 februari 2026 19:09 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij hier juicht voor "die Chinees"?
Dat is wel een gebroken bril waard.
De Wennemarsen hebben een bijzondere band met de Olympus.quote:Op donderdag 19 februari 2026 19:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die man het daarmee eens is.
De OS hebben niks met de Olympus te maken.quote:Op donderdag 19 februari 2026 19:17 schreef Toby56 het volgende:
[..]
De Wennemarsen hebben een bijzondere band met de Olympus.
Je gaat bijna denken dat die zich vergist en dacht dat er 1:42.05 stondquote:Op donderdag 19 februari 2026 19:21 schreef Redefine het volgende:
Dat die blij is met de rit en de tijd snap ik wel. Maar het heeft wel iets genants dat die uit zijn dak aan het gaan is alsof Joep het goud aan het winnen was.
Tsja, geen bril voorhanden.quote:Op donderdag 19 februari 2026 19:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je gaat bijna denken dat die zich vergist en dacht dat er 1:42.0 stond
Ik denk dat Prins en Nuis dan wel gewisseld hadden. Staat nergens dat het verboden is (want dan melden ze zich wel voor de ene afstand af etc.).quote:Op donderdag 19 februari 2026 19:27 schreef Marcoss het volgende:
Wat een laf gereden 1500 van Stolz zeg
En ook Joep kan nu balen dat Prins niet "gewoon" geselecteerd is voor deze afstand, dat kost hem een medaille..
Volgens mij was dat destijds al wel gezegd door de selectiecommissie dat dat geen optie zou zijnquote:Op donderdag 19 februari 2026 19:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat Prins en Nuis dan wel gewisseld hadden. Staat nergens dat het verboden is (want dan melden ze zich wel voor de ene afstand af etc.).
Na het eerste enthousiasme is hij zich weer bewust van de NOS-camera die op hem staat en vent ie het nog even uitquote:Op donderdag 19 februari 2026 19:21 schreef Redefine het volgende:
Dat die blij is met de rit en de tijd snap ik wel. Maar het heeft wel iets genants dat die uit zijn dak aan het gaan is alsof Joep het goud aan het winnen was.
Ik dacht eigenlijk ook wel dat het minimaal een medaille zou zijn, met een klein kansje op meer. Was echt een prima race.quote:Op donderdag 19 februari 2026 19:21 schreef Redefine het volgende:
Ik had ook een medalje verwacht ja.quote:Op donderdag 19 februari 2026 19:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk ook wel dat het minimaal een medaille zou zijn, met een klein kansje op meer. Was echt een prima race.
Dat zei de selectiecommissie inderdaad. Maar dat vond ik toen ook wel een bijzondere opmerking. Want beiden hadden voldaan aan de eis (om überhaupt te mogen). En het is een interne selectiewedstrijd, de ISU zou daar echt niks van vinden. Dan was het dus aan de selectiecommissie geweest. En het is toch wel vreemd om twee niet te laten wisselen als ze dat beiden willen. Al helemaal gezien dat voor beide afstanden een grotere kans op medailles zou zijn geweest. En dat laatste is waar de hele selectiecommissie ervoor zit.quote:Op donderdag 19 februari 2026 19:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgens mij was dat destijds al wel gezegd door de selectiecommissie dat dat geen optie zou zijn
(en weet niet of ze zich bewust hadden afgemeld, maar dat zou kunnen ja)
Oh dat dacht ik ook hoor. Maar dergelijke euforie zie je eigenlijk alleen bij een gegarandeerde, en niet bij 'alleen' een zeer waarschijnlijke, medaille.quote:Op donderdag 19 februari 2026 19:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk ook wel dat het minimaal een medaille zou zijn, met een klein kansje op meer. Was echt een prima race.
Dat ja. Dat zie zelfs bij ritten die echt extreem snel zijn. Dat ze dan eigenlijk wel al wel zeker hebben gewonnen, maar dan toch nog wel wat reserve aanhouden.quote:Op donderdag 19 februari 2026 19:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Op zijn minst had ik een rit gewacht met helemaal uit mijn dak gaan.
Het was wel een uitstekende tijd natuurlijk, ik had ook verwacht dat het genoeg zou zijn voor het podium.quote:Op donderdag 19 februari 2026 19:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh dat dacht ik ook hoor. Maar dergelijke euforie zie je eigenlijk alleen bij een gegarandeerde, en geen zeer waarschijnlijke, medaille.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |