zijn doel was die lastige FAA de bek laten houden , met hun vergunningen of de tweede trap die in zee zou vallen geen walvissen zou rakenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vraag me nog steeds af wat Musk nu eigenlijk precies te zoeken heeft in het Witte Huis...
Wat is nu concreet zijn functie?
quote:AI-overzicht
The Federal Aviation Administration (FAA) is the U.S. government agency within the Department of Transportation responsible for regulating civil aviation, overseeing air traffic control, certifying aircraft and personnel, and managing commercial space transportation.
Established in 1958, it ensures the safety and efficiency of the
Key aspects of the FAA (USA):
Safety & Regulation: Sets standards for aviation safety, including pilot certification and aircraft maintenance.
de kontkrabber van de president en dat geeft heel veel voordeelquote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Laat ik het breder stellen: wat IS zijn functie op dit moment eigenlijk?
Niets met het Witte huis in ieder geval, hij was tijdelijk ingehuurd.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Laat ik het breder stellen: wat IS zijn functie op dit moment eigenlijk?
De betekenis van grok:quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
grok...
wie noemt... wat dan ook 'grok'
Met een G op het einde is zo'n typisch Nederlands drankje als je de griep hebt. Grog.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:58 schreef Danny het volgende:
[..]
De betekenis van grok:
understand (something) intuitively or by empathy.
Je bent zelf net als ik met religie bezig geweest in F&L. Waarbij het voor de neutrale lezer nauwelijks duidelijk was of je gelovig was of niet. Je hebt jezelf eens cultuurchristen genoemd wat ook al zo'n vage spagaat is, en nu is het seculier humanist zonder enig spoor van humanisme. Dat is niet belangrijk verder. Maar geef aub niet aan dat "geloven in iets" een eigenschap is die je maar even naast je neerlegt. Jij staat net zo star in je denken als iemand die star gelooft.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Religie is geen vaststaande eigenschap; daarom bekeren mensen zich en vallen ze van geloof af. Of zijn ze helemaal niet met religie bezig.
Ik vind het praten over de grote containerbegrippen van atheïsme en religie als destructieve politieke voorbinddildo prima allemaal, maar noem jezelf aub geen humanist.quote:Ontmenselijken, hou alsjeblieft op. Ik heb kritiek op de meest gruwelijke en onmenselijke denkbeelden die nu al eeuwen in religieuze verpakking gehuld over de aarde zijn en worden gestort. Als dat al te ver gaat voor je, stel ik voor dat je mijn posts gewoon overslaat.
Ik had het hier specifiek over de baas en zijn post. Verder lees ik uit vele voorbeelden af dat het humanisme een dikke middelvinger kan krijgen van Musk met zijn gesmeek bij Epstein, kinderuitkledende Grok, Doge en vervuilende datacenters.quote:En wat ik gezien en gehoord heb van Musk beweegt mij ertoe het iemand te vinden met uitermate griezelige denkbeelden. Is dat ontmenselijken van Musk? Of is dat kritiek hebben op de m.i. volstrekt bizarre hersenspinsels van deze man, die daarnaast ook nog eens behoorlijke invloed heeft?
Fucking hell man lmao!!!!quote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Blijkbaar alleen Vance, want je weet niemand anders te noemen.
Wat fijn dat je mij aanhaalt als bewijs dat religie inderdaad vloeibaar en niet vaststaand is.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:03 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Je bent zelf net als ik met religie bezig geweest in F&L. Waarbij het voor de neutrale lezer nauwelijks duidelijk was of je gelovig was of niet. Je hebt jezelf eens cultuurchristen genoemd wat ook al zo'n vage spagaat is, en nu is het seculier humanist zonder enig spoor van humanisme. Dat is niet belangrijk verder. Maar geef aub niet aan dat "geloven in iets" een eigenschap is die je maar even naast je neerlegt. Jij staat net zo star in je denken als iemand die gelooft.
[..]
Ik vind het praten over de grote containerbegrippen van atheïsme en religie als destructieve politieke voorbinddildo prima allemaal, maar noem jezelf aub geen humanist.
[..]
Ik had het hier specifiek over Danny en zijn post. Verder lees ik uit vele voorbeelden af dat het humanisme een dikke middelvinger kan krijgen van Musk met zijn gesmeek bij Epsteinz kinderuitkledende Grok, Doge en vervuilende datacenters.
Komt uit een scifi boek.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
grok...
wie noemt... wat dan ook 'grok'
Zo vloeibaar als een pekdruppel.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat fijn dat je mij aanhaalt als bewijs dat religie inderdaad vloeibaar en niet vaststaand is.
Als je het niet erg vindt, ga ik hier thans verder over Musk; mocht je nog vragen hebben over mijn posities zie ik ze graag in FL tegemoet.
Ik accepteer je verlies.quote:
Hoe weet je dat? Heb je hem gesproken?quote:Op donderdag 19 februari 2026 10:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hij heeft helemaal niet het beste voor met de mensheid, wat een lariekoek weer.
Wat apart dat jij me aanspreekt en niet degene die ik quote die denkt dat hij wel het beste voorheeft met de mensheid.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:15 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Heb je hem gesproken?
Ik trek deze even naar FLquote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:13 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Zo vloeibaar als een pekdruppel.
Gegeven we godsdienstvrijheid en de vrijheid van meningsuiting kennen, mag jij daarmee net als een moslim bestaan. Ook heb ik 0 argumenten van je gezien die inhoudelijk hout snijden, als overtuigen je doel is. Zodra een moslim inhoudelijk wordt zoals je verzoekt ga je lopen tieren over een profeet die zoals André Hazes of Errol Musk zou zijn
Maakt dat wat ik aan je vroeg onwaar?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:21 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat apart dat jij me aanspreekt en niet degene die ik quote die denkt dat hij wel het beste voorheeft met de mensheid.
Die zal hem ook wel niet hebben gesproken.
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:15 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Heb je hem gesproken?
Ontoerekeningsvatbaar dus. Wat een totaal idioot.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
Zijn kinderen heten onder andere Seldon Lycurgus, Arcadia, Techno Mechanicus, Strider Sekhar,X Æ A-Xii:, Romulus, Exa Dark Sideræl en Comet Azure
Verder dan wat vage verdachtmakingen, irrelevante nonsens en hem een junk noemen kom je ook niet. We kunnen dit wel in één smiley samenvatten:quote:Op vrijdag 20 februari 2026 07:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Kijk eens naar zijn tijdlijn en wat hij allemaal post man…
Die vent leeft in la la land.
Blanken zijn volgens hem slachtoffer van boze criminele buitenlanders, in Europa, de VS en Afrika.
Heel subtiel, of eigenlijk niet eens zo subtiel moedigt hij onlusten en geweld tussen bevolkingsgroepen aan, waarbij in zijn ogen de blanken het slachtoffer zijn.
Niet raar dat mensen deze ‘vredesduif’ als nazi en fascist zien, zeker met die bizarre groet vorig jaar toen Trump president werd.
Verder laat deze man zich super goed beveiligen, daar heeft hij ook genoeg geld voor, dus het zal zo’n vaart niet lopen met dat hij wordt neergeschoten. Vraag me ook af of hij daadwerkelijk ergens ooit op straat verschijnt, tussen de normale mensen. Die stapt vliegtuig in en uit en is verder vooral binnen tussen andere miljonairs en miljardairs. Totaal losgezongen van de werkelijkheid deze ketaminejunk.
Ik acht de kans groter dat hij overlijdt door een overdosis.
Absoluut niet.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 04:48 schreef Elizium het volgende:
Elon krijgt het beetje te hoog in zijn hoofd. Slimme man verder, een genie van deze tijd misschien? (zeker geen Einstein of Newton)
Alleen op dat punt wil ik m wel verdedigen. Die namen zijn vermoedelijk namen die ze niet echt hebben, maar bestemd om een mistbank aan te leggen voor de roddelpers. Dat bleek iig toen men m aan een van die namen herinnerde en hij niet wist waar men het over had.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ontoerekeningsvatbaar dus. Wat een totaal idioot.
Je kunt het zelf gewoon lezen op zijn twitteraccountquote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:42 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Verder dan wat vage verdachtmakingen, irrelevante nonsens en hem een junk noemen kom je ook niet. We kunnen dit wel in één smiley samenvatten:
Mie mie miequote:
Nou je onderbouwt het vooral weer eens totaal niet.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 07:58 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Mie mie mie
Alleen mensen die hem hebben gesproken mogen een mening over hem hebben!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |