C'est passé voor de niet-Fransozen!quote:
Eigenlijk is alleen Simon een beetje mèh. Bened, Lou en Michelon gun ik het van harte.quote:Op woensdag 18 februari 2026 15:49 schreef Felagund het volgende:
Tja, jammer maar wel indrukwekkend.
Ik doelde ook op de spanning.quote:Op woensdag 18 februari 2026 15:51 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Eigenlijk is alleen Simon een beetje mèh. Bened, Lou en Michelon gun ik het van harte.
Kan ook nog zomaar Karlsson worden, of Velzeboer.quote:Op woensdag 18 februari 2026 15:51 schreef Gretzl het volgende:
Simon dé sportvrouw van deze Olympische Spelen dan?
Velzeboer?quote:Op woensdag 18 februari 2026 15:51 schreef Gretzl het volgende:
Met nog 1 gouden en wellicht nog eentje van een andere kleur zet ik haar ook wel op #1 ja. Laten we het hopenquote:
Was wel te verwachten, die hadden hun toppers in het begin.quote:Op woensdag 18 februari 2026 15:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
België is bijna helemaal weggezakt naar onder met maar 5 bijladers
Geef haar een creditcardquote:Op woensdag 18 februari 2026 15:51 schreef Gretzl het volgende:
Al 2 individueel goud, t.o.v. 1 van Simon.quote:Op woensdag 18 februari 2026 15:53 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Met nog 1 gouden en wellicht nog eentje van een andere kleur zet ik haar ook wel op #1 ja. Laten we het hopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |