Tannheimer en Hettich-Walz doen het prima. Preuss slechts de dertiende tijd van haar groep.quote:Op woensdag 18 februari 2026 15:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Huh? Op Frankrijk wellicht ja, op de rest niet.
Zdravkova heeft ook echt ver boven haar kunnen geskied de vorige twee rondjes.quote:Op woensdag 18 februari 2026 15:33 schreef Szura het volgende:
Deze Bulgaar verneukt het zoals de Letse net al
Noorwegen 0 strafrondes en alsnog maar derdequote:Op woensdag 18 februari 2026 15:39 schreef Faraday01 het volgende:
Frankrijk kan drie naladers gebruiken en een strafronde lopen en dan zijn ze nog niet ver achter de leider. En dat hebben ze al een keer gedaan deze estafette
Bizar jaquote:Op woensdag 18 februari 2026 15:39 schreef Faraday01 het volgende:
Frankrijk kan drie naladers gebruiken en een strafronde lopen en dan zijn ze nog niet ver achter de leider. En dat hebben ze al een keer gedaan deze estafette
Dat zeg ik. Die skiën op een banaan.quote:Op woensdag 18 februari 2026 15:39 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Noorwegen 0 strafrondes en alsnog maar derde
Tot nu toe wel de minst interessante wedstrijd, of er moet gekke dingen gebeuren in de laatste schietbeurt.quote:Op woensdag 18 februari 2026 15:43 schreef Faraday01 het volgende:
Die gaan winnen met anderhalve minuut of meer
Behalve Italie dusquote:Op woensdag 18 februari 2026 15:45 schreef Szura het volgende:
Alle verrassingen dus inmiddels weggezakt en we hebben de grote landen weer voorin
Die kan een stuk beter schieten ja.quote:
C'est passé voor de niet-Fransozen!quote:
Eigenlijk is alleen Simon een beetje mèh. Bened, Lou en Michelon gun ik het van harte.quote:Op woensdag 18 februari 2026 15:49 schreef Felagund het volgende:
Tja, jammer maar wel indrukwekkend.
Ik doelde ook op de spanning.quote:Op woensdag 18 februari 2026 15:51 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Eigenlijk is alleen Simon een beetje mèh. Bened, Lou en Michelon gun ik het van harte.
Kan ook nog zomaar Karlsson worden, of Velzeboer.quote:Op woensdag 18 februari 2026 15:51 schreef Gretzl het volgende:
Simon dé sportvrouw van deze Olympische Spelen dan?
Velzeboer?quote:Op woensdag 18 februari 2026 15:51 schreef Gretzl het volgende:
Met nog 1 gouden en wellicht nog eentje van een andere kleur zet ik haar ook wel op #1 ja. Laten we het hopenquote:
Was wel te verwachten, die hadden hun toppers in het begin.quote:Op woensdag 18 februari 2026 15:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
België is bijna helemaal weggezakt naar onder met maar 5 bijladers
Geef haar een creditcardquote:Op woensdag 18 februari 2026 15:51 schreef Gretzl het volgende:
Al 2 individueel goud, t.o.v. 1 van Simon.quote:Op woensdag 18 februari 2026 15:53 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Met nog 1 gouden en wellicht nog eentje van een andere kleur zet ik haar ook wel op #1 ja. Laten we het hopen
Jij erkend Frida Karlsson niet?quote:Op woensdag 18 februari 2026 15:53 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Met nog 1 gouden en wellicht nog eentje van een andere kleur zet ik haar ook wel op #1 ja. Laten we het hopen
De minste tot nu toe, ik had nooit het gevoel dat de titel voor Frankrijk in gevaar was. Voor de rest hebben we alleen maar topwedstrijden gezien.quote:Op woensdag 18 februari 2026 15:53 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ah, ja eens. Dit was niet echt een genottelijke wedstrijd.
Sorry, langlaufen iets minder intensief gevolgd. Op hoeveel goud staat zij?quote:
2 goud, 1 zilver en nog 1 kans.quote:Op woensdag 18 februari 2026 15:56 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Sorry, langlaufen iets minder intensief gevolgd. Op hoeveel goud staat zij?
Die hebben sowieso niet hun beste Spelen.quote:Op woensdag 18 februari 2026 15:58 schreef Szura het volgende:
En weer niks voor Duitsland, zijn daar al Kamervragen gesteld over de wanprestaties?
Bizar hoe zij over de gehele breedte zijn weggezakt bij alle wintersporten buiten het sleetje rijden.quote:Op woensdag 18 februari 2026 15:58 schreef Szura het volgende:
En weer niks voor Duitsland, zijn daar al Kamervragen gesteld over de wanprestaties?
Tijd dat de Spelen weer eens in Duitsland worden gehouden.quote:Op woensdag 18 februari 2026 15:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die hebben sowieso niet hun beste Spelen.
Ze willen wel een bid doen voor 2036 met Berlijn.quote:Op woensdag 18 februari 2026 15:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tijd dat de Spelen weer eens in Duitsland worden gehouden.
Ah, mooi op schema richting 40-45.quote:Op woensdag 18 februari 2026 16:00 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ze willen wel een bid doen voor 2036 met Berlijn.
Afdaling vanaf de Teufelsberg?quote:Op woensdag 18 februari 2026 16:00 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ze willen wel een bid doen voor 2036 met Berlijn.
Ah, de zomerspelen natuurlijk, dat is ook iets logischer voor Berlijn.quote:Op woensdag 18 februari 2026 16:06 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Beach volleyballen voor de Reichkanzlei.
Helemaal eens.quote:Op woensdag 18 februari 2026 15:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
De minste tot nu toe, ik had nooit het gevoel dat de titel voor Frankrijk in gevaar was. Voor de rest hebben we alleen maar topwedstrijden gezien.
Ach de NOS, de stagiair heeft niet op zitten te letten?quote:Op woensdag 18 februari 2026 18:21 schreef Gretzl het volgende:
Bij de NOS denken ze dat Julia Simon pas 2x goud heeft deze Spelen
Matig, altijd leuk als een kleiner land echt mee kan doen om de plakken.quote:Op woensdag 18 februari 2026 15:45 schreef Szura het volgende:
Alle verrassingen dus inmiddels weggezakt en we hebben de grote landen weer voorin
Het begint was even aardig met Letland en Bulgarije voorop.quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Matig, altijd leuk als een kleiner land echt mee kan doen om de plakken.
Eerste 2 biatleten was leuk, daarna, ja, niet.quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:12 schreef mitt het volgende:
[..]
Het begint was even aardig met Letland en Bulgarije voorop.
Misschien moeten ze de estafette 2x7,5km makenquote:Op woensdag 18 februari 2026 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Matig, altijd leuk als een kleiner land echt mee kan doen om de plakken.
Voor de spanning zouden ze het terug moeten brengen naar teams van 2.quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eerste 2 biatleten was leuk, daarna, ja, niet.
België deed het ook alleraardigst met 1e loper.quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:12 schreef mitt het volgende:
[..]
Het begint was even aardig met Letland en Bulgarije voorop.
Ga weg met dit idee wat al in steeds meer sporten gedaan wordt.quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:14 schreef mitt het volgende:
[..]
Voor de spanning zouden ze het terug moeten brengen naar teams van 2.
Keeper maakt kapitale blunder, maakt daarna een redding (die hij anders ook maakt): 'maakt hier zijn fout goed!'quote:Op donderdag 19 februari 2026 09:14 schreef hhh38 het volgende:
Bij de NOS zeiden ze in het nieuwsoverzichtje aan het eind van de dag over Julia Simon "ze rekent af met de criticasters nadat ze een aantal jaar geleden creditcards van een fysio en een teamgenoot had gebruikt" (oid). Dat vind ik altijd zo'n domme redenatie. Goeie prestaties veranderen niets aan wat je hebt gedaan buiten de sport om.
Het probleem dat er maar vijf landen echt meedoen om de prijzen neem je toch niet weg. Het is al heel wat dat Minkkinen en Hristova nog meededen in het delen van de prijzen.quote:Op donderdag 19 februari 2026 09:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ga weg met dit idee wat al in steeds meer sporten gedaan wordt.
Eens. Twee is geen team, dat is een dubbel. Ook al zou het voor de spanning wel beter zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2026 09:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zou voor de spanning een stuk beter zijn, het is ook gewoon een onderdeel voor het WK. Zoals het nu wordt gedaan heeft het weinig meerwaarde t.o.v. de andere estafettes.quote:Op donderdag 19 februari 2026 09:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heeft ook niet mijn voorkeur maar de grote landen zijn zo in het voordeel dat het bijna oneerlijk is. Als je een leukere wedstrijd wil moet je het kleiner maken. Als je de grote landen tevreden wil houden dan..quote:Op donderdag 19 februari 2026 19:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens. Twee is geen team, dat is een dubbel. Ook al zou het voor de spanning wel beter zijn.
Met teams van twee maak je de kansen van een dominante atleet alleen maar groter.quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het probleem dat er maar vijf landen echt meedoen om de prijzen neem je toch niet weg. Het is al heel wat dat Minkkinen en Hristova nog meededen in het delen van de prijzen.
De single mixed relay is wel een stuk spannender en biedt veel grotere kansen voor kleinere landen, maar dat komt wel gekunsteld over.quote:Op donderdag 19 februari 2026 20:09 schreef mitt het volgende:
[..]
Heeft ook niet mijn voorkeur maar de grote landen zijn zo in het voordeel dat het bijna oneerlijk is. Als je een leukere wedstrijd wil moet je het kleiner maken. Als je de grote landen tevreden wil houden dan..
De single mixed biedt vaak ook kansen voor de kleine landen doordat de grote landen hun toppers inzetten op de gewone mixed relay op dezelfde dag. Bij een OS haal je dat effect wel weg.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 00:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
De single mixed relay is wel een stuk spannender en biedt veel grotere kansen voor kleinere landen, maar dat komt wel gekunsteld over.
Ik zie dat ik mijn meeting om 15:00 precies goed is gepland.quote:
Meetings op vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 20 februari 2026 13:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zie dat ik mijn meeting om 15:00 precies goed is gepland.
Deze is volgens mij zo gepland omdat iedereen dan tijd heeftquote:
een vrijmibo is geen meeting.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 13:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zie dat ik mijn meeting om 15:00 precies goed is gepland.
Helaas geen borrel (al zou ik er bier bij kunnen drinken).quote:Op vrijdag 20 februari 2026 14:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
een vrijmibo is geen meeting.
Zolang ze hun kogels maar op zak houdenquote:
quote:
Goed dat we het eens zijn.quote:
Mooie beelden jaquote:
Tickets zijn ook vrij duur.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 14:22 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mwah, nog minder dan bij een world cup op een random donderdagavond in Nove Mesto.
Kunnen samen wel gaan skien, ook nog met Perrot.quote:
Nee, wel van de vader van Voecklerquote:Op vrijdag 20 februari 2026 14:25 schreef mitt het volgende:
Kennen jullie dat verhaal van die oorbel van Pantini.
Alsof ik het elk uur hoor van Herbert
Die kunnen elke schietbeurt iemand kwijt raken en dan pakken ze goud met de laatstequote:
3?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 14:26 schreef hhh38 het volgende:
In welke ronde blaast Jacquelin zichzelf op?
Vanaf ronde 3. Maar goed, geeft wel kleur elke wedstrijd.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 14:26 schreef hhh38 het volgende:
Ik zou bijna zeggen dat dat nu al gebeurtquote:Op vrijdag 20 februari 2026 14:26 schreef hhh38 het volgende:
Schietonderdelen kun je ook gewoon niet aan AI over latenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 14:26 schreef Montov het volgende:
Claude met 3 missers. Was weer aan het hallucineren.
Ik zie geen (oor)bel op zijn fiets.quote:
Net als Dale, die schiet ook een stuk beter nu.quote:
Nu nog niet, maar die heeft wel veel meer energie verbruikt lijkt mequote:Op vrijdag 20 februari 2026 14:30 schreef DeLuna het volgende:
Jacquelin is weliswaar niet foutloos maar de rest doet er zo lang over dat het niet heel veel uitmaakt
Schuld van de 3 rode smurfen?quote:
Doet me een beetje denken aan Tandrevold 4 jaar terug.quote:
Benieuwd wat ie nu weer gaat melden in het interviewquote:Op vrijdag 20 februari 2026 14:35 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik heb trouwens echt geen zin in nog een PLAK voor scheefpoeper Laegreid.
Hij is nu toch samen met diegene met wie hij is vreemdgegaan en ze verwachten een kind?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 14:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Benieuwd wat ie nu weer gaat melden in het interview
Tom(mmy) Giacomel?quote:
Dit is despeld.no toch?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 14:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij is nu toch samen met diegene met wie hij is vreemdgegaan en ze verwachten een kind?
Bijna goed.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 14:36 schreef Szura het volgende:
We wachten op de beurt met 3 missers van Jacquelin
Ja 4 dus. Jammerquote:Op vrijdag 20 februari 2026 14:36 schreef Szura het volgende:
We wachten op de beurt met 3 missers van Jacquelin
Je verwacht het niet!quote:Op vrijdag 20 februari 2026 14:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oprecht knap wel. Gewoon jezelf compleet uitschakelen in één beurt
Die heeft ook geen lekkere spelen.quote:
Net ook al goudquote:Op vrijdag 20 februari 2026 14:39 schreef TheVulture het volgende:
Geen zin in een Duitse plak trouwens, die hadden net zo'n lekkere matige Spelen
Gun het Horn wel!quote:Op vrijdag 20 februari 2026 14:39 schreef TheVulture het volgende:
Jaa mooi!quote:
Ik zou een PLAK voor Horn wel tof vindenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 14:39 schreef TheVulture het volgende:
Ja die was ook niet ingecalculeerd... en op de sleebaan komt er nog wel goud bijquote:
Al de hele spelen schieten ze niet consistent, maar ze maken het vaak goed op de ski's.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 14:40 schreef zorro28 het volgende:
Fransen schieten wel gruwelijk slecht vandaag
2 toch?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 14:41 schreef Felagund het volgende:
Fillon Maillet met 3 missers alsnog maar 34 seconden achter.
3 in totaal bedoel ik.quote:
Als Dale zo blijft schieten, dan heeft die geen kans.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 14:42 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik vrees dat dit voor Laegreid gaat zijn…
Niet uit te sluiten. Meest grillige schutter van alle Noren.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 14:43 schreef mitt het volgende:
Dale moet 2x gaan missen op deze manier.
Dit kan nietquote:Op vrijdag 20 februari 2026 14:43 schreef DeeBee het volgende:
Hij moet nu alles op alles zetten tijdens het Dale terug het stadion in
Pakt nu wel weer wat terug.quote:
Of gewoon vandaag 3x goud en morgen nog 2quote:Op vrijdag 20 februari 2026 14:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Belangrijk voor ONS medailleklassement dat er een Noor wint ipv een Fransoos of een Duitser
Stond op 35, net 39 toch?quote:
Ja, maar bij het eerste tussenpunt 41, en nu weer 36.quote:
Rien ne va plus!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |