abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220205802
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 12:13 schreef Chiappucci het volgende:

[..]
Hahaha, je verwacht het niet. _O- :')
Zou Georges al vanaf zijn geboorte een superspreader zijn?
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 26 februari 2026 @ 12:40:48 #202
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220205886
Altijd tegen WOUT.
  Moderator donderdag 26 februari 2026 @ 12:42:08 #203
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220205894
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 12:04 schreef Pistolero het volgende:
[ x ]
HAHAHAHAHA

Grootste dief en parodie op een renner die ooit bestaan heeft.
Dit is wel echt de parodie voorbij inmiddels.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_220205915
quote:
10s.gif Op donderdag 26 februari 2026 12:28 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Dat moet wel bijna inderdaad. Sinds de geboorte van Georges gaat hij van de ene ziekte naar de andere.

Al weet ik niet of zijn vele valpartijen ook aan Georges gelinkt zijn.
  Moderator donderdag 26 februari 2026 @ 12:45:51 #205
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220205927
twitter

(lol)
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_220205934
Goh. Laat Georges lekker bij opa oma verblijven gehele voorjaar
pi_220206310
Keurige finish vandaag in Sardinië, daar kan in ieder geval helemaal niks mis gaan.
pi_220206696
Lange sprint wel
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_220207104
quote:
10s.gif Op donderdag 26 februari 2026 12:28 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Ja, kleine kinderen zijn wel eens ziek en zwakjes. Maar een iemand die bijna altijd in de buitenlucht zich beweegt, moet daar niet bevattelijk voor zijn.

Edit: Wout was nog niet thuis; hij was al een (beetje) ziek geworden tijdens de stage op de Sierra Nevada.

[ Bericht 8% gewijzigd door Idisrom op 26-02-2026 22:30:57 ]
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 26 februari 2026 @ 16:59:39 #210
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220207421
twitter

AI had vast ook al voorspeld dat WOUT ziek zou zijn.
pi_220207474
quote:
7s.gif Op donderdag 26 februari 2026 16:59 schreef Pino112 het volgende:
[ x ]

AI had vast ook al voorspeld dat WOUT ziek zou zijn.
Het wordt voor Plugge wel steeds moeilijker om de frame vol te houden dat ze geen centjes hebben, lol.

Totale fraud Broe die met behulp van AI het hele transferbeleid en de wedstrijdtactieken gaat bepalen. Dit kan alleen maar een GRANDIOOS succes worden.
pi_220207776
Garofoli vandaag tweedes. Maakt de beslissing om gisteren voor Zana te gaan des te vreemder.
  donderdag 26 februari 2026 @ 21:47:06 #213
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220209585
twitter

Frankie is gaan hemelen en kan eindelijk naar Scarponi toevliegen
pi_220211161
quote:
9s.gif Op donderdag 26 februari 2026 21:47 schreef Momo het volgende:
[ x ]

;( . Dat beeld van Franky op de plek na het overlijden van Scarponi geeft me nog steeds kippenvel
pi_220211172
quote:
9s.gif Op donderdag 26 februari 2026 21:47 schreef Momo het volgende:
[ x ]

Helaas niet uit ouderdom

quote:
Franky, de trouwe metgezel van de betreurde Italiaanse renner Michele Scarponi, is 9 jaar na de dood van zijn maatje ook overleden. Een brand in het bedrijf waar hij woonde, is de papegaai fataal geworden.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_220211180
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 10:22 schreef TommyL0204 het volgende:

[..]
;( . Dat beeld van Franky op de plek na het overlijden van Scarponi geeft me nog steeds kippenvel
twitter
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_220211286
quote:
Dylan van Baarle ervaart veel meer passie bij Soudal Quick-Step dan bij Visma: 'Je voelt hier de liefde voor de koers'

De overstap naar de Wolfpack voelt voor Dylan van Baarle als thuiskomen in een warm bad vol Vlaamse koersliefde.

Dylan van Baarle is klaar voor een nieuw hoofdstuk in zijn toch al indrukwekkende wielercarrière. Na jarenlang in dienst te hebben gereden van de data-gestuurde omgevingen van INEOS Grenadiers en Visma | Lease a Bike, heeft hij dit seizoen gekozen voor de romantiek van het Belgische wielrennen.

Het is een stap die hem zichtbaar goed doet, want de glimlach op zijn gezicht tijdens de voorbereiding op het klassieke voorjaar spreekt boekdelen. Volgens de oud-winnaar van Parijs-Roubaix draait het bij zijn nieuwe ploeg om veel meer dan alleen wattages en aerodynamica, zo vertelt hij in de podcast In Koers van het AD.

De passie van de Belgische mecaniciens en verzorgers
De passie voor de sport zit diep in de haarvaten van zijn nieuwe ploeg, zo Van Baarle uit. "België is natuurlijk het fietsland bij uitstek, of in ieder geval het meest wielergek. Dat merk je ook binnen de ploeg. Al het personeel is super gepassioneerd over het wielrennen. Het is heel mooi om daar onderdeel van te zijn", vertelt de Nederlander, die twee lastige jaren kende.

Wanneer je de sfeer vergelijkt met de meer zakelijke aanpak bij zijn vorige werkgevers, valt op dat de beleving bij Soudal Quick-Step veel emotioneler geladen is. "Uiteindelijk is het wielrennen in België sport nummer één. Die liefde voor de klassiekers en de wielersport samen, hopelijk brengt dat mij naar grotere hoogtes."

De passie die Van Baarle roemt uit zich soms in kleine, haast knullige maar veelzeggende details. "Heel gek voorbeeld: ze sturen dan de livestream van de Ronde van Oman door zodat iedereen dat kan kijken. Die passie voor de koers, dat vind ik wel mooi", glimlacht hij tot slot.

Ouwehoeren aan de tafel van Soudal Quick-Step
Na de eerste maanden blijkt Van Baarle een goede klik te hebben met Jasper Stuyven, zo vertelt hij. Maar ook de onderlinge sfeer met de rest van zijn nieuwe ploeggenoten zit het wel snor. "Bijna elke dag op trainingskamp bleven de meeste jongens langer aan tafel zitten om een beetje te praten, te ouwehoeren", vertelt de 33-jarige hardrijder.

"Of juist over serieuze dingen te praten. Het was leuk om zo een beetje in de groep opgenomen te worden. En de klassiekergroep is wel veel Vlaams, dus dan kan je ook nog eens je eigen taal spreken. Dus er heerst een heel familiaire sfeer", klinkt Van Baarle opgetogen. "Ik heb er een heel goed gevoel bij."
Van Baarle heeft echt een tyfushekel aan Visma. Veel zelfreflectie heeft hij echter nog steeds niet.

Ook hard gelachen om de anekdote over het doorsturen van de livestream van Oman. Wat een passie!
  Redactie Sport zaterdag 28 februari 2026 @ 13:55:27 #218
451829 crew  H.Vviv
pi_220218935
Widar DNF in Faun-Ardeche
pi_220219153
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 13:55 schreef H.Vviv het volgende:
Widar DNF in Faun-Ardeche
quote:
Proficiat, Jarno. Je reed een sterke slotklim.

(hoofdschuddend) “Ik reed met betonnen benen. Er zat niks op.”

Echt?

“Als ze ‘s middags bij de start al pijn doen, weet je dat het moeilijk wordt.”

Je eindigt zevende, op 0.30 van Ayuso. Dan moet je toch tevreden zijn, Jarno?

“Qua resultaat is het niet slecht. Maar mijn gevoel is gewoon zó slecht dat ik er niet blij mee kan zijn.”

Het is wel iets waar je nu verder op kan bouwen.

“Wat het resultaat betreft wel, ja. Maar qua gevoel moet er heel veel frisheid inkomen (sic) of... Ik weet niet wat er echt scheelt.”

Dat komt wel, met de opeenstapeling van competitie. ‘Hoe meer ik koers, hoe beter ik word’, zeg je zelf.

“Mmm, ja. Ik hoop het.”

Vertrouwen in hebben, meer kan je niet doen.

“Ik hoop op betere benen, ja.”

Was het toch een nuttige week in die zin?

“Bwa, één van veel frustraties toch wel. Ik had gehoopt om hier goed te zijn, maar ja... spijtig.”

Je bent een winnaar, hé?

(lacht) “Dat is het.”
https://www.hln.be/wielre(...)arno-widar~ac4d1c2b/

Zelfde mentale weerbaarheid als De Lie. Hoop dat ze de sportpsychologen niet hebben wegbezuinigd na de fusie.
pi_220220112
Het Godenkind maakt weer indruk
pi_220220119
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 15:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het Godenkind maakt weer indruk
Jorgenson heeft ook een goede winter gehad.
  Redactie Sport zaterdag 28 februari 2026 @ 15:29:15 #222
451829 crew  H.Vviv
pi_220220144
Seixas is weg van Jorgenson.
pi_220220186
Zou hij de lange solo aandurven? Met nog beklimmingen te gaan is het misschien logischer om te wachten
pi_220220193
Seixas is wel een absurd fenomeen heh?
pi_220220220
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 15:33 schreef Marcoss het volgende:
Zou hij de lange solo aandurven? Met nog beklimmingen te gaan is het misschien logischer om te wachten
Kan wel goed dalen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')