Wel een tikkeltje overdrevenquote:Op zondag 22 februari 2026 20:19 schreef H.Vviv het volgende:
Ik zie dat Sporza aankomende zaterdag al vroeg aan begint. 10.15 staat er een uitzending gepland. Uurtje voorbeschouwen en dan de start meepakken.
quote:Op dinsdag 24 februari 2026 13:41 schreef noodgang het volgende:
NK dit jaar in Nijmegen en Berg en Dal
Hooooooooo genot.quote:Deze korte omloop kent met onder andere de Van Randwijckweg en de Oude Holleweg een flink aantal hoogtemeters, grotendeels in de gemeente Berg en Dal. De finishlocatie bevindt zich op het hoogste punt van Nijmegen; de Kwakkenberg.
Kan je een beeld geven van lengte/percentage gedurende het rondje?quote:Op dinsdag 24 februari 2026 14:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Rondjes over de Oude Holleweg, dit wordt echt heel goed.
De Van Randwijckweg zal dan wel als afdaling dienen, maar ze kunnen na de Oude Holleweg nog makkelijk de Ubbergse Holleweg of de Beekmansdalseweg toevoegen om het parcours nog wat zwaarder te maken. Al is iedere 11 kilometer de Oude Holleweg op zich al zwaar genoeg om er een leuk rondje van te maken.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 14:09 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even zelf gezocht. Aardige klimmetjes. Maakt het toch wel selectief, zeker in kort rondje.
Het wordt van Randwijckweg omhoog, rechtsaf de Nieuwe Holleweg omlaag om dan meteen linksaf de Oude Holleweg weer omhoogquote:Op dinsdag 24 februari 2026 14:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Van Randwijckweg zal dan wel als afdaling dienen, maar ze kunnen na de Oude Holleweg nog makkelijk de Ubbergse Holleweg of de Beekmansdalseweg toevoegen om het parcours nog wat zwaarder te maken. Al is iedere 11 kilometer de Oude Holleweg op zich al zwaar genoeg om er een leuk rondje van te maken.
Oh, op die manier. Dat vind ik best gewaagd. Afdalen op de klinkertjes en dan na een haakse bocht meteen aan de steile stroken van de Oude Holleweg beginnen, dat gaat wat worden.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 14:18 schreef noodgang het volgende:
[..]
Het wordt van Randwijckweg omhoog, rechtsaf de Nieuwe Holleweg omlaag om dan meteen linksaf de Oude Holleweg weer omhoog
Jep, ben benieuwd, al volgt de Omloop der Zevenheuvelen jaarlijks hetzelfde parcours met de wedstrijd en dat gaat schijnbaar ook primaquote:Op dinsdag 24 februari 2026 14:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh, op die manier. Dat vind ik best gewaagd. Afdalen op de klinkertjes en dan na een haakse bocht meteen aan de steile stroken van de Oude Holleweg beginnen, dat gaat wat worden.
Oh, er is al een kaartje van het parcours zelfs. Ik had me er even wat beter in moeten verdiepen.
Of Mathieuquote:Op dinsdag 24 februari 2026 14:25 schreef Chiappucci het volgende:
Mooi rondje zeg. Dan krijgen we voor het eerst sinds jaren weer een sterke heuvelrenner of klimmer als Nederlands kampioen.
Lekker tot stilstand komen bij het begin van (het lastige deel van) de Oude Holleweg. Lijkt mij wel ideaal voor Matje ja.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 14:18 schreef noodgang het volgende:
[..]
Het wordt van Randwijckweg omhoog, rechtsaf de Nieuwe Holleweg omlaag om dan meteen linksaf de Oude Holleweg weer omhoog
[ afbeelding ]
Voelt 'een klein beetje' als Glasgowquote:Op dinsdag 24 februari 2026 14:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lekker tot stilstand komen bij het begin van (het lastige deel van) de Oude Holleweg. Lijkt mij wel ideaal voor Matje ja.
Wel iets langere klimmetjes, zeker omdat het vlak achter elkaar is.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 14:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Voelt 'een klein beetje' als Glasgow
Maar dan heel smalquote:Op dinsdag 24 februari 2026 14:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Voelt 'een klein beetje' als Glasgow
Maar ja, dat is een vrij klein clubje in NL en aanvullend de vraag of ze allemaal starten..quote:Op dinsdag 24 februari 2026 14:25 schreef Chiappucci het volgende:
Mooi rondje zeg. Dan krijgen we voor het eerst sinds jaren weer een sterke heuvelrenner of klimmer als Nederlands kampioen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |