Zullen we het weer over Nathalie van Berkel hebben?quote:Op donderdag 19 februari 2026 02:03 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Omdat dat mens Nellie Cooman durft te vergelijken met die trut met haar valse cv. Daar maak ik mij pissig om. En je hoeft geen diploma's te hebben om wijkregisseur te worden, alleen goede contacten kennelijk.
Ok, deze post ga ik morgen ff ontleden. Trustequote:Op donderdag 19 februari 2026 02:03 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Omdat dat mens Nelli Cooman durft te vergelijken met die trut met haar valse cv. Daar maak ik mij pissig om. En je hoeft geen diploma's te hebben om wijkregisseur te worden, alleen goede contacten kennelijk.
Dat is wel rot, ja, kan mij voorstellen dat dat frustreert. Maar misschien heeft ze ook goede dingen gedaan in die wijk.quote:Op donderdag 19 februari 2026 02:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, we hadden in die wijk alles.
Goed contact met scholen, VVE’s, verenigingen en ondernemers.
Ik denk dat ik na 12 maanden eindelijk eens contact kreeg met Nelly, en ze was boos. Dat gesprek ging toen over plantenbakken. Want die ging ze laten weghalen… want er werd niet voor gezorgd…
Toen ik vroeg of ze ff kwam kijken want die bakken waren geweldig en goed verzorgd door bepaalde buren en met andere buren zorgden we voor voldoende budget voor kunstmest, planten en water. Zei ze dat ze over twee maanden wel ff langskwam.
Ja schiet mij maar lek. Bruto salaris van boven de ¤5000. En ze heeft er nooit niks voor gedaan, niks.
Ik kan me niet herinneren dat ze ooit in de wijk geweest is.
Karremans, de Jong, Eerdmans, Aboutaleb, de meiden van groen links en de mannen van denk, die heb ik allemaal gesproken en gezien. Nelly niet, nooit.
Die is vertrokken en heel veel mensen gunnen haar de goot kennelijk. Zij mag van mij haar wachtgeld gebruiken om te steken in het verdedigen van een valse titel gebruiken. Zal ze nodig hebben.quote:Op donderdag 19 februari 2026 02:08 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Zullen we het weer over Nathalie van Berkel hebben?
Waarom is ze eigenlijk ook opeens weg als gekozen kamerlid?quote:Op donderdag 19 februari 2026 02:15 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Die is vertrokken en heel veel mensen gunnen haar de goot kennelijk. Zij mag van mij haar wachtgeld steken in het verdedigen van een valse titel gebruiken.
Tja, onhoudbaar net als Schwietert en dat zit nog in ons collectief geheugen..quote:Op donderdag 19 februari 2026 02:16 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Waarom is ze eigenlijk ook opeens weg als gekozen kamerlid?
Waarom zou ze onhoudbaar zijn als gekozen kamerlid?quote:Op donderdag 19 februari 2026 02:18 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Tja, onhoudbaar net als Schwietert en dat zit nog in ons collectief geheugen..
Je vraagt naar de bekende weg.quote:Op donderdag 19 februari 2026 02:19 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Waarom zou ze onhoudbaar zijn als gekozen kamerlid?
Er zitten mensen veroordeeld voor een misdrijf in de kamer.quote:Op donderdag 19 februari 2026 02:21 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Je vraagt naar de bekende weg.
Bij een degelijke partij als D66 is dit natuurlijk compleet onhoudbaar. Daarom is er ook zoveel ophef over. Als zoiets bij de SP of de PVV gebeurt, dan zal er uiteraard geen haan naar kraaien.quote:Op donderdag 19 februari 2026 02:19 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Het is toch EU en dus vrij vestiging?quote:Op donderdag 19 februari 2026 00:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Helaas niet, Denemarken heeft vanaf 2018 de deuren dicht zitten.
Alleen specifieke beroepen zijn welkom. Eerst een jaar huren en dan pas kopen is het anders. Dat zou een appartement geworden zijn in Kopenhagen.
Met het budget van nu, hadden we onze droom van toen gemakkelijk kunnen betalen. Blijft altijd zuur maar we zitten ondertussen heerlijk in een leeg stukje Zeeland.
En achteraf is het perfect verlopen.
Het was in ieder geval onhoudbaar om daar te blijven zitten als D66-kamerlid, omdat ze daarmee de geloofwaardigheid van de partij zou blijven aantasten.quote:Op donderdag 19 februari 2026 02:19 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Als ik die Nicky interessant had gevonden had ik wel op X gezeten. Andersom: als Nicky wilde dat we haar mening hier per se hadden behandeld had ze wel een account aangemaakt op Fok!quote:Op woensdag 18 februari 2026 23:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Een inhoudelijke reactie kan je ook geven ipv de boodschapper af te branden
Komt een stuk verstandiger over
2 emoji’s van cheerleadersquote:
Lijkt me wel een geschikte kandidaat voor een Kamerlid. In elk geval beter als van Berkel.quote:Eelco Eerenberg wordt D66-staatssecretaris Financiën in plaats van teruggetreden Van Berkel
D66 schuift de Utrechtse wethouder Eelco Eerenberg naar voren als de nieuwe beoogde staatssecretaris van Financiën. Dat maakt de partij donderdag bekend.
Uit onderzoek van de Volkskrant bleek dat Van Berkel jarenlang informatie op haar cv had staan die niet overeenkwam met haar daadwerkelijke studieverleden. De studies die erop stonden, rondde ze niet af. Dit was bij D66 bekend. Maar er stond ook een studie op haar cv die ze niet daadwerkelijk had gevolgd. D66-leider Rob Jetten zei hierover dat hij hier ‘niet in alle scherpte’ van op de hoogte was.
Dus moest Jetten op zoek naar een nieuwe staatssecretaris. En die heeft hij dus gevonden in Eerenberg. De D66’er die geboren is in Hilversum is sinds december 2019 wethouder in de gemeente Utrecht. Volgens zijn openbare cv studeerde hij technische informatica aan de Universiteit van Twente en behaalde hij daarna een master computer science.
Opvallend is dat Eerenberg geen fiscalist is. Als staatssecretaris financiën moet hij de problemen rondom het heffen van de vermogensbelasting oplossen. Wel had hij als wethouder in Enschede financiën in zijn portefeuille.
Vrijdag gaat Eerenberg – net als alle andere kandidaat-bewindspersonen – langs bij formateur Rob Jetten in Johan de Witthuis in Den Haag, waar Jetten alle gesprekken met de beoogde bewindspersonen heeft gevoerd. Maandag staat het nieuwe kabinet op het bordes van paleis Huis ten Bosch.
https://www.ad.nl/politie(...)van-berkel~a9167be0/
Nee, niet logisch, want blank en manquote:Op donderdag 19 februari 2026 13:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Lijkt me wel een geschikte kandidaat voor een Kamerlid. In elk geval beter als van Berkel.
Snap alleen niet waarom ze Eerenberg staatssecretaris van Financiën maken. Hij heeft technische informatica en computer science gestudeerd en heeft ogenschijnlijk niks met financiën.
quote:Op donderdag 19 februari 2026 15:09 schreef matspontius het volgende:
En dat pokkewijf gaat nu lekker 2 jaar in de wacht op kosten van de belastingbetaler. Uitgekookt stuk vreten 🤮🤮
Ik denk dat ze de langdurige IT problematiek bij de belastingdienst en toeslagen plat gaan slaan?quote:Op donderdag 19 februari 2026 13:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Lijkt me wel een geschikte kandidaat voor een Kamerlid. In elk geval beter als van Berkel.
Snap alleen niet waarom ze Eerenberg staatssecretaris van Financiën maken. Hij heeft technische informatica en computer science gestudeerd en heeft ogenschijnlijk niks met financiën.
🤣🤣🤗quote:Op donderdag 19 februari 2026 15:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Ho Ho u bent nu aan het framen en discrimineren en u zet aan tot haatzaaien
quote:Op donderdag 19 februari 2026 13:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En daaronder:quote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:04 schreef Toine51 het volgende:
https://dekanttekening.nl/columns/liegen-is-een-deugd/
Ja, goede wel.quote:Goede journalistiek kost geld.
Je kan onmogelijk beweren dat Nathalie van Berkel onvoldoende kennis en werkervaring hadquote:
quote:Op woensdag 25 februari 2026 22:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je kan onmogelijk beweren dat Nathalie van Berkel onvoldoende kennis en werkervaring had
6 jaar raad van bestuur UWV, 4 jaar raad van toezicht boekmansstichting waarvan 1 als voorzitter, 4 jaar directeur bij gemeente Amsterdam etc.
Of boeit jou de inhoud van een tweet niet als het bericht maar negatief is?
Dat wordt ook niet beweerd.quote:Op woensdag 25 februari 2026 22:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je kan onmogelijk beweren dat Nathalie van Berkel onvoldoende kennis en werkervaring had
6 jaar raad van bestuur UWV, 4 jaar raad van toezicht boekmansstichting waarvan 1 als voorzitter, 4 jaar directeur bij gemeente Amsterdam etc.
Of boeit jou de inhoud van een tweet niet als het bericht maar negatief is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |